Tuurlijk.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hart breekt omdat iemand er eens wat anders op reageert?
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Alles of Niets
Ik hou van die instelling
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:29 schreef missbehavin het volgende:Stomme bank. Stond pas zo gruwelijk teveel rood toch, inmiddels alweer aangevuld, maar ja, nu weer iets eroverheen. Sturen ze een nare brief dat ik nog steeds teveel rood sta
Ja dat weet ik ook wel.
welke bank en rekening vorm? Ik heb een hele tijd bij de abn op de afdeling gewerkt die die daar over gaat.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:29 schreef missbehavin het volgende:
Stomme bank. Stond pas zo gruwelijk teveel rood toch, inmiddels alweer aangevuld, maar ja, nu weer iets eroverheen. Sturen ze een nare brief dat ik nog steeds teveel rood sta
Ja dat weet ik ook wel.
Rabo? Dan kunnen er binnenkort geen AI's meer worden afgeschreven. Gotta love it!quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:29 schreef missbehavin het volgende:
Stomme bank. Stond pas zo gruwelijk teveel rood toch, inmiddels alweer aangevuld, maar ja, nu weer iets eroverheen. Sturen ze een nare brief dat ik nog steeds teveel rood sta
Ja dat weet ik ook wel.
een oe is anders dan een o... Daar hoef ik niet van ge gapenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of allemaal of geen van allen.
Niet de 1 wel en de ander niet.
Niet abnquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
welke bank en rekening vorm? Ik heb een hele tijd bij de abn op de afdeling gewerkt die die daar over gaat.
Ik heb nog iets dat uit elkaar getrokken moet worden, daar wil ik je best voor betalenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:29 schreef missbehavin het volgende:
Ja dat weet ik ook wel.
Slechte smoesquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
een oe is anders dan een o... Daar hoef ik niet van ge gapen
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Rabo? Dan kunnen er binnenkort geen AI's meer worden afgeschreven. Gotta love it!
tsja. Ik zei toch al dat ik niet helder benquote:
maakt niet uit, de risico beperkende maatregelen van de diverse banken zijn 95% gelijk.quote:
Joe voor de deur?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:30 schreef STING het volgende:
Oh noes, nu zie ik ook alleenstaande papa's
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb nog iets dat uit elkaar getrokken moet worden, daar wil ik je best voor betalen
Ja en ze kunnen nog zo boos doen, ik kan geen 77 euro toverenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maakt niet uit, de risico beperkende maatregelen van de diverse banken zijn 95% gelijk.
kommop, je bent toch geen hoer? zoiets zou ik ook nooit insinueren.. echt niet!quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
kommop, je bent toch geen hoer? zoiets zou ik ook nooit insinueren.. echt niet!
een auto, maar ik heb er geen zin in
Snap ik, zorg iig dat je 1x 48u positief blijft staan, dan houdt het eventjes op. Tot die tijd zul je 1x/week een brief ontvangen, na een maand of 2 zullen ze diensten gaan blokkeren, meestal begint het pinnenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en ze kunnen nog zo boos doen, ik kan geen 77 euro toveren
Oude omaatjes beroven op straat!quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en ze kunnen nog zo boos doen, ik kan geen 77 euro toveren
Ja maar dat lukt ook wel, als mijn loon gestort wordt straks. Maar dat duurt nog even.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Snap ik, zorg iig dat je 1x 48u positief blijft staan, dan houdt het eventjes op. Tot die tijd zul je 1x/week een brief ontvangen, na een maand of 2 zullen ze diensten gaan blokkeren, meestal begint het pinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |