quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:50 schreef lezzer het volgende:
Gelukkig duurt het bijna een jaar voor ik de reactie op mijn manier van opbergen te zien krijg
Hahahaha, zooooo herkenbaar!quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:12 schreef lezzer het volgende:
Waarom kotsen katten altijd in stekkerdozen eigenlijk?![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:20 schreef lezzer het volgende:
Ik heb zojuist een chili gemaakt die echt oprecht compleet je bek uit fikt...
Doen die van ons nooit. Wel liever op de trap met vloerbedekking dan een halve meter hoger op het zeil.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:12 schreef lezzer het volgende:
Waarom kotsen katten altijd in stekkerdozen eigenlijk?![]()
Om mee te nemen zijn de groentequichecups ideaal en erg lekker.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:36 schreef lezzer het volgende:
Het gaat wel beter dan de vorige keer
Ik maak me wel zorgen over zondag a.s. als we zo'n beetje de hele dag weg zijn. Ik weet niet hoe ik dingetjes mee kan nemen, of wat geschikt is.
Ik heb vanmorgen wel een killerguacamole gemaakt. Dat zou al kunnen met paprika en komkommer ofzo. Maar dan ben ik er nog niet.
Ja, heel vaak zelfs want ze zijn erg lekker. Ik ben alleen niet gek van paprika dus die verving ik door roerbakgroente of een restje van andere groente. Je kunt ze ook koud eten dus makkelijk mee te nemen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:00 schreef lezzer het volgende:
Heb je die muffins ook wel eens gemaakt?
-bedankt voor de tip trouwens-
Ik ook nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:59 schreef Qebbel het volgende:
![]()
![]()
Verzinnen wat ik zal gaan eten...Echt geen zin om naar de supermarkt te gaan bleg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |