Seizoensevents wel gedaan? Want dat scheelt wel een partij een punten. Ik ben nu level 28 en ik moet nog de helft van extreme doen, en nog behoorlijk wat specials.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:50 schreef Sant. het volgende:
Dan moet ik toch nog ergens iets open hebben staan, dat kan anders nooit dat jullie zoveel verder zijn.
Vanavond eens kijken of ik me niet ergens in vergis.. Mag hopen dat mensen niet liegen over hun GT5 level
Freak of nature....quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:29 schreef DennisDeBengel het volgende:
575 (564 verschillende) and counting hier..
Ik gebruik gewoon een Excel sheetje waar ik de auto's die ik heb gemarkeerd heb staan, als ik dan weer eens de used cars dealer leeg ga kopen kan ik snel zien welke ik al heb en welke niet.
Ja de seizoensevents heb ik allemaal op goud. Specials zal ik dan wellicht nog iets open hebben staan?!quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:55 schreef Dennis101 het volgende:
Seizoensevents wel gedaan? Want dat scheelt wel een partij een punten. Ik ben nu level 28 en ik moet nog de helft van extreme doen, en nog behoorlijk wat specials.
Dat vind ik wel erg vreemd.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:47 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik ben lvl 27 en heb de Nascar, GT Polyphony Cup en Dreamcar Championship nog open staan, de rest is done.
ik kan niet geloven dat ik vervolgens lvl 35 kan worden door enkel enduro's te rijden.
Specials e.d. heb ik allemaal goud, dus veel xp meer dan ik kun je daar niet gehaald hebben..
krijg je vor die enduro's zo belachelijk veel dan?
Misschien heeft ie alles in 1 x gehaald en jij niet? I dunnoquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:53 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dat vind ik wel erg vreemd.
Ik heb alle specials, seasonals en licences op goud. en in A-spec heb ik alleen de makkelijkste 3 secties gedaan, en ik ben atm lvl 28. Ik snap niet hoe jij dan bijna alles al op goud kan hebben en lager dan ik,.
Als je eerst goud haalt en daarna nog een keer gaat rijden, dan krijg je toch toch ook nog steeds xp erbij? En als jij bijvoorbeeld tot 3 keer toe 2e wordt, dan krijg je toch 3 keer net zoveel xp?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:05 schreef Scarsick het volgende:
Dat maakt geen verschil in het aantal xp dat je krijgt. In 1x goud is hetzelfde als eerst brons, dan zilver en daarna pas goud. Je krijgt alleen het verschil er dan iedere keer bij.
Ja, onder andere 5 ronden op de buitenring van Cape ring met een Volkswagen Schwimmwagenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:10 schreef jackson het volgende:
Nieuwe seasonevents al beschikbaar?
En weet iemand welke?
Thanks, ik heb er zeker wel wat uurtjes over gedaan. Monza had ik binnen een paar keer, Nurburgring en vooral Suzuka heb ik me echt stuk op lopen bijten. Ik denk 3 dagen nadat ik het unlocked had dat ik klaar was. Met stuur, zonder assists behalve abs1. Met controller is het nog lastiger..quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:26 schreef 67Impala het volgende:
Nice man! hoelang heb je daar over gedaan? met of zonder stuur?
Zonder de Vettel challenge kan het best kloppen dat je op level 27/28 vast begint te zitten. Ik was ook level 27 toen ik nog maar een aantal events kon doen waarvoor mijn level genoeg was. Toen de Vettel challenge unlocked werd ging ik dus naar 33 en door de laatste paar extreme en de eerste 6 endurance races vervolgens te doen naar level 35 gegaan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:50 schreef Sant. het volgende:
Dan moet ik toch nog ergens iets open hebben staan, dat kan anders nooit dat jullie zoveel verder zijn.
Vanavond eens kijken of ik me niet ergens in vergis.. Mag hopen dat mensen niet liegen over hun GT5 level
Ben lang niet de enige hoorquote:
Nee, als je de eerste keer goud haalt krijg je daarna niks meer. Alleen in de echte races krijg je steeds weer opnieuw xp.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:08 schreef very het volgende:
[..]
Als je eerst goud haalt en daarna nog een keer gaat rijden, dan krijg je toch toch ook nog steeds xp erbij? En als jij bijvoorbeeld tot 3 keer toe 2e wordt, dan krijg je toch 3 keer net zoveel xp?
Toch?
Jup, 20 mil is de limiet. Succes met shoppenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:55 schreef Toempf het volgende:
Is er een limiet aan je bankrekening? Ik dacht dat ik aan de hand van een opmerking bij een van die auto-grind filmpjes op Youtube op kon maken dat je een limiet hebt van 20 miljoen credits?
Anders laat ik mijn PS3 een nachtje auto-grinden, en dan ga ik de volgende dag lekker shoppen
Ik heb wel alles in 1x gehaald in A-specquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:58 schreef very het volgende:
[..]
Misschien heeft ie alles in 1 x gehaald en jij niet? I dunno
Ik bedoelde ook de "echte" races (A-spec).quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:15 schreef DennisDeBengel het volgende:
Nee, als je de eerste keer goud haalt krijg je daarna niks meer. Alleen in de echte races krijg je steeds weer opnieuw xp.
Als je in een seasonal event een keer 3e wordt krijg je geld/xp voor plek 3 t/m 12. Als je hem dan nog een keer doet en wint krijg je geld/xp voor plek 1 en 2. Dat samen is dus hetzelfde als al het geld en xp in 1 keer ophalen.
Gefeliciteerd!, met beidequote:Op donderdag 20 januari 2011 17:18 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb een Jaguar gekregen voor mijn verjaardag (gisteren)
Dank je! Uhm deze:quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:21 schreef Auti het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!, met beideWat voor Jag?
Dus dan is het goed?quote:
Dat is ook mijn volgende. En ik vind suzuka een vrij kutte baan.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:56 schreef 67Impala het volgende:
Haha die gaat inderdaad snel vervelen... Ik moet me nog steeds toe zetten om de 1000 KM van suzuka te doen...
Nou, zeg dat. Het grappige is dat ik weken geleden al mijn Mazda klaar heb gemaakt voor die race maar nog niet de kracht gevonden om er aan te beginnenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is ook mijn volgende. En ik vind suzuka een vrij kutte baan.. Ik moet ook de 4 uur nog op Ubunti (
), met die hoerenmatsda.
Ik wel, maar na een uur kwam ik erachter dat ik pas om 02:00 klaar zou zijn, op een werkdag. Intelligentie FTW.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou, zeg dat. Het grappige is dat ik weken geleden al mijn Mazda klaar heb gemaakt voor die race maar nog niet de kracht gevonden om er aan te beginnen
Ik vind 6 miljard KWU teveel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:43 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik doe het altijd op het eind van de avond, dan kan ik het de volgende ochtend, middag afmaken
Wat een vergelijkingquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Dus dan is het goed?
Dat roepen die gedetineerde ook altijd
gewoon de snelste mazda nemen en helemaal tunen... kun je hem na 3 uur en ene kwartier langs de baan parkeren en de laatste 45 minuten wat anders gaan doen.... scheelt weerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou, zeg dat. Het grappige is dat ik weken geleden al mijn Mazda klaar heb gemaakt voor die race maar nog niet de kracht gevonden om er aan te beginnen
Ik ben daar te autistisch voor denk ik. Ik wil elke ronde maximaal knallen. 20 rondjes voorsprong terwijl ik er 80 kon hebben? Nah.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:48 schreef Salatrel het volgende:
gewoon de snelste mazda nemen en helemaal tunen... kun je hem na 3 uur en ene kwartier langs de baan parkeren en de laatste 45 minuten wat anders gaan doen.... scheelt weer
nou na 534 rondjes tsukuba was ik blij dat ik de timer verder uit kon laten lopen andersquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben daar te autistisch voor denk ik. Ik wil elke ronde maximaal knallen. 20 rondjes voorsprong terwijl ik er 80 kon hebben? Nah.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:53 schreef Glijdt_licht het volgende:
Dat vind ik wel erg vreemd.
Ik heb alle specials, seasonals en licences op goud. en in A-spec heb ik alleen de makkelijkste 3 secties gedaan, en ik ben atm lvl 28. Ik snap niet hoe jij dan bijna alles al op goud kan hebben en lager dan ik,.
Ik niet... Geld is geen probleem.quote:
Geld is het probleem ook niet. Maar ik vind het gewoon zonde. Dan wacht ik wel tot de volgende dag.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:07 schreef jackson het volgende:
Ik niet... Geld is geen probleem.
Vraag is alleen of je het uit wilt geven aan GT5
Eens!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geld is het probleem ook niet. Maar ik vind het gewoon zonde. Dan wacht ik wel tot de volgende dag.
Bah, de mijne verbruikt het dubbele zie ik nu.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:27 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik kan gewoon echt niet zo lang achter elkaar racen... En zoveel stroom verbruikt een PS3 Slim ook niet... Ik zit denk ik op 0.1KWh.... Oh jeej wat veel (1 KWh voor 10 uur)
want energiebesparingquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:07 schreef Sant. het volgende:
En bovenstaand is boeiend omdat?!
Zegt me allemaal niks..
PS3 Slim gebruikt 2x zo weinig stroom als een oude Fat PS3quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:07 schreef Sant. het volgende:
Zegt me allemaal niks..
Als het je helemaal niks zegt moet je wellicht even terug naar de basis-school, of überhaupt een keer langs een gebouw waar leraren je proberen iets wijs te maken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:07 schreef Sant. het volgende:
Zegt me allemaal niks..
Er is ook nog een lijstje met andere revisies van bv 80GB fat etc.quote:
die 8 eu zouden mij ook niet boeien...sowieso boeit verbruik me niet, daar ik incl. betaal.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:55 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Er is ook nog een lijstje met andere revisies van bv 80GB fat etc.
En ik heb eens uitgerekend bij een speelduur van 4 uur per dag, scheelde het qua stroomkosten 8 euro per jaar vergeleken mijn 80GB fat. (Slim vs 80GB fat)
Is t mij niet waard
Ik vind de slim ook mooier, en daarom zocht ik een paar maanden geleden een legitieme reden om een slim te hebben behalve t uiterlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:20 schreef very het volgende:
[..]
die 8 eu zouden mij ook niet boeien...sowieso boeit verbruik me niet, daar ik incl. betaal.
Maar de slim vind ik ook mooier :p
Als de PS3 maar Slim isquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Als het je helemaal niks zegt moet je wellicht even terug naar de basis-school, of überhaupt een keer langs een gebouw waar leraren je proberen iets wijs te maken.
Als het nou om de echte b-spec career ging, zou het een leuke optie zijn. Nu kan het me niks boeien. Op afstand mijn kansloze bob tegen de kansloze bob van iemand anders laten rijden, no thanks.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Deze maand geen update...
Volgende maand komt Gran Turismo Everywhere. Details op GTplanet, maar ben ik de enige als ik zeg dat dat me niks kan boeien? Ik wil meer premium wagens, meer tracks. Dat hele B-spec kan me gestolen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |