Ik ben dan ook heel stomquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond jou eerst ook stom. Nu niet meer, maar de gemiddelde ONZ-user kan volgens mij niet kauwgom kauwen en in een rechte lijn lopen tegelijkertijd. Althans, zo komen ze over.
Jij bent wel de enige vrouw die kan rijden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben dan ook heel stom![]()
En idd veel komen zo over. Pest is vooral dat ze onz echt als trollforum zien. Daarbuiten kunnen ze zich vaak wel gedragen, de wil om dat te doen ontbreekt alleen vaak
Liefquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zal vragen of ze het tagje kansloos bij je neer willen zetten!
Precies, en dan denk ik, hou dat lekker bij dat selecte clubje mongolen en val een ander niet lastig. Ik vind het echt een tenenkrommend subforum.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En idd veel komen zo over. Pest is vooral dat ze onz echt als trollforum zien. Daarbuiten kunnen ze zich vaak wel gedragen, de wil om dat te doen ontbreekt alleen vaak
In ONZ is het voornamelijk elkaar overtroeven wie het "grappigst" is, net als in KLB eigenlijk.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:44 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jij bent wel de enige vrouw die kan rijden.
Ik heb er alle vertrouwen in dat jij dat kanquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:47 schreef Kluts het volgende:
Misschien moet ik anders eens gaan trollen in ONZ, dan leren ze het wel af.
Vroegah vond ik het leukquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Precies, en dan denk ik, hou dat lekker bij dat selecte clubje mongolen en val een ander niet lastig. Ik vind het echt een tenenkrommend subforum.
Yeah right.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:47 schreef Kluts het volgende:
Misschien moet ik anders eens gaan trollen in ONZ, dan leren ze het wel af.
Jij zou nog iets van haar kunnen leren hoorquote:
Same here. In de tijd van Alberto en z'n parkquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Vroegah vond ik het leukEn zat ik er ook vaak. Maar dat is nu al jaren anders want het is gewoon onwijs veranderd. Vroeger vond ik er echte humor in staan. Nu meer dom en breinloos geouwehoer. Toen ik modje werd (de eerste keer) was men ook bang dat ik mijn ONZ clubje mee zou nemen naar een serieus forum
De park checkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:48 schreef STING het volgende:
[..]
Same here. In de tijd van Alberto en z'n park
Ik vind het erg zonde van mijn tijd. Dus wees maar niet bang.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zou nog iets van haar kunnen leren hoor
Nee nog steeds zelfde. Net als in KLB waar men elkaar probeert te overtreffen in wie het hardste kan schreeuwen, meeste scheldwoorden kan gebruiken en wie het hardste kan klagen zonder dat er echt te klagen valt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:46 schreef STING het volgende:
[..]
In ONZ is het voornamelijk elkaar overtroeven wie het "grappigst" is, net als in KLB eigenlijk.
Of is dat inmiddels anders?
Hij komt nog wel eens boven drijven jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:49 schreef STING het volgende:
[..]
Wat een rage was dat toen, topics vol
[KLB1.0]quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:49 schreef Samzz het volgende:
[KLB]Vroegah was toch alles beter? Ik voel me als newbie altijd zó niet gewaardeerd
*krast
[/KLB]
Dat blijkt wel uit het *kras gedeelte toch?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[KLB1.0]
TS kan er niet mee omgaan
[/KLB1.0]
Hier staan ze allemaalquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[KLB1.0]
TS kan er niet mee omgaan
[/KLB1.0]
Captain obviousquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat blijkt wel uit het *kras gedeelte toch?
Geweldig tochquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:51 schreef STING het volgende:
[..]
Hier staan ze allemaal
De fok meme's
Niet inmiddels een regenponcho nodig?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:52 schreef Tally het volgende:
Bleh de boodschappen dan maar... Kijken of ik een regenjas kan vinden, want de auto zal ik er niet kunnen parkeren op woensdagmiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |