Ja maar dan weet ik niet hoe lang het nog ongeveer zal durenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:23 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach ik ga vaak bij de trap staan en dan hoor ik vanzelf of de wasmachine nog bezig is
En dat voor een blondjequote:
bij ons staat de wasmachine beneden in de badkamer welke naast mijn kamer staat...en die van ons is zo oud dat als 'ie begint te centrifugeren dat je helemaal wakker schrikt als je ligt te slapenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dan weet ik niet hoe lang het nog ongeveer zal duren![]()
En mijn wasmachine piept als ie klaar isMaar omdat ie op zolder staat hoor ik dat niet
Ach op de site komen elke dag ongeveer 2000 unieke bezoekers en we verdienen 50 tot 100 euro per dag.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik las gister even 2 seconden in dat topic erover om te kijken wat het was.
En als er serieus veel animo onder de luisteraars is voor een dagelijks uurtje hardstyle, dan haak ik af.
De Toppers zijn ook altijd uitverkocht, en dat wil ook niet zeggen dat je dan een avondje kwaliteit krijgt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ach op de site komen elke dag ongeveer 2000 unieke bezoekers en we verdienen 50 tot 100 euro per dag.
Ook handigquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:26 schreef cafpow het volgende:
[..]
bij ons staat de wasmachine beneden in de badkamer welke naast mijn kamer staat...en die van ons is zo oud dat als 'ie begint te centrifugeren dat je helemaal wakker schrikt als je ligt te slapen![]()
Dus dan weet je ongeveer hoe lang nog
preciesquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
De Toppers zijn ook altijd uitverkocht, en dat wil ook niet zeggen dat je dan een avondje kwaliteit krijgt.
Aaah dus het is spamquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ach op de site komen elke dag ongeveer 2000 unieke bezoekers en we verdienen 50 tot 100 euro per dag.
ach het is wel handig, alleen niet als je als een gek ernaartoe rent omdat je denk dat de wasmachine uit elkaar kan vallenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook handig![]()
Maar ik weet nu dat het nog ongeveer 3 kwartier tot een uur duurt.
Ik krijg er een tagje voor.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Aaah dus het is spam
Wist je dat je daar een ban voor kan krijgen
Tal. Soms hou ik zo van je he. Zoals nu.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Aaah dus het is spam
Wist je dat je daar een ban voor kan krijgen
Wow dat doe je goedquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:29 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach het is wel handig, alleen niet als je als een gek ernaartoe rent omdat je denk dat de wasmachine uit elkaar kan vallen![]()
de wasmachine is namelijk bijna even oud als mij
Voel je je nu dan ook extra stoer?quote:
jawel hoor, alleen we willen de wasmachine zo onderhand wel vervangen, want hij valt bijna uit elkaar, alleen weten we niet of we volgend jaar nog hier zijn of ander huis of buitenland..dus willen we nog even afwachtenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wow dat doe je goed
Of eigenlijk die wasmachine dan
In wat?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn vandaag nog 2 vluchten zodat je op tijd in Solihull bent
Hij zit in Ierland meende ikquote:
Morgen weer naar Londen, jeej.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn vandaag nog 2 vluchten zodat je op tijd in Solihull bent
+1 wie maakt mn lunch vandaag?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |