die is er gewoon nog hoor, maak je niet drukquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil de oude irritante, te vaak gelijk hebbende, mij met neus op de feiten drukkende rival terug
Dan is het goed.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
die is er gewoon nog hoor, maak je niet druk
Kudelstaartquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha, ja maar dat is nog echt zo'n 60 km hiervandaan, dat is waar ik woon
De meeste mensen die hier (nu nog) werken komen uit omgeving Haarlemquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik bedoelde met die ook trouwens dat dat ook als een nadeel gezien zou kunnen worden.
Werken in of rond Rotterdam. Tussen de Rotterdammers
Ik ben ook maar blond, he.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
'je bent naakt, wil je soms sex?' was inderdaad vrij obvious.
Dat scheelt wel danquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De meeste mensen die hier (nu nog) werken komen uit omgeving Haarlem
quote:
Daar blijken 2 varianten van te bestaan.. of tenminste.... dat is niet overal hetzelfde....quote:
je moet opletten dat ze de originele hebbenquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
Daar blijken 2 varianten van te bestaan.. of tenminste.... dat is niet overal hetzelfde....
die ze maken van een soort puree oid.. die is
ik weet niet wat origineel is, wel wat ik net zeiquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je moet opletten dat ze de originele hebben
Je kunt het "meel" ook zo los bestellen. Moet je zelf aanlengen met water en door een gaatjespers mikken en dan kun je het thuis maken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:00 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet niet wat origineel is, wel wat ik net zei
Dank jequote:Op woensdag 12 januari 2011 11:59 schreef Watertornado het volgende:
Ik vond PeuRacPatat eigenlijk ook wel geslaagd.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor een soort aardappelen had je eigenlijk gebruikt?
[..]
[..]
Eeeuh, je was er bij toen we ze kochtenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Binnenkort maar eens kijken dan bij de Makro/Sligro of ze t hebbenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kunt het "meel" ook zo los bestellen. Moet je zelf aanlengen met water en door een gaatjespers mikken en dan kun je het thuis maken.
Ja, maar ik vetrouw jou dan gewoon hè. Dus dan ga ik niet controleren wat je allemaal precies koopt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eeeuh, je was er bij toen we ze kochtenvolgens mij stevig kokende aardappelen, gekookt tot ze van de vork af gleden, even laten uitlekken en daarna in de frituur voor t mooie kleurtje.
Niet echtquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Is het heel gemeen als ik hoop dat mn loge moet overwerken zodat ik niet tijdens mn soap aan het koken ben?
soapsquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Is het heel gemeen als ik hoop dat mn loge moet overwerken zodat ik niet tijdens mn soap aan het koken ben?
Mooi thnxquote:
Enkelvoud!! Ik volg er maar 1 en dat is al jaren mijn uurtje ik-tijd elke dag. Is me min of meer heiligquote:
Huh? Ik probeerde net te posten en dat lukte niet. En dit topic staat niet in mijn mijn active topics ook.quote:
ik zag je op msn komenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Huh? Ik probeerde net te posten en dat lukte niet. En dit topic staat niet in mijn mijn active topics ook.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:15 schreef cafpow het volgende:
[..]
ben ernaar aan het luisterenTerwijl ik een aantal pc'tjes repareer
![]()
Hou dat ONZ-radio lekker in ONZ.quote:
waarom die smiley ?quote:
goed bezigquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:18 schreef stbabylon het volgende:
w000t, ik ben vanaf vandaag onofficieel teamleider(niet dat het team het al weet, maar swa)
En ik ben bezig om mij daar officieel naar toe te werken. Heb al medestand van een belangrijke manager en 2 andere belangrijke managers wat dat betreft zitten ook voornamelijk met mij te praten voor informatie. Dus denk dat ik wel een goede kans maak![]()
Ik ben trots op je meid!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe lui kan je zijn.
Ipv naar boven lopen om te kijken of de wasmachine al bijna klaar is gewoon terugzoeken in het topic hoe laat ik zei dat ik er een nieuwe was in had gegooid
ach ik ga vaak bij de trap staan en dan hoor ik vanzelf of de wasmachine nog bezig isquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe lui kan je zijn.
Ipv naar boven lopen om te kijken of de wasmachine al bijna klaar is gewoon terugzoeken in het topic hoe laat ik zei dat ik er een nieuwe was in had gegooid
Ik las gister even 2 seconden in dat topic erover om te kijken wat het was.quote:
Oooeeeeh, ik wil ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:17 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond naar de nieuwe Tron. In 3D![]()
Het is wel creatiefquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe lui kan je zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |