Ja.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:00 schreef Samzz het volgende:
Ja, maar eens verder met European law en zo
Regent het bij jullie ook?
Ach, het was best goed om een keer gedumpt te worden. Weet ik tenminste ook hoe dat is.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ja... McDreamy was van jouDat weet ik nog.
Dat zou ik ook doenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Soms wel.
Ik meen me wel te herinneren dat mijn ouders ooit een discussie hadden en mijn moeder zei: je neemt ook nooit een bloemetje voor me mee!
Mijn vader komt dus de volgende dag met een bos bloemen thuis uit werk, want die dacht, dan kan ik alsnog ff punten scoren. Mijn ma: Ja, NU hoeft het niet als ik er om gevraagd heb!
Mijn pa: Is goed! En trok zo de bos bloemen uit de vaas en mieterde het zo de container in.
Hmmm, bloemen kopen doe ik echt zelden, maar als in eenmaal bij pa geweest ben in het voorjaar heb ik altijd wel een bosje geplukt ergensquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen![]()
Ik ben echt een sucker in een relatie, als ik iets leuks zie, neem ik het altijd mee, of als ik bijv langs een bloemenkraam kom met een leuke aanbieding, neem ik het altijd mee
Haha ik weet nog hoe kut ik me toen voelde. En meteen schuldig dat ik anderen dat aan had gedaanquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach, het was best goed om een keer gedumpt te worden. Weet ik tenminste ook hoe dat is.
Dat is ook wel geweldigquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm, bloemen kopen doe ik echt zelden, maar als in eenmaal bij pa geweest ben in het voorjaar heb ik altijd wel een bosje geplukt ergensBen wat dat betreft ook echt een kneus
![]()
Vorig jaar, heeeeeey bloemen PLUKKUUUUUUH!! liep ik daar met mn bosje bloemen.. Hmmm, aan wie moet ik het geven??Uiteindelijk maar een kledingwinkel ingelopen, het aan de dame achter de kassa gegeven, knipoog erbij en weer weglopen
Vlakbij de keukenhof.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is ook wel geweldigrandom bloemen weggeven
![]()
Waar woont je pa ergens dan dat je die neiging hebt?
Aalsmeer zekerquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is ook wel geweldigrandom bloemen weggeven
![]()
Waar woont je pa ergens dan dat je die neiging hebt?
Aah, dat scheeltquote:
Dat vooral. Een vriendin zei toen: Niet lullig bedoeld, maar misschien is het ook wel eens goed dat je nu weet hoe het is. En ze had volkomen gelijk.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
Haha ik weet nog hoe kut ik me toen voelde. En meteen schuldig dat ik anderen dat aan had gedaan
Vooral de manier hoe ik dat dan deed, daarna een stuk tactischerquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat vooral. Een vriendin zei toen: Niet lullig bedoeld, maar misschien is het ook wel eens goed dat je nu weet hoe het is. En ze had volkomen gelijk.
Nou ja, je moet zelf gewoon meemaken hoe iets isquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Vooral de manier hoe ik dat dan deed, daarna een stuk tactischer
Ja, ik was altijd een beetje zo dat wanneer ik er klaar mee was, ik er ook echt klaar mee was en move on, zegmaar. Met daarin dan geen enkel begrip voor de gedumpte in kwestie.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben zo geschrokken dat mn vorige ex opeens letterlijk op de grond lag met zn armen om mn enkel geklemd en brullen dat ie me niet kwijt wildequote:Op woensdag 12 januari 2011 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
heb je t doorquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben zo geschrokken dat mn vorige ex opeens letterlijk op de grond lag met zn armen om mn enkel geklemd en brullen dat ie me niet kwijt wilde![]()
Damn ik zoek echt watjes uit
Hij werkte toch op een booreiland?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben zo geschrokken dat mn vorige ex opeens letterlijk op de grond lag met zn armen om mn enkel geklemd en brullen dat ie me niet kwijt wilde![]()
Damn ik zoek echt watjes uit
En nog maak jij geen kansquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |