quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zei de knul met een verlaagde polo met 6" velgen en 14" banden.
Ze heeft het beestje gisterochtend weer buiten gezet, bleek onder de vlooien te zitten, haar eigen katten hadden er meteen last van. Ze wilde het beestje ook niet nog een dagje binnenhouden omdat de kleine haar keuken en de kattebak al overhoop had gehaald, en ergens had liggen kotsen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:09 schreef Samzz het volgende:
Justin, hoe is 't met het kitten afgelopen?
ze zijn wel ietsje groter dan dat hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zei de knul met een verlaagde polo met 6" velgen en 14" banden.
Henrikequote:
hello ToF-newbiequote:
Dankjewel manquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
DAVID GEFELICITEERD MET JE RIJBEWIJS
Morgen het pasje zelfquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je hebt hem binnen?gefeliciteerd
hoe ging je examen dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Morgen het pasje zelf
Dankje iig
nice!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
M'n examinator zei foutloos
Vond het zelf "wel goed"
je was me voorquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze heeft het beestje gisterochtend weer buiten gezet, bleek onder de vlooien te zitten, haar eigen katten hadden er meteen last van. Ze wilde het beestje ook niet nog een dagje binnenhouden omdat de kleine haar keuken en de kattebak al overhoop had gehaald, en ergens had liggen kotsen.
Klinkt zonde, maar eigen huis en katten eerst
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 06:41 schreef omearos het volgende:
Buh, ik voel me zo'n beulmoest net echt kiezen tussen mijn eigen katten en het kleine beestje, en dan gaan mijn katten voor. Beestje bleek vlooien te hebben (vanmiddag nieuwe druppels bij de katten), mijn katten zaten helemaal in de stress en het beestje heeft een bende van mijn keuken gemaakt (overgeven en poepen naast de bak)
Ik weet dat het voor mijn 2 katten het beste is dat het beestje niet nog een dag hier blijft zonder toezicht, maar voel me nu zo gemeen
Jepquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nice!vanaf morgen dus zonder instructeur scheuren over de Nederlandsche wegen!
Ah, okequote:Op woensdag 12 januari 2011 12:34 schreef omearos het volgende:
[..]
je was me voorklopt idd
edit: mijn post van gisteren:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |