Die stond er ook wel tussenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had het lijstje niet voor me toen ik typte, sue me
Vooralsnog mis je ook Bavaria.
Ik denk dat ik Amstel/Heineken/Grolsch/Dommelsch/Alfa/Gulpener in een dubbel blindtest niet kan onderscheiden en benoemen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, Grolsch en HJ, daar noem je net twee redelijl te onderschijden pilsners. Gelukkig geef je zelf al toe dat de rest nog best lastig is
Hoe vaak wil je nog horen dat ik het knap vind?quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
sue meer missen er wel meer.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die stond er ook wel tussen
Neee! Nu kan ik em niet meer afstrepen straks: http://www.spitsnieuws.nl(...)voor_seks_in_te.html
ja coca cola of pepsi proef ik ookquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
He! Wat heb ik jou gister gemist! Wat is dat jongedame?
hoe vaak ga jij nog doorzeveren over het niet kunnen onderscheiden van bier?quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe vaak wil je nog horen dat ik het knap vind?
quote:
Nice!quote:
Zeker, maar ik moet t gewoon nog afstrepen, maar daar moet ik blijkbaar mee opschietenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Die vierkante hokjes waren er veel makkelijker voor
quote:
Foto van je home-cinema setje.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:56 schreef STING het volgende:
[..]
Nice!
Heb ik nog leuke herinneringen aan.
Op een avond als enige uit het publiek getrokken worden, om vervolgens op een stoel op het podium te gaan zitten en ze ondertussen al freestylend een nummer over me zingen
quote:
Ik zit op m'n werkquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Foto van je home-cinema setje.
Ik doelde meer erop dat ik je gister heb gemist, wat was dat. Niet het tweedehands bier.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mij gemist, huh?
Oh, moet ik het weer uitleggenSecond hand beer is iemand kussen die net bier op heeft, dat is de enige keer dat ik dol ben op bier
Ja, betwijfelen dat men het kan is inderdaad zeverenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hoe vaak ga jij nog doorzeveren over het niet kunnen onderscheiden van bier?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik doelde meer erop dat ik je gister heb gemist, wat was dat. Niet het tweedehands bier.
Maar toch bedankt voor je uitleg.
Denk niet dat ik veel verschillen merk, ik drink dan ook allesquote:
Ik durf het niet eens te zeggen..... jezus wat ben jij ergquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:54 schreef Nouk84 het volgende:
Ja mijn geheugen laat me in de steek laatste tijd, vraag maar aan rival![]()
en toch probeer jij het dan weer iedere keer onderuit te halen wat op mij dan weer erg triest over komt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, betwijfelen dat men het kan is inderdaad zeverenJij bent de enige die beweert het te kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |