Het idee kwam er dan ook toen ze op toer waren in Nederland..quote:Op maandag 31 januari 2011 21:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hendriken is echt het bagger van Basta
... maar dan wel weer door een commercieel bedrijf (Woestijnvis).quote:Op maandag 31 januari 2011 21:46 schreef Marie30 het volgende:
Basta zelf wordt ook gemaakt met overheidssteun
Vond het ook vreemd, je zou je bijna schuldig voelen na dat filmpje.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:52 schreef Marie30 het volgende:
Haha met dat BBQ kalf, ik zei het vorige week nog dat ik het zo raar vond dat je op dat formulier expliciet moest aanduiden: worst, kotelet of vegetarisch.
Echt wel! Ze wilden sensibiliseren denk ik... goed gelukt!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:53 schreef themole het volgende:
[..]
Vond het ook vreemd, je zou je bijna schuldig voelen na dat filmpje.
't Zal eerder een vegetarische worst of kotelet zijn dat je op je bord gaat krijgen.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:57 schreef Fantastique het volgende:
Wat een lief kalfje. Hij zal vast ook heel lekker smaken
Kreeg zo wel een beetje het idee dat het fout móest gaanquote:Op maandag 31 januari 2011 23:50 schreef Dekatria het volgende:
Wat had het baas geweest als die gast niet zo hard gefaald had met die deurklinkgewoon een bank uitlopen met een bank van 11000 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |