Vond het wel meevallen, ze halen mensen uit hun droom.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:51 schreef Beregd het volgende:
beetje te moraliserende aflevering dit, toch zeker de minste tot nu toe.
Ik vond die van vorige week juist by far de 'minste'. Ik was ook bang dat het vanaf toen minder zou worden, maar vandaag vond ik het wel geniaalquote:Op maandag 7 februari 2011 21:51 schreef Beregd het volgende:
beetje te moraliserende aflevering dit, toch zeker de minste tot nu toe.
Ik vond het 'herdering' met de schapen uit de laptop ontzettend goed... ik ging echt kapot voor de TVquote:
Tomtesterom komt ten vroegste eind 2011 en Zonde van de Zendtijd zal wel op Canvas blijven, daar zitten ze goed.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:12 schreef Nober het volgende:
Toch wel een goede tip van DWDD na die eerste 'Belgacom met Mathieu' uitzending, er schijn rechtzaken te lopen over een aantal kwesties. Ik weet niet welk programma er voor dit programma in de plaats komt na afl. 6 maar als dat Zonde van de Zendtijd is of Tomtesterom dan blijf ik wel kijker.
Binnenkort opnieuw belspelletjes!quote:Op maandag 7 februari 2011 23:27 schreef Jump het volgende:
Rechtszaak zal waarschijnlijk wel over die belspelletjes gaan?
Morgen zal ik je pas kunnen zeggen wat er over twee weken komt. Mijn tv-gids kan twee weken verder, dus pas tot volgende week zondag
http://yelo.be/tv-gids?date=21-02-2011&part=2#epgquote:Op maandag 7 februari 2011 23:12 schreef Nober het volgende:
Toch wel een goede tip van DWDD na die eerste 'Belgacom met Mathieu' uitzending, er schijn rechtzaken te lopen over een aantal kwesties. Ik weet niet welk programma er voor dit programma in de plaats komt na afl. 6 maar als dat Zonde van de Zendtijd is of Tomtesterom dan blijf ik wel kijker.
Ik baal nog wel dat ze die bankstel van 11.000,- euro niet hebben mee kunnen nemen omdat die gast de klink van de deur aftrok vorige week...
Ja, laatste aflevering...quote:Op maandag 14 februari 2011 19:07 schreef themole het volgende:
Vanavond laatste aflevering om 20.55 .Iets met kogelvrije vesten.
Elke week zit de directeur van NMBS voor de tv en elke keer voor niks.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, laatste aflevering...
Dat schreeuwt om een vervolg natuurlijk.
En zou het dan vanavond eindelijk eens over de NMBS gaan?
Mja, als je speciale promo-filmpjes maakt voor zo'n programma is dat natuurlijk vragen om een parodie...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |