er is dacht ik wel iets van een belgische uitzendinggemist maar daar moet je voor betalenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:37 schreef cygnusx het volgende:
Ik snap niet dat de torrents/usenet posts zo lang duren, meestal komen die pas enkele dagen naderhands online
Ik ga het voortaan maar opnemen van tv ofzo, dit zuigt, elke keer is het traag online of in dit geval zelfs niet. Waarom heeft Een niet gewoon online uitzendinggemist, het is toch een publieke omroep?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:39 schreef arucard het volgende:
Je gaat er niet dood van hoor als je een paar dagen moet wachten.
hanig nu er gene meer zijn, de politiek werkt toch rap in dit land.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:01 schreef Jump het volgende:
Er komt een verbod op belspelletjes op de Vlaamse televisie
Free Willy/Fret Willyquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:23 schreef Jump het volgende:
Het filmpje: http://deredactie.be/cm/v(...)ps_2eNiveau/1.955468
quote:Bankiers geven uitleg in Kamer
Update: woensdag 2 feb 2011, 09:50
De Tweede Kamer praat een groot deel van de dag met bankdirecteuren. Die moeten de Kamer uitleggen wat ze hebben geleerd van de economische crisis. Ze moeten ook zeggen of ze zich houden aan de beloftes uit hun eigen gedragscode.
In de gedragscode staat onder meer dat de bonussen worden versoberd, dat risico's beter moeten worden ingeschat en dat bankiers beter geschoold moeten worden.
De Kamer vindt dat veel banken op de oude voet verdergaan en weer te hoge bonussen uitdelen. Minister De Jager dreigt met maatregelen als de banken hun leven niet beteren.
ze zijn meteen op niveauquote:Op maandag 7 februari 2011 21:04 schreef arucard het volgende:
Als het vlees niet van Willy is willen ze het wel, maar als het wel van Willy is niet![]()
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:13 schreef hole1988 het volgende:
wedden dat ze straks zeggen dat willy wel geslacht is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |