abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103189331
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:05 schreef inZanity het volgende:

[..]

Feyenoord een betere spits? Wie dan? :')
Guidetti is voetballend beter en is voor dit Feyenoord nuttiger dan Castaignos.
Castaignos is meer iemand die de bal in de diepte moet krijgen en dan vrijwel altijd sterk afrond. Guidetti is veel sterker met het lichaam en in het kaatsen/meespelen.

In principe zit Luc nu ook in de goede competitie met zijn kwaliteiten alleen is het te vroeg.
  maandag 17 oktober 2011 @ 14:08:56 #77
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_103189357
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:06 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Sigthorsson en Bulykin is breed ? Of tel je El Ham nog mee ?
Lijkt me wel. Iedere fatsoenlijke trainer kan niet om El Hamdaoui heen.. :N
pi_103189388
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

2 spitsen voor 1 positie is inderdaad breed
Dan zit Feyenoord ook breed in de spitsen, Guidetti, Fernandez, Achahbar.
  maandag 17 oktober 2011 @ 14:09:56 #79
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_103189400
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:08 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Guidetti is voetballend beter en is voor dit Feyenoord nuttiger dan Castaignos.
Castaignos is meer iemand die de bal in de diepte moet krijgen en dan vrijwel altijd sterk afrond. Guidetti is veel sterker met het lichaam en in het kaatsen/meespelen.

In principe zit Luc nu ook in de goede competitie met zijn kwaliteiten alleen is het te vroeg.
Guidetti beter dan Castaignos?? :') Goede garp _O-
pi_103189421
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:09 schreef inZanity het volgende:

[..]

Guidetti beter dan Castaignos?? :') Goede garp _O-
Achja zo'n reactie had ik wel weer verwacht, inhoudelijk niks te melden.
pi_103189593
Fernandez kan ook prima op de vleugel en door Guidetti niet altijd op te stellen hou je de prijs laag en de kans dat je hem nog een keer kan huren. City zit echt niet te wachten op een spits die bij Feyenoord regelmatig reserve stond
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_103189666
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Fernandez kan ook prima op de vleugel en door Guidetti niet altijd op te stellen hou je de prijs laag en de kans dat je hem nog een keer kan huren. City zit echt niet te wachten op een spits die bij Feyenoord regelmatig reserve stond
Die gaat sowieso volgend seizoen nog niet bij de selectie van City komen, al schiet er dit seizoen 20 in.
pi_103189786
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:16 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Die gaat sowieso volgend seizoen nog niet bij de selectie van City komen, al schiet er dit seizoen 20 in.
Dat is niet zo maar zelfs als het zo zou zijn weet je in elk geval zeker dat hij niet verhuurd zal worden aan Feyenoord
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 17 oktober 2011 @ 14:19:59 #84
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_103189809
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:10 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Achja zo'n reactie had ik wel weer verwacht, inhoudelijk niks te melden.
IK zie Guidetti er geen 20 inschieten dit seizoen. Iets wat ik Castaignos wel makkelijk had zien doen. Serieus, Guidetti is een aardig talentje hoor dat zie je aan alles, maar nog lang niet klaar voor het echte werk misschien nog niet eens voor Feyenoord maar dat moeten de komende weken uit gaan wijzen.
pi_103190007
Cabral, Fernandez, Bisewar en Cissé op de vleugels, Guidetti en Castaignos in de spits, lijkt me prima. Dan heb je als coach echt behoorlijk wat keuze mogelijkheden en wisselmogelijkheden
pi_103190044
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:19 schreef inZanity het volgende:

[..]

IK zie Guidetti er geen 20 inschieten dit seizoen. Iets wat ik Castaignos wel makkelijk had zien doen. Serieus, Guidetti is een aardig talentje hoor dat zie je aan alles, maar nog lang niet klaar voor het echte werk misschien nog niet eens voor Feyenoord maar dat moeten de komende weken uit gaan wijzen.
Luc is een echte afmaker die amper duels wint en is meevoetballend ook niet echt sterk maar wel heel erg slim is in het weg/vrij lopen.

Guidetti is een spits die de duels aangaat, een goed schot heeft, kopsterk en een goed overzicht heeft en makkelijk mee voetbalt.

Dus ik denk dat Guidetti nuttiger voor dit Feyenoord is.
pi_104911784
Matchwinnaar gisteren in het duel tegen Siena dat met 1-0 werd gewonnen.

quote:
Matchwinnaar Castaignos: 'Ik ben heel, heel gelukkig'
27/11/2011 18:51

Luc Castaignos (19) redde zijn team Internazionale zondag door bij Siena een minuut voor het verstrijken van de officiële speeltijd de enige treffer van de wedstrijd te maken. De voormalige Feyenoorder uit zijn vreugde op de Inter-website.

'Het was een belangrijk doelpunt. Ik ben gelukkig, heel gelukkig', zegt de voormalige Feyenoorder die zijn eerste officiële goal voor Internazionale maakte. 'Ik wil iedereen bedanken, en Thiago Motta helemaal. Hij gaf de assist op mijn doelpunt. Ik heb hem in het veld al uitgebreid bedankt.'

'Elke wedstrijd is een finale voor ons, want we hebben nog heel wat punten goed te maken', vervolgt Castaignos. 'En ik ben hier om Inter met alles wat ik kan van dienst te zijn. Iedereen is behulpzaam voor mij, en Wesley Sneijder helemaal. Ze helpen me heel goed.'

Internazionale heeft veertien punten uit elf duels en bezet de twaalfde plaats.

VI
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_107438587
quote:
Castaignos weigert overstap naar Cesena
Luc Castaignos is niet van plan Internazionale te verlaten. De Nederlandse jeugdinternational wees deze maand een overstap naar middenmoter Cesena af.
Dat laat Federico Pastorello, zaakwaarnemer van Inter-doelwit Antonio Candreva (Cesena), weten aan de Italiaanse pers: "Inter wilde Candreva graag van Cesena overnemen, maar de deal ging niet door omdat Castaignos niet aan Cesena verhuurd wilde worden."

Castaignos werd deze maand gelinkt aan diverse laagvliegers uit de Serie A, maar liet weten het seizoen te willen afmaken bij Internazionale.

Inter hoopt in de loop van de dinsdag een versterking voor zijn middenveld te presenteren. Freddy Guarin zal waarschijnlijk overkomen van FC Porto.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 13:33:30 #89
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107438749
FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 31-01-2012 om 11:18:44 Het verhaal dat oud #Feyenoord spits Luc Castaignos een verhuur aan Cesena afgewezen heeft, is niet waar! reageer retweet
2000 light years from home
pi_107438965
quote:

[..]

En hoe sta je er nu in :D
pi_107439030
Blijft doodzonde dat Castaignos weg is, zou een prachtig koppel zijn geweest in een 442 opstelling.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 13:43:42 #92
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_107439074
quote:

[..]

_O- _O-
Snelle Egel
pi_107439283
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 13:33 schreef Merkie het volgende:
FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 31-01-2012 om 11:18:44 Het verhaal dat oud #Feyenoord spits Luc Castaignos een verhuur aan Cesena afgewezen heeft, is niet waar! reageer retweet
Ok, blijkbaar een verzinsel :?
pi_107520493
Maar wederom niet in de CL ingeschreven voor Inter...

http://www.nu.nl/sport/27(...)ns-league-lijst.html
know'm sayin?
word? word.
pi_107531732
Och man, dat kon hij van tevoren toch ook wel zelf inschatten, hij heeft gewoon dom voor het geld gekozen ipv zijn sportieve ontwikkeling, en als je jezelf dan nog te goed vind om voor Cesena te voetballen is helemaal belachelijk.

Laat hem maar even wegkwijnen op de bank bij Inter, of op de tribune.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_107549551
Domme beslissing. Mooi voorbeeld voor aankomende talanten waarom ze niet voor het grote geld in het buitenland moeten kiezen.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_108149063
quote:
Spuugincident kost Castaignos drie duels
Internazionale kan drie wedstrijden geen beroep doen op Luc Castaignos. De talentvolle Nederlander moet boeten voor het spuugincident dat zich tegen Bologna (3-0 nederlaag) afspeelde.
In de slotfase van het duel raakte Castaignos zichtbaar gefrustreerd. Op de videobeelden is goed te zien dat de oud-Feyenoorder spuugde naar Andrea Raggi, speler van Bologna. Voor de Italiaanse voetbalbond is dat aanleiding om hem voor drie duels te schorsen.

Castaignos leek zijn tegenstander niet te raken, maar voor de bond speelde dat geen rol. "Er bestaat geen twijfel over de intentie van de speler en of het doelwit wordt geraakt is in dit geval niet belangrijk", luidde de reactie.

zondag 19 februari 2012 @ 15:19:05 #98
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_108149978
Droeftoetertje.
  zondag 19 februari 2012 @ 15:20:42 #99
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_108150045
Ik snap niet dat Inter hem niet actief verhuurt. Als ze willen zijn er toch zat ploegen aan wie ze hem kwijt kunnen voor een jaartje? Het lijkt me verder duidelijk dat hij in de basis nog niks te zoeken heeft. :')
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_111587060
Wat vinden we van zijn terugkeer naar Zuid?
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')