abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91642066
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 15:03 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Klopt, denk dat ze er voor kiezen om hem op dat soort moment toch wat meer bij de rest te horen passen. Net als toen Marshall zei dat z'n vader altijd z'n beste vriend is geweest.. Ze deden even een close up van Barney, maar hij zei er niets van.

Dat was sterk gedaan. Ik was echt bang dat de schrijvers Barney het monoloog lieten ontbreken. Het is leuk om te zien dat de schrijvers echt goed in de karakters zitten.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 01:58:18 #127
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_91645295
...Ik zag een promofoto van de aflevering met de groep buiten (Die scene met die voicemail), maar die zoon van die priester (Die bully) stond erbij. Ligt het aan mij of zat die in de uiteindelijke uitzending niet meer in de scene?

Volgens mij heeft die bully een grotere rol gespeeld in de aflevering, maar is dat geknipt wegens tijdgebrek of omdat het gewoon klote was. Ik vond het in ieder geval een rare lijn en een vage douchebag met zijn kutopmerkingen op een fucking begrafenis. Kom op man, zelfs in een comedy-serie vind ik dat best wel grof. :P
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 02:15:08 #128
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_91693950
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:51 schreef Rnnz het volgende:
Ben nu bij S06E03.. bijna alle episodes gehad. :(

Lag helemaal dubbel hierbij. :P
Haha echt geniaal inderdaad. Ook nog linkje naar het stukje wat uiteindelijk in de aflevering is gekomen? Kon hem niet vinden op youtube...
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_91730267
Ik vond het niet zo slecht als veel mensen hier. Geen klassieker, maar hij had zeker zijn momenten.
Ik stoor me ook niet zo erg aan het drama-gedeelte van de serie. Moet van tijd tot tijd kunnen..
pi_91808349
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 14:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wanneer is nu de volgende?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 24 januari 2011 @ 17:52:28 #131
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_91808462
quote:
5s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:49 schreef franklop het volgende:

[..]

quote:
"Oh Honey [43]" Pamela Fryman February 7, 2011 (2011-02-07) 6ALH15
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_91808592
Twee weekjes maar :')
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_91846982
Wat een hoerenzooi :')
  dinsdag 25 januari 2011 @ 14:30:52 #134
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_91867629
Het vorige seizoen was gewoon klote, maar deze aflevering was gewoon goed en de rest van het seizoen wat ze nu hebben gehad, ook.

Deze episode is gewoon het soort episode waardoor ik graag HIMYM kijk. Je herkent gewoon zoveel van je leven in sommige van die episodes. Als ik wil lachen en van de bank afrollen, dan kijk ik wel iets anders. Wil ik lachen en huilen,dan kijk ik HIMYM.

Wat volgens mij de kracht is van HIMYM is:
- humor
- drama
-continuīteit
- zo uit het leven gegrepen
- de karakters

Als de zeikstralen die elke episode plaatsen dat het weer zo slecht was, mij even attent wil maken op welke serie het een stuk beter doet, dan zou ik dat graag willen weten :)
Death solves all problems: no man, no problem.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 23:50:08 #136
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_91877490
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:17 schreef Rechterbal het volgende:
Het vorige seizoen was gewoon klote, maar deze aflevering was gewoon goed en de rest van het seizoen wat ze nu hebben gehad, ook.

Deze episode is gewoon het soort episode waardoor ik graag HIMYM kijk. Je herkent gewoon zoveel van je leven in sommige van die episodes. Als ik wil lachen en van de bank afrollen, dan kijk ik wel iets anders. Wil ik lachen en huilen,dan kijk ik HIMYM.

- humor
- drama
-continuīteit
- de karakters

Als de zeikstralen die elke episode plaatsen dat het weer zo slecht was, mij even attent wil maken op welke serie het een stuk beter doet, dan zou ik dat graag willen weten :)
Hoezo zo op je teentjes getrapt :')
Mensen mogen toch een mening hebben. Ik zie je punt niet.
Deathlift or Die.
pi_91877726
Plus dat je nu alleen de goeie dingen van HIMYM opnoemt en de slechte helemaal buiten beschouwing laat :')
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  woensdag 26 januari 2011 @ 00:39:51 #138
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_91879433
Ik
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:17 schreef Rechterbal het volgende:

- humor
- drama
-continuīteit
- de karakters

Ik ben het helemaal met je eens over de kracht van HIMYM. Daarom vind ik het ook beter dan Friends. Maar de uitwerking van de laatste was gewoon matig.
  woensdag 26 januari 2011 @ 02:12:00 #139
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_91881013
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 00:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik

[..]

Ik ben het helemaal met je eens over de kracht van HIMYM. Daarom vind ik het ook beter dan Friends. Maar de uitwerking van de laatste was gewoon matig.
:')____!
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:12:05 #140
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_91886474
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 02:12 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

:')____!
Ja ik vind HIMYM beter en leuker dan Friends :6
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:17:30 #141
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_91886645
Mag toch? Ik ook hoor. Vond Friends altijd wel leuk, maar nooit op zo'n manier dat ik het echt ging volgen. Het doorlopende verhaal in HIMYM heeft me echt weten te pakken, meer dan Friends ooit heeft gedaan.

Smaken verschillen nou eenmaal.
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
  woensdag 26 januari 2011 @ 12:22:13 #142
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_91888935
Natuurlijk mag het, maar echt begrijpen kan ik het niet. Friends heeft 10 seizoenen lang goede comedy gemaakt, dat komt neer op ongeveer 250 afleveringen waarbij het aantal wat (mij) tegenviel op de vingers van één hand valt te tellen. Als je dat vergelijkt met HIMYM, heb je daar bij twee handen nog lang niet genoeg, en dan zijn er nu 127 afleveringen geweest.

Over het doorlopende verhaal, dat is er bij Friends ook wel degelijk (alhoewel ik ook wel weet dat je niet zegt dat dat er niet was, maar slechts dat het je niet te pakken heeft weten te krijgen). Monica en Chandler, die vanaf seizoen 5 iets krijgen en de relatie steeds verder ontwikkkeld, en natuurlijk vooral Ross en Rachel. Maar goed, ieder zo z'n smaak. Ik kijk ook met heel veel plezier naar HIMYM, is een van de favoriete die wekelijks uitkomt, maar Friends staat toch nog wel hoger op mijn all time high-list.
  woensdag 26 januari 2011 @ 12:25:47 #143
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_91889066
Dat mag natuurlijk ook :P
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_91890618
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 12:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Natuurlijk mag het, maar echt begrijpen kan ik het niet. Friends heeft 10 seizoenen lang goede comedy gemaakt, dat komt neer op ongeveer 250 afleveringen waarbij het aantal wat (mij) tegenviel op de vingers van één hand valt te tellen. Als je dat vergelijkt met HIMYM, heb je daar bij twee handen nog lang niet genoeg, en dan zijn er nu 127 afleveringen geweest.

Over het doorlopende verhaal, dat is er bij Friends ook wel degelijk (alhoewel ik ook wel weet dat je niet zegt dat dat er niet was, maar slechts dat het je niet te pakken heeft weten te krijgen). Monica en Chandler, die vanaf seizoen 5 iets krijgen en de relatie steeds verder ontwikkkeld, en natuurlijk vooral Ross en Rachel. Maar goed, ieder zo z'n smaak. Ik kijk ook met heel veel plezier naar HIMYM, is een van de favoriete die wekelijks uitkomt, maar Friends staat toch nog wel hoger op mijn all time high-list.
Er zijn sowieso al een stuk of 7 afleveringen met alleen maar stukjes uit vorige afleveringen. En verder zijn er nog wel wat meer slechte afleveringen bij Friends. Niet dat het geen leuke serie is hoor (ik heb die box niet voor niets), maar "op 1 hand te tellen" is ook een beetje overdreven.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
  woensdag 26 januari 2011 @ 13:23:59 #145
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_91891258
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 13:09 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Er zijn sowieso al een stuk of 7 afleveringen met alleen maar stukjes uit vorige afleveringen. En verder zijn er nog wel wat meer slechte afleveringen bij Friends. Niet dat het geen leuke serie is hoor (ik heb die box niet voor niets), maar "op 1 hand te tellen" is ook een beetje overdreven.
Klopt, die terugblik afleveringen was ik even vergeten en hadden van mij ook niet gehoeven. Maar ik heb die box ook (en veel te vaak gezien) en ik vind toch echt dat er maar een paar afleveringen bij zijn die niet zo top zijn als de rest. Het feit dat jij hier anders over denkt wil niet zeggen dat ik mijn mening overdrijf, maar alleen dat hij verschilt van jouw mening.
pi_91892232
Ik weet het nog niet goed. Ik heb alle seizoenen Friends al vele malen gekeken en ken hele afleveringen uit mijn hoofd. Van HIMYM heb ik sinds een maand de 1e vijf seizoenen op dvd en heb ze nu allemaal 1 of 2 keer gezien. Ik vind het heel erg goed, grappig, herkenbaar en lief maar kan nog niet inschatten of ik het net zo lang leuk ga vinden als Friends. Ik vind HIMYM wel erg goed (beter dan Friends) met terugkerende grappen.
  woensdag 26 januari 2011 @ 13:56:56 #147
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_91892725
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 13:46 schreef sverbern het volgende:
Ik weet het nog niet goed. Ik heb alle seizoenen Friends al vele malen gekeken en ken hele afleveringen uit mijn hoofd. Van HIMYM heb ik sinds een maand de 1e vijf seizoenen op dvd en heb ze nu allemaal 1 of 2 keer gezien. Ik vind het heel erg goed, grappig, herkenbaar en lief maar kan nog niet inschatten of ik het net zo lang leuk ga vinden als Friends. Ik vind HIMYM wel erg goed (beter dan Friends) met terugkerende grappen.
:Y
  woensdag 26 januari 2011 @ 16:53:21 #148
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_91900935
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  donderdag 27 januari 2011 @ 00:26:02 #149
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_91924958
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 13:46 schreef sverbern het volgende:
Ik vind HIMYM wel erg goed (beter dan Friends) met terugkerende grappen.
Dingen die mij wel altijd bijblijven zijn stukjes als

quote:
Ted: She's such a stupid grinch.
Older Ted: But I didn't say grinch.
Oftewel oudere Ted die ergens tussen het verhaal doorkomt en het iets verdraait, zoals met die sandwich-joint :P

Verder:
- The Various Fives (High, Relapse, Phone...)
- The naked guy
- The gentleman/Blitz (Die wil ik in ieder geval terug zien komen)
- Robin Sparkle
- What do you for a living? -> Haha, please...
- And last best; Legen, wait for it...

Ik vind Friends awesome, maar heb mijn oude boxen een tijdje geleden weggedaan. Ik had de serie wel gezien. Ik wilde laatst een random aflevering kijken van HIMYM, zette seizoen 3 op... En toen pas viel het me op hoeveel afleveringen van HIMYM eigenlijk totaal geen echte rewatch-ability hebben. Sommige afleveringen hebben dat echt heel erg en zijn van zichzelf dan ook heel leuk (Blitzgiving kan ik wel een keer of 100 zien :) ) en sommigen (Zoals bijvoorbeeld die aflevering van Rabbit or Duck of nog recenter, Last words) totaal niet.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  donderdag 27 januari 2011 @ 00:44:17 #150
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_91925705
Ted Mosby is a jerk!
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')