Dat was sterk gedaan. Ik was echt bang dat de schrijvers Barney het monoloog lieten ontbreken. Het is leuk om te zien dat de schrijvers echt goed in de karakters zitten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:03 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Klopt, denk dat ze er voor kiezen om hem op dat soort moment toch wat meer bij de rest te horen passen. Net als toen Marshall zei dat z'n vader altijd z'n beste vriend is geweest.. Ze deden even een close up van Barney, maar hij zei er niets van.
Haha echt geniaal inderdaad. Ook nog linkje naar het stukje wat uiteindelijk in de aflevering is gekomen? Kon hem niet vinden op youtube...quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:51 schreef Rnnz het volgende:
Ben nu bij S06E03.. bijna alle episodes gehad.
Lag helemaal dubbel hierbij.
quote:
quote:"Oh Honey [43]" Pamela Fryman February 7, 2011 (2011-02-07) 6ALH15
Hoezo zo op je teentjes getraptquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:17 schreef Rechterbal het volgende:
Het vorige seizoen was gewoon klote, maar deze aflevering was gewoon goed en de rest van het seizoen wat ze nu hebben gehad, ook.
Deze episode is gewoon het soort episode waardoor ik graag HIMYM kijk. Je herkent gewoon zoveel van je leven in sommige van die episodes. Als ik wil lachen en van de bank afrollen, dan kijk ik wel iets anders. Wil ik lachen en huilen,dan kijk ik HIMYM.
Wat volgens mij de kracht is van HIMYM is:
- humor
- drama
-continuīteit
- zo uit het leven gegrepen
- de karakters
Als de zeikstralen die elke episode plaatsen dat het weer zo slecht was, mij even attent wil maken op welke serie het een stuk beter doet, dan zou ik dat graag willen weten
Ik ben het helemaal met je eens over de kracht van HIMYM. Daarom vind ik het ook beter dan Friends. Maar de uitwerking van de laatste was gewoon matig.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:17 schreef Rechterbal het volgende:
Het vorige seizoen was gewoon klote, maar deze aflevering was gewoon goed en de rest van het seizoen wat ze nu hebben gehad, ook.
Deze episode is gewoon het soort episode waardoor ik graag HIMYM kijk. Je herkent gewoon zoveel van je leven in sommige van die episodes. Als ik wil lachen en van de bank afrollen, dan kijk ik wel iets anders. Wil ik lachen en huilen,dan kijk ik HIMYM.
Wat volgens mij de kracht is van HIMYM is:
- humor
- drama
-continuīteit
- zo uit het leven gegrepen
- de karakters
Als de zeikstralen die elke episode plaatsen dat het weer zo slecht was, mij even attent wil maken op welke serie het een stuk beter doet, dan zou ik dat graag willen weten
quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik
[..]
Ik ben het helemaal met je eens over de kracht van HIMYM. Daarom vind ik het ook beter dan Friends. Maar de uitwerking van de laatste was gewoon matig.
Er zijn sowieso al een stuk of 7 afleveringen met alleen maar stukjes uit vorige afleveringen. En verder zijn er nog wel wat meer slechte afleveringen bij Friends. Niet dat het geen leuke serie is hoor (ik heb die box niet voor niets), maar "op 1 hand te tellen" is ook een beetje overdreven.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Natuurlijk mag het, maar echt begrijpen kan ik het niet. Friends heeft 10 seizoenen lang goede comedy gemaakt, dat komt neer op ongeveer 250 afleveringen waarbij het aantal wat (mij) tegenviel op de vingers van één hand valt te tellen. Als je dat vergelijkt met HIMYM, heb je daar bij twee handen nog lang niet genoeg, en dan zijn er nu 127 afleveringen geweest.
Over het doorlopende verhaal, dat is er bij Friends ook wel degelijk (alhoewel ik ook wel weet dat je niet zegt dat dat er niet was, maar slechts dat het je niet te pakken heeft weten te krijgen). Monica en Chandler, die vanaf seizoen 5 iets krijgen en de relatie steeds verder ontwikkkeld, en natuurlijk vooral Ross en Rachel. Maar goed, ieder zo z'n smaak. Ik kijk ook met heel veel plezier naar HIMYM, is een van de favoriete die wekelijks uitkomt, maar Friends staat toch nog wel hoger op mijn all time high-list.
Klopt, die terugblik afleveringen was ik even vergeten en hadden van mij ook niet gehoeven. Maar ik heb die box ook (en veel te vaak gezien) en ik vind toch echt dat er maar een paar afleveringen bij zijn die niet zo top zijn als de rest. Het feit dat jij hier anders over denkt wil niet zeggen dat ik mijn mening overdrijf, maar alleen dat hij verschilt van jouw mening.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:09 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Er zijn sowieso al een stuk of 7 afleveringen met alleen maar stukjes uit vorige afleveringen. En verder zijn er nog wel wat meer slechte afleveringen bij Friends. Niet dat het geen leuke serie is hoor (ik heb die box niet voor niets), maar "op 1 hand te tellen" is ook een beetje overdreven.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:46 schreef sverbern het volgende:
Ik weet het nog niet goed. Ik heb alle seizoenen Friends al vele malen gekeken en ken hele afleveringen uit mijn hoofd. Van HIMYM heb ik sinds een maand de 1e vijf seizoenen op dvd en heb ze nu allemaal 1 of 2 keer gezien. Ik vind het heel erg goed, grappig, herkenbaar en lief maar kan nog niet inschatten of ik het net zo lang leuk ga vinden als Friends. Ik vind HIMYM wel erg goed (beter dan Friends) met terugkerende grappen.
Dingen die mij wel altijd bijblijven zijn stukjes alsquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:46 schreef sverbern het volgende:
Ik vind HIMYM wel erg goed (beter dan Friends) met terugkerende grappen.
Oftewel oudere Ted die ergens tussen het verhaal doorkomt en het iets verdraait, zoals met die sandwich-jointquote:Ted: She's such a stupid grinch.
Older Ted: But I didn't say grinch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |