Hoe oud is Chico?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee, Chico is in NL de oudste met stamboom zo ongeveer.
Maar ik ken dr in België wel een paar die 20 / 21 geworden zijn, dus daar gaan we maar voor
Die wordt over 12 dagen 13.quote:
Feliquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:12 schreef Bamba het volgende:
Oh-oh gefeliciteerd met Billy!
Ik deel ook taart uit, vriend en ik hebben vandaag 9 jaar verkering![]()
Ja, is ook hetzelfde formaat ongeveerquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:14 schreef Loveless85 het volgende:
Een beetje net zo oud als katten dus
Eigen zijn het gewoon geschoren katten hé? Of heb je ze gewaxed?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, is ook hetzelfde formaat ongeveer
Nee waxen is voor poezen niet voor doggiesquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eigen zijn het gewoon geschoren katten hé? Of heb je ze gewaxed?
off singenquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:23 schreef Loveless85 het volgende:
Geen singoff vrijdag bij VOH
Gewoon hup BAM! Meteen eruit.
Eigenlijk wel logisch ook nu ik er over nadenkIeder team heeft er nog maar 2 natuurlijk, en je kan moeilijk off singen tegen jezelf
Oh en weer een wereldartiest die opent
Als we altijd alles echt zouden krijgen wat ons hier op verjaardagen wordt toegewenst met foto's kwamen we inmiddels om in de blote kerels die uit een taart springenquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:19 schreef oh-oh het volgende:
Ja maak m maar lekker met soesjes die hij niet krijgt
Gewoon BAM een nekschot als je niet naar de finale mag?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:23 schreef Loveless85 het volgende:
Geen singoff vrijdag bij VOH
Gewoon hup BAM! Meteen eruit.
Eigenlijk wel logisch ook nu ik er over nadenkIeder team heeft er nog maar 2 natuurlijk, en je kan moeilijk off singen tegen jezelf
Oh en weer een wereldartiest die opent
Oh, moest ik die weer teruggeven dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Als we altijd alles echt zouden krijgen wat ons hier op verjaardagen wordt toegewenst met foto's kwamen we inmiddels om in de blote kerels die uit een taart springen
Voor sommigen welquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon BAM een nekschot als je niet naar de finale mag?
Kim eruit?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:35 schreef oh-oh het volgende:
Het zal wel Ben, Leonie, Shary-An en Pearl worden en dan wint Ben
Ja dat vind ik ook zo mongoolquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:38 schreef oh-oh het volgende:
Behalve als Kabouter Plop weer dezelfde debiele redenering hanteert als de afgelopen keer, dat ie de persoon door laat gaan die het het beste kan gebruiken, dat wint Popeye
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |