dat is ook een mooie uitvoeringquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:50 schreef Nektasje2 het volgende:
Jonge ik zal maar oppassen met je bijdehande opmerkingen
[ afbeelding ]
Jonge ik met me nieuwe jasquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:51 schreef Oceanview het volgende:
Heb je ook nektasjes en bontkraagjes?
Ik weet niet of je het doorhebt, maar er staat een datum bij die foto, en een jas is na 3 maanden niet meer nieuw te noemenquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:53 schreef Nektasje2 het volgende:
[..]
Jonge ik met me nieuwe jas
[ afbeelding ]
mattie ik weet niet maar die datum is goed, welke kalender heb jijquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het doorhebt, maar er staat een datum bij die foto, en een jas is na 3 maanden niet meer nieuw te noemen
Ik hou hem fresh dat is het verschil tussen jou C&A jas en mijn dure nickelson jasquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het doorhebt, maar er staat een datum bij die foto, en een jas is na 3 maanden niet meer nieuw te noemen
C&A COCK & ANUS jas HAHAHquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:55 schreef Nektasje2 het volgende:
[..]
Ik hou hem fresh dat is het verschil tussen jou C&A jas en mijn dure nickelson jas
Klopt inderdaad. Ik kan zien dat je je geld liever uitgeeft aan een overprijsde jas dan aan een cursus Nederlandsquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:55 schreef Nektasje2 het volgende:
[..]
Ik hou hem fresh dat is het verschil tussen jou C&A jas en mijn dure nickelson jas
Hahah ziek ey maar ik peer m man veel plezier nog op fok ik ga maar ff wat doenquote:
kankerbalzak blijf hier. wat ga je doenquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:59 schreef Nektasje2 het volgende:
[..]
Hahah ziek ey maar ik peer m man veel plezier nog op fok ik ga maar ff wat doen
Douchen enz eten maar kom straks nog wel ff op fokquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:59 schreef Radicalist het volgende:
[..]
kankerbalzak blijf hier. wat ga je doen
nee lul! is saai zonder jou. iedereen is dood of politiek correct.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:00 schreef Nektasje2 het volgende:
[..]
Douchen enz eten maar kom straks nog wel ff op fok
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:01 schreef Radicalist het volgende:
[..]
nee lul! is saai zonder jou. iedereen is dood of politiek correct.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |