Mogguhquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:14 schreef Uncle het volgende:
En hier weer verder![]()
Ook namens mij nog gefeliciteerd Shanty, Als beloning een week in de SC titel
Ik dacht dat het hoofdzakelijk de oudere generatie was die het nog spreekt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:08 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
er komt nog steeds veel jong bloed bij. Ik ga ieder jaar al snel naar iets van 4-5 bijeenkomsten. En daar zie ik flink wat jongeren rondlopen. (En een aantal oudere jongeren die niet weg te branden zijn.)
Is Socios dik, heeft hij een Nikon en een zwarte pet?quote:
Voor je het weet rijden ze weer niet... je kunt gewoon niks aan het toeval overlaten bij de NS...quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:52 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, sta ik vanmorgen op het station. Komt er opeens een man die als een bezetene foto's begint te maken van de voorkant van de trein. Dan snap ik dat je foto's maakt van een trein als het je ding is, maar om 7:20 op sloterdijk?
Kan je toch foto's maken van een trein die niet rijd, maar dan in het zonnetje ipv donker!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:39 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Voor je het weet rijden ze weer niet... je kunt gewoon niks aan het toeval overlaten bij de NS...
OOR Magazine, recensie van The Drums (Bandje) en mijn foto's erbijquote:
Heb je wellicht toestemming voor gegeven via nufotoquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zag trouwens vandaag ook dat ik in de Nieuwe Revu stond
Jups, was ook maar een 500px foto. Dus wist er van.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:10 schreef Timmos het volgende:
[..]
Heb je wellicht toestemming voor gegeven via nufoto
Stond in de Nieuwe Revu met mijn eerste upload daar, daarna niks meer geuploadquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jups, was ook maar een 500px foto. Dus wist er van.
Ah ik lever aan één van mijn sites altijd 500px aan. Als ik dan toch bezig ben kan ik altijd wel een foto of 2 richting NUFoto sturenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:26 schreef Timmos het volgende:
[..]
Stond in de Nieuwe Revu met mijn eerste upload daar, daarna niks meer geupload.. Zie mezelf ook niks meer uploaden, kost mij teveel tijd..
Onder de jongere generatie is het juist vooral een spreektaal (en via internet chatten). Bij de oudere generatie was het inderdaad meer een correspondentietaal. Het grootste gedeelte van de literaire productie in Esperanto zijn nu vooral teksten van diverse muziekgroepen (in alle stijlen). Veel daarvan heb ik al eens voor de lens gehad.quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het hoofdzakelijk de oudere generatie was die het nog spreekt.
Alhoewel, spreekt, het is toch meer een correspondentietaal? Ik weet er ook weer niet zo heel veel vanaf
Ik heb;quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah ik lever aan één van mijn sites altijd 500px aan. Als ik dan toch bezig ben kan ik altijd wel een foto of 2 richting NUFoto sturen
Ik vergeet 700* of 850* van mn eigen site, maar daar staat mn naam weeral doorgeenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:40 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik heb;
1800*
892* (pano)
455*
445*
Te groot of te klein voor nufoto vind ik.. En dan ook nog 1 voor 1 uploaden..
Ik sluit geen van de drie uit.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is Socios dik, heeft hij een Nikon en een zwarte pet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |