quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:50 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Nou kga ook maar weer eens intunen, schoolGelukkig hebben we de radio nog
staan wel namen op rooster maar als het moet kan ik wel overnemen to er iemand isquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:51 schreef TrollenFTW het volgende:
Maar ja.. om 09:00 wordt het stil denk ik. Want dan moet ik naar school. Heb ik een opvolger?
Leukquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:52 schreef dekilo het volgende:
Gisteren voor het eerst geluisterd en vond het toppie!!!!
Nu op het werk staat hij ook weer aan!
Na dit liedje ben jij. Duurt nog iets meer dan 5 minuten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:52 schreef dragems het volgende:
[..]
staan wel namen op rooster maar als het moet kan ik wel overnemen to er iemand is
Je kan niet luisteren maar wel op Fok?quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:52 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Blugh !door schijt proxy server kan ik weer eens niet luisteren, Top school
start het programma vast opquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:53 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Na dit liedje ben jij. Duurt nog iets meer dan 5 minuten.
Jep. Dat is de bedoeling van deze radio. Iedereen is DJquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:54 schreef dekilo het volgende:
Ik heb het niet helemaal gevolgd maar ik zou bij wijze van ook de dj kunnen gaan uithangen?
Rechtsonderaan staat web. Daar moet je die cijferige code invoeren. ik zal hem even plakken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:55 schreef Keselo het volgende:
Hoe de neuk werkt dat tune in, radio onz staat niet eens tussen de grote radiostations.
Lachequote:Op woensdag 12 januari 2011 08:55 schreef dekilo het volgende:
idd staat ook in de OP!
Whahah vanavond heb ik de wekelijkse rook avond met een paar vrienden.
Normaal staat dan 3fm op maar vanaf vandaag radio ONZ.
zijn we er bijna en geen andere vervanger?quote:
Iets meer dan 2 minuutjes. Ik hoor nog niets iig.quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:56 schreef dragems het volgende:
[..]
zijn we er bijna en geen andere vervanger?
Lekkere switchquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:58 schreef dragems het volgende:
dit nummer gaar wel elke keer weer door als je denkt dat hij afgelopen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |