Je radiostation wordt je ondergang.quote:Op woensdag 12 januari 2011 04:03 schreef Monopoly het volgende:
Ik doe hierna nog 1 nummertje, en dan ga ik nog maar ff proberen 3 uurtjes slaap te pakken
futuramaquote:
ik ga de gebruiksaanwijzing maar is lezenquote:Op woensdag 12 januari 2011 04:06 schreef Monopoly het volgende:
Al iemand die de uitzending over wil nemen ?
nee ik kap met luisterenquote:Op woensdag 12 januari 2011 04:06 schreef Monopoly het volgende:
Al iemand die de uitzending over wil nemen ?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 04:10 schreef EggsTC het volgende:
I SEE THE GIRLS WALK BY DRESSED IN THEIR SUMMER CLOTHES
Topics gaan wel keihard, vooral overdagquote:Op woensdag 12 januari 2011 04:12 schreef EggsTC het volgende:
Vet initiatief wel, toen ik het op de FP las. Gelijk bookmarked topic.
Ben je een blonde meid van 22 met grote tieten? Dan welquote:Op woensdag 12 januari 2011 04:14 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
Monopoly wil je met mij trouwen?
ik ga lekker kloten met de instellingen en dan zie ik welquote:Op woensdag 12 januari 2011 04:15 schreef Siegfried het volgende:
Oeh, benieuwd wat Dragems gaat draaien!
Jij hebt ook lekker gedraaid Mono
Thanksquote:Op woensdag 12 januari 2011 04:15 schreef Siegfried het volgende:
Oeh, benieuwd wat Dragems gaat draaien!
Jij hebt ook lekker gedraaid Mono
Nee maar ik heb wel een eckte dikke Fok! pik.quote:Op woensdag 12 januari 2011 04:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ben je een blonde meid van 22 met grote tieten? Dan wel
In de OP staat een screenshot voor je instellingen, moet je wel de nieuwe gebruiken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 04:16 schreef dragems het volgende:
[..]
ik ga lekker kloten met de instellingen en dan zie ik wel
Nee sorry, ik sta voor veel dingen open, maar bips sex staat niet in mijn boekje. Maar bedankt voor het aanbod in ieder gevalquote:Op woensdag 12 januari 2011 04:16 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
[..]
Nee maar ik heb wel een eckte dikke Fok! pik.
Nou, dan ga ik maar weer bij Annnet bedelen als ze ooit weer online komt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 04:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee sorry, ik sta voor veel dingen open, maar bips sex staat niet in mijn boekje. Maar bedankt voor het aanbod in ieder geval![]()
Gewoon normale internet verbindingquote:Op woensdag 12 januari 2011 04:18 schreef EggsTC het volgende:
Ik vraag me af waar je de bandwidth vandaan haalt?
Waarvoor? De stream? Die draait op een server die enorm overbooked is qua bandbreedte, dus kan er meer dan makkelijker vanaf.quote:Op woensdag 12 januari 2011 04:18 schreef EggsTC het volgende:
Ik vraag me af waar je de bandwidth vandaan haalt?
Als je 4000 streams hebt van 192kbps kan ik me voorstellen dat het niet echt gaat lukken met upload.quote:
1x naar een internet server. die 4000 vanaf daar verderquote:Op woensdag 12 januari 2011 04:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als je 4000 streams hebt van 192kbps kan ik me voorstellen dat het niet echt gaat lukken met upload.
Sja, hij staat nu limited op 150. Meer dan te doen!quote:Op woensdag 12 januari 2011 04:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als je 4000 streams hebt van 192kbps kan ik me voorstellen dat het niet echt gaat lukken met upload.
Zo ver was ik ook al, maar dan heb je toch ergens een server nodig.. dat is gratis?quote:Op woensdag 12 januari 2011 04:20 schreef dragems het volgende:
[..]
1x naar een internet server. die 4000 vanaf daar verder
Die betaal ik.quote:Op woensdag 12 januari 2011 04:21 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zo ver was ik ook al, maar dan heb je toch ergens een server nodig.. dat is gratis?
Goed gegokt. Of eigenlijk een loop van 15 secondenquote:
Hmm ok. Duitse server.. Gbit lijntje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |