Kom er nooitquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oooh cafe naar boven en de Gezelligheid zijn altijd wel tof toch ?
Als je naar cafe de gezelligheid gaat, moet je vragen of je Ome Bertus mag zien!quote:
Ik dacht the pianoman maar ik faal nog harder met gokken waarschijnljkquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:30 schreef WebHawkjuh het volgende:
Weet iemand al in welk nummer ik net faalde met gitaarspelen?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
George Baker, die was ik vergeten. Komt eraan. Evenals het verzoekje wat Ragboer nu in gaat voeren omdat hij Krezip goed had!
Roep maar wat, ik heb namelijk geen idee wat allemaal "knallend" is.quote:
Wil je daarna zoiets doen :quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
George Baker, die was ik vergeten. Komt eraan. Evenals het verzoekje wat Ragboer nu in gaat voeren omdat hij Krezip goed had!
lukt dit of niet?quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Roep maar wat, ik heb namelijk geen idee wat allemaal "knallend" is.
Volgende keer zal ik Herman Berkien opvragen!quote:
Tof!quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik Herman Berkien opvragen!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tof!
Webhawk, ik wil de uitzending wel overnemen
Sure. Kan toch geen muziek meer uit me PC draaien dus het wordt kijken of ik 03.15 haal met alleen CD'tjes.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:45 schreef Monopoly het volgende:
Webhawk, kan ik van kwart over 3 tot 5 draaien ?
Vanaf 5 gaat Stokstaartje verder, en om 6 uur begint de ochtend editie alweer
Als je het niet meer redt, geef maar een gilquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:46 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Sure. Kan toch geen muziek meer uit me PC draaien dus het wordt kijken of ik 03.15 haal met alleen CD'tjes.
Complimenten iddquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je het niet meer redt, geef maar een gil
Je doet het trouwens echt superFantastisch
Goedemorgen wat was je aan het doen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:48 schreef Boterhamzakje het volgende:
Hoi liefjens ik was er nog wel hoor
Ik was de weblog aan het bekijkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Goedemorgen wat was je aan het doen?
En stond er nog wat geils?quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:50 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik was de weblog aan het bekijken
Neuh wel grappige dingenquote:
Ga jij anders maar straks als je wil. Ik moet om fucking 8 uur weer ergens zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:51 schreef dragems het volgende:
mag ik ook een uurtje doen met alleen electric six?
Waar gaat die blog over dan?quote:
De weblog van Fok jongequote:
Sja RedTube faalt nu mijn PC gecrasht is en geen flash meer wil openen tot ik de boel reboot. 3 maal raaien wat de Hawk gaat doen na zijn uitzendingquote:
bedoel het eigenlijk als een grapje. een uur lang electric six op de radio????????quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga jij anders maar straks als je wil. Ik moet om fucking 8 uur weer ergens zijn.
Fappen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Sja RedTube faalt nu mijn PC gecrasht is en geen flash meer wil openen tot ik de boel reboot. 3 maal raaien wat de Hawk gaat doen na zijn uitzending
quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Sja RedTube faalt nu mijn PC gecrasht is en geen flash meer wil openen tot ik de boel reboot. 3 maal raaien wat de Hawk gaat doen na zijn uitzending
Jeuj ^^quote:
Hij fapt stiekum gewoon tijdens de uitzendingquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Met je naakte tokus en plakkerige handen ons te woord staan!
![]()
Vieze beer die je bent!
Laotersquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:55 schreef conobram het volgende:
Nou jongens ik heb er van genoten, en nu ga ik slapen
trustenquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:55 schreef conobram het volgende:
Nou jongens ik heb er van genoten, en nu ga ik slapen
Ik hoef pas om 1530 te beginnenquote:
Was jij trouwens niet al naar bed een paar uur geleden?quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:58 schreef Monopoly het volgende:
Ik moet om 7 uur beginnen
Maar ff een nachtje doorhalen
quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:58 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik hoef pas om 1530 te beginnen
Legendarisch nachtje van maken toch!quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:58 schreef Monopoly het volgende:
Ik moet om 7 uur beginnen
Maar ff een nachtje doorhalen
Ja maar ik kon niet slapen, dus fuck it, dan maar mijn tijd nuttig bestedenquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:59 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Was jij trouwens niet al naar bed een paar uur geleden?
Ik denk dat ik max nog een half uurtje blijfquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
Legendarisch nachtje van maken toch!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja maar ik kon niet slapen, dus fuck it, dan maar mijn tijd nuttig besteden
Slapen is zonde van mijn tijd
Dat wil ik jou nog wel eens zien doen morgenquote:Op woensdag 12 januari 2011 03:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Soms wel hoor
En dan morgen lekker op tijd naar bed
quote:Op woensdag 12 januari 2011 03:00 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dat wil ik jou nog wel eens zien doen morgen
quote:Op woensdag 12 januari 2011 03:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Over 8 dagen hebben wij al 4 maanden verkering!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 03:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Handige functie die playlist
Bruut man
Damnquote:Op woensdag 12 januari 2011 03:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dankje,
Vanmiddag een requestpagina maken, en een shift-logger (Draaitijden DJ's, misschien ook een handig rooster ofzo?)
Maakt het allemaal weer wat makkelijker hé.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 03:06 schreef BBQSausage het volgende:
Maar nu is het toch echt eerst tijd om te slapen
Trusten allemaal
Ik doe alleen aan MSN, SMS en echte sex. Sorry.quote:Op woensdag 12 januari 2011 03:06 schreef Boterhamzakje het volgende:
Waarom heb jij geen FoBo WebHawk?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 03:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan MSN, SMS en echte sex Redtube. Sorry.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 03:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan MSN, SMS en echte sex. Sorry.
I see what you did there...quote:
Die duitsers zijn ZO stom dat ze eigenlijk zelfs frans zijn!quote:
Frans Duijts!quote:Op woensdag 12 januari 2011 03:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Die duitsers zijn ZO stom dat ze eigenlijk zelfs frans zijn!
raar ik zeg frankrijk en er komt geen stom muziekje door de radio heenquote:
En wie ben jij dan wel niet?quote:
quote:
Oke oke dan blijf ik nog eventjesquote:Op woensdag 12 januari 2011 03:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja....maar......maaar...... ik ga zo draaien.... ik heb een plaatje voor jou!
wat ga jij draaien dan? anders blijf ik ook nog ffquote:Op woensdag 12 januari 2011 03:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja....maar......maaar...... ik ga zo draaien.... ik heb een plaatje voor jou!
roken ook een goed ideequote:Op woensdag 12 januari 2011 03:15 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Oke oke dan blijf ik nog eventjes
Maar dan ga ik eerst eventjes roken
Ik begin met een jaren 80 nummer, maar ik gooi daarna wel ff DJ Coone er door heen om weer ff lekker wakker te wordenquote:Op woensdag 12 januari 2011 03:15 schreef dragems het volgende:
[..]
wat ga jij draaien dan? anders blijf ik ook nog ff
quote:Op woensdag 12 januari 2011 03:16 schreef roepdeman het volgende:
Hahaha Super! Ik vind leren opeens leuk!
Ik heb her en der nog wat early en happyquote:Op woensdag 12 januari 2011 03:18 schreef Ragboer het volgende:
Mono, kan je nog wat early van de webs downloaden?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 03:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb her en der nog wat early en happy
Draai wat happy danquote:Op woensdag 12 januari 2011 03:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb her en der nog wat early en happy
is dat beter dan in je oren?quote:
Ik bewaar het lekkerst altijd voor het laatstquote:
Hihihiquote:Op woensdag 12 januari 2011 03:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik bewaar het lekkerst altijd voor het laatst ;-)
Oororgasme is baas!quote:
Ik nietquote:
ken ik nietquote:
niet echt mijn muziek smaakquote:
quote:
Dit dusquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 03:35 schreef Monopoly het volgende:
Jaren 90 en een beetje wakker worden met stampmuziek
En ik ga zo ook jullie verlatenquote:Op woensdag 12 januari 2011 03:36 schreef Stokstaart het volgende:
Maar op dit soort tijdstippen moet je vragen aan je gasten he
de paar die er zijn moet je koesteren
Zouden jullie hardstyle / hardcore / early / jaren 90 leuk vinden lieve luisteraars ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 03:36 schreef Stokstaart het volgende:
Maar op dit soort tijdstippen moet je vragen aan je gasten he
de paar die er zijn moet je koesteren
Ik vind dit wel een leuk nummerquote:Op woensdag 12 januari 2011 03:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zouden jullie hardstyle / hardcore / early / jaren 90 leuk vinden lieve luisteraars ?
Ik moet zo na 48 zonder slaap maar weer eens gaan tukken denk ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 03:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zouden jullie hardstyle / hardcore / early / jaren 90 leuk vinden lieve luisteraars ?
F5quote:Op woensdag 12 januari 2011 03:37 schreef dragems het volgende:
zelf zing nummer:
You're as cold as ice
You're willing to sacrifice our love
You never take advice
Someday you'll pay the price, I know
I've seen it before, it happens all the time
(Oooh-oooh) You're closing the door, you leave the world behind
You're digging for gold, you're throwing away
(Aaah-aaah) A fortune in feelings, but someday you'll pay
You're as cold as ice
You're willing to sacrifice our love
You want paradise
But someday you'll pay the price, I know
I've seen it before, (oooh-oooh) it happens all the time
(Oooh-oooh) You're closing the door, you leave the world behind
You're digging for gold, (aaah-aaah) you're throwing away
(Aaah-aaah) A fortune in feelings, but someday you'll pay
(Cold as ice) You know that you are
(Cold-cold, As-as ice) As cold as ice to me
(Cold-cold-cold, As-as-as ice)
(Ooh-ooh-ooh) (Cold as, cold as I-I ice) (You're as cold ice) yes
(Cold as ice) You're as cold as ice, cold as ice, I know
(Cold as ice) (Cold as, cold as ice) Yes I know
(Cold as ice) (Cold as, cold as ice) You're as cold as ice, cold as ice, I know
(Cold as ice) (Cold as, cold as ice) Oh yes I know
(Cold as ice) (Cold as, cold as ice) You're as cold as ice, cold as ice, I know
(Cold as ice) (Cold as, cold as ice) Oh yes I know
(Cold as ice) (Cold as, cold as ice) You're as cold as ice, you're as cold as ice, I know (to fade out)
Ja, alles wat je hier zegt! Cavello heb ik aan dus gaan met die BPM!quote:Op woensdag 12 januari 2011 03:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een nummertje van Electric six!quote:Op woensdag 12 januari 2011 03:38 schreef dragems het volgende:
Gewoon pure rock
en als je me heel blij wil maken iets van electric six
grote faal maar die faal doe je wel goedquote:Op woensdag 12 januari 2011 03:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
Goed, hoe vonden jullie m'n showtje?
Top!quote:Op woensdag 12 januari 2011 03:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
Goed hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 03:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ja dat is het tussenstuk voor als er geen DJ draaitquote:Op woensdag 12 januari 2011 03:40 schreef Siegfried het volgende:
Ah, ik moest blijkbaar even de stream opnieuw opstarten, want ik zat nog naar de 'cold as ice' intro over and over again te luisteren..
Vooral de laatste DJ Shadow plaat was geweldigquote:Op woensdag 12 januari 2011 03:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
Niet mijn muziek maar strak geregisseerdquote:Op woensdag 12 januari 2011 03:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ja, dat zei je al jaquote:
Hierna nog 1 hardstyle plaatje, en dan draai ik wat rock voor jequote:Op woensdag 12 januari 2011 03:43 schreef dragems het volgende:
ga je alleen dit soort geluid draaien.
vind ik dus echt niks
Binnen kwartiertjequote:Op woensdag 12 januari 2011 03:44 schreef Boterhamzakje het volgende:
Mono dat nummer dat je voor mij in petto hebt he...
Moet je dan wel snel draaien want ik wil zo naar bed
Ugh..quote:
Mogguh Bietsjjquote:
Als er zo'n leuk melodietje inzit zoals deze, dan kan ik het ook wel waarderen jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 03:47 schreef Ragboer het volgende:
Deze muziek is zo mooi, hier smelt ik helemaal weg van. Ik ben verliefd op de muziek!![]()
![]()
quote:
Wat een goeie smaak heb ik toch hequote:
Madonna - frozenquote:Op woensdag 12 januari 2011 03:49 schreef Monopoly het volgende:
Verzoekjes ? Afgezien van het beukwerkVoor ieder wat wils, zo is DJ Mono ook wel weer
Komt hiernaquote:Op woensdag 12 januari 2011 03:49 schreef dragems het volgende:
probeer dan "enter shikari" is dat is een klein beetje er tussen in
Mij hoor je niet klagenquote:Op woensdag 12 januari 2011 03:49 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Wat een goeie smaak heb ik toch he
Danko Jonesquote:Op woensdag 12 januari 2011 03:49 schreef Monopoly het volgende:
Verzoekjes ? Afgezien van het beukwerkVoor ieder wat wils, zo is DJ Mono ook wel weer
Herman Berkienquote:Op woensdag 12 januari 2011 03:49 schreef Monopoly het volgende:
WhoopWhoopquote:
secondquote:
Ovnimoon - Sacred earth.quote:Op woensdag 12 januari 2011 03:49 schreef Monopoly het volgende:
NEENquote:
Hahahaquote:
Hij gooit er nu vanalles op geloof ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 03:53 schreef EggsTC het volgende:
Aan je style te horen kunnen we eerder Atreyu - When two are one verwachten dan mijn eerder genoemde verzoekje denk ik
Tis een schandequote:Op woensdag 12 januari 2011 03:53 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Jaaa, waar bleven de strijkers?
Inderdaad, gewoon van alles wat, en alles door elkaar heenquote:Op woensdag 12 januari 2011 03:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hij gooit er nu vanalles op geloof ik
Superquote:
WTF!quote:Op woensdag 12 januari 2011 03:54 schreef dragems het volgende:
doe maar 1 van deze. hoe vetter de titel, hoe vetter het nummer
Electric Six - Dance Commander
Electric Six - Naked Pictures (Of Your Mother)
Electric Six - Improper Dancing
Electric Six - Formula 409
Electric Six - Flashy Man
Electric Six - Dance Pattern
Electric Six - Showtime
Electric Six - Dance Epidemic
Electric Six - I Buy The Drugs
Electric Six - Germans In Mexico
Electric Six - After Hours
Electric Six - American Cheese
Electric Six - Clusterfuck!
Electric Six - The Rubberband Man
Zeg je voor de tiende keerquote:Op woensdag 12 januari 2011 03:56 schreef Boterhamzakje het volgende:
Met een paar minuten ga ik echt slapen
er zijn er nog veel meer hoor dit alleen die ik super tof vind. gewoon tof is dubbele van datquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 03:56 schreef Boterhamzakje het volgende:
Met een paar minuten ga ik echt slapen
Ja, erg hequote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 03:58 schreef Monopoly het volgende:
Leuk man
Een echt voetbal liedje op ONZ radio
Is dat allemaal muziek?quote:Op woensdag 12 januari 2011 04:00 schreef EggsTC het volgende:
Als je nog iemand voor GOA/Psytrance nodig heb hoor ik het wel
[ afbeelding ]
Slaap lekker kruimeltjequote:
Doei, slaap lekkerquote:
Led Zeppelin en Rushquote:Op woensdag 12 januari 2011 04:01 schreef dragems het volgende:
dit is een beetje mijn muzieksmaak. heb ook nog LPs.
http://dragem.nl/playlist.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |