abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92826283
quote:
4s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 17:13 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Waar heb ik gezegd dat m'n vriendin de sleutel geweigerd heeft?

Ik heb gezegd:

[..]

Maar omdat je het waarschijnlijk nog steeds niet snapt zal ik het nog een keer verduidelijken: ik heb (uiteraard) met haar over het sleutelprobleem (wat we met mijn huisgenoot+vriendinvan hadden) gesproken, er daar kwam uit dat zij het niet normaal vind (dat vriendinvan zomaar huis binnen komt gelopen met eigen sleutel ipv aanbellen), en dat ze zelf de sleutel ook niet zou willen, en zich dus niet in vriendinvan kan verplaatsen.
Dan zou ik de volgende keer als je haar ziet nog maar eens goed voelen in d'r broek, of heet ze toevallig Kelly?
pi_92828108
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 17:16 schreef klipper het volgende:

[..]

Dan zou ik de volgende keer als je haar ziet nog maar eens goed voelen in d'r broek, of heet ze toevallig Kelly?
:D

Die logica ontgaat me .. wil je nu beweren dat alle vrouwen de sleutel zouden aannemen en alleen een man (danwel omgebouwde vent) altijd zal aanbellen ipv een eigen sleutel te gebruiken? :P
  dinsdag 15 februari 2011 @ 18:23:53 #53
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_92829030
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 17:59 schreef Sofi het volgende:

[..]

Die logica ontgaat me .. wil je nu beweren dat alle vrouwen de sleutel zouden aannemen en alleen een man (danwel omgebouwde vent) altijd zal aanbellen ipv een eigen sleutel te gebruiken? :P
De logica is dat hij niet kan lezen en met een ''grappige'' reactie de situatie probeert te redden. Hij faalt uiteraard.
Bedankt Hans.
pi_92831743
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 17:59 schreef Sofi het volgende:

[..]

Ja vrouwen zouden eerder beledigd zijn indien je hem niet zou aanbieden, laat staan hypothetisch, dan kun je net zo goed de relatie gelijk beëindigen want dat is gewoon een klap in het gezicht voor de meeste vrouwen.
pi_92831940
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 18:23 schreef bascross het volgende:

[..]

De logica is dat hij niet kan lezen en met een ''grappige'' reactie de situatie probeert te redden. Hij faalt uiteraard.
Onzin, ts probeert de situatie juist te redden.
Of je geeft de sleutel aan je vriendin of niet, maar je gaat het er dan niet hypothetisch over hebben.
Geen enkele vrouw zou dan zeggen dat ze het normaal vindt in die situatie, al is het alleen om het eigen gezicht te redden.
TS faalt hier dus gigantisch in, of hij heeft het er nooit over gehad, of hij zegt tegen zijn vriendin dat hij het absurd vindt dat zijn huisgenoot de sleutel aan zijn vriendin geeft en vraagt vervolgens wat zij ervan vindt, rara wat denk je dat ze in dat geval zegt. 8)7
  dinsdag 15 februari 2011 @ 19:32:57 #56
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_92832222
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 19:27 schreef klipper het volgende:

[..]

Onzin, ts probeert de situatie juist te redden.
Of je geeft de sleutel aan je vriendin of niet, maar je gaat het er dan niet hypothetisch over hebben.
Geen enkele vrouw zou dan zeggen dat ze het normaal vindt in die situatie, al is het alleen om het eigen gezicht te redden.
TS faalt hier dus gigantisch in, of hij heeft het er nooit over gehad, of hij zegt tegen zijn vriendin dat hij het absurd vindt dat zijn huisgenoot de sleutel aan zijn vriendin geeft en vraagt vervolgens wat zij ervan vindt, rara wat denk je dat ze in dat geval zegt. 8)7
Wat een onzin. Hij heeft dit ongetwijfeld gevraagd, want hij heeft de situatie ook op fok gepost. Het zou nogal vreemd zijn als hij de mening van zijn vriendin niet had gevraagd.
Bedankt Hans.
pi_92832612
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 19:32 schreef bascross het volgende:

[..]

Wat een onzin. Hij heeft dit ongetwijfeld gevraagd, want hij heeft de situatie ook op fok gepost. Het zou nogal vreemd zijn als hij de mening van zijn vriendin niet had gevraagd.
En in dat geval zou ze dus ook nooit het eerlijke antwoord geven wat ze anders mischien wel zou doen.

Het ligt er geheel aan hoe hij het haar gevraagd heeft:
1) Hai liefje wil je misschien de sleutel hebben van mijn voordeur we zijn nu al zolang samen......
2) Hai liefje weet je wat mijn huisgenoot heeft gedaan, die gek heeft de sleutel van de voordeur aan zijn vriendin gegeven is die nu helemaal gek geworden, wat vindt jij daar nu van zou jij hem aannemen?

Als ze hem als antwoord geeft op vraag 1 nee die wil ik niet, dan weet hij gelijk hoe zij over de relatie denkt, maar ik denk niet dat het zo gegaan is.
En bij de vraagstelling zoals bij 2 geloof je toch zelf niet dat zij in dat geval nog ja zou zeggen hè.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 20:03:25 #58
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_92834044
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 19:39 schreef klipper het volgende:

[..]

En in dat geval zou ze dus ook nooit het eerlijke antwoord geven wat ze anders mischien wel zou doen.

1) Hai liefje wil je misschien de sleutel hebben van mijn voordeur we zijn nu al zolang samen......
2) Hai liefje weet je wat mijn huisgenoot heeft gedaan, die gek heeft de sleutel van de voordeur aan zijn vriendin gegeven is die nu helemaal gek geworden, wat vindt jij daar nu van zou jij hem aannemen?

Als ze hem als antwoord geeft op vraag 1 nee die wil ik niet, dan weet hij gelijk hoe zij over de relatie denkt, maar ik denk niet dat het zo gegaan is.
En bij de vraagstelling zoals bij 2 geloof je toch zelf niet dat zij in dat geval nog ja zou zeggen hè.
_O_
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  dinsdag 15 februari 2011 @ 20:14:26 #59
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_92834665
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 19:39 schreef klipper het volgende:

[..]

Er bestaat ook zoiets als een tussenweg. :')
Bedankt Hans.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')