en te mank om trap te lopenquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat sowieso.. 1e verdieping
ik zat al binnendijks.. Daarom snap ik het even niet meerquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ach gered word je dan sowiesojij houdt droge pootjes
en als ze je binnendijks zetten,.... weet je ook waar je aan toe bent![]()
speaking of wich,... ik sprak laatst met een van mijn bovenbuurjongens, die is agent hier in de wijk, ze hebben vorige week gewoon n ventje van 15 overvallen om zn nickelsonquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:05 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik heb serieus mijn oordopjes toen bewust uit mijn oren gehaald omdat ik niet wilde dat ze me gingen overvallen voor mijn ipod
neuj. Dat kan ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en te mank om trap te lopen
ga wel naar boven dan hequote:Op woensdag 12 januari 2011 00:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
neuj. Dat kan ikmet pijn, maar dat doet gewoon lopen ook
quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
speaking of wich,... ik sprak laatst met een van mijn bovenbuurjongens, die is agent hier in de wijk, ze hebben vorige week gewoon n ventje van 15 overvallen om zn nickelsonbontkraagjes pauperjas te jatten
Subtielquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:08 schreef Memento-Mori het volgende:
ff voor de volledigheid gasol en ldg neuken elkaar ofwat?
Geen ontkenning = bevestiging op Fokquote:
ik kijk wel uit. Weet je niet hoe koud het buiten is? En dan ontsnapt mn Varkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ga wel naar boven dan het dak op moet je
dag toekomstige buurmanquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:09 schreef Vanillekwark het volgende:
Maaruh, menschen: Ik ga eens naar mijn bedje toe. Het was...anders
dag Quarkiequote:Op woensdag 12 januari 2011 00:09 schreef Vanillekwark het volgende:
Maaruh, menschen: Ik ga eens naar mijn bedje toe. Het was...anders
Dat wist ik nog nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen ontkenning = bevestiging op Fok
Dat jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
gewoon antwoorden is ook een optie
ik kom in binnenstad te wonenquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mocht je je hier ooit eens vervelen heb je nog een kop koffie van me tegoed
Ik woon direct naast het centrumquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kom in binnenstad te wonen
Echt waar?quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
gewoon antwoorden is ook een optie
maar soms niet. Gewoon, om ff op te fokkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:12 schreef Ripley het volgende:
To be fair, als het nee is, zeg je meestal gewoon nee
Wyck?quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik woon direct naast het centrum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |