quote:Op maandag 10 januari 2011 21:15 schreef Monopoly het volgende:
Over primetime, DJ's etc etc
We zijn nu 3 dagen in de lucht, met hillarische stukken. Het is een daverend succes, waarvoor dank uiteraard
Toch gaan we ervoor om een beetje structuur in de uitzendingen te brengen.
Immers willen we allemaal dat Radio ONZ door blijft uitzenden tot in de eeuwigheid.
Het plan is dus om tijdens de prime-time uren [tussen 17:00 en 22:00] elk uur een vaste DJ te laten draaien.
Dit doen we omdat we dan wat meer live kunnen doen.
Denk aan interviews met users/mods, roddels, en vele ONZ rubrieken
Het is dan de bedoeling dat elke DJ wel zijn eigen stijl aanhoudt, maar het is ook leuk als elke DJ dan naast het gelul, ook wat request etc doet.
Daarover kunnen we zometeen wel stemmen in een poll.
De Primetime DJs zijn geselecteerd, en daar kan natuurlijk altijd wat aan veranderd worden.
Voorwaarde is natuurlijk wel dat je er als Primetime DJ een leuke show van maakt, met veel live, bellen en lekkere muziek
Buiten de prime-time uren kunnen we het uitzendschema natuurlijk gewoon voor iedereen houden.
ONZ radio is VOOR en DOOR ons allemaal
Ik weet dat dit voor sommige niet helemaal is wat ze ervan verwachtte, maar we doen dit om ONZ Radio door te laten gaan.
Er zullen altijd gaatjes komen als er bepaalde DJ's op vakantie zijn of andere verplichtingen hebben. En dat kan allemaal zo geregeld worden
Ik hoop dat we ONZ Radio naar the next level tillen met z'n allen.
We gaan ervoor.
Allen voor bier, bier voor allen.
Monopoly, Graseter, -Datdus- en Eziechelk
PS: DE LAPO OPENT HET VOLGENDE TOPIC VIA DE 'NIEUW-TOPIC'-KNOP EN DOET NUMMERTJE +1 EN BRENGT EEN ORIGINELE TT IN. PAS BIJ EEN WACHTTIJD VAN 2 MINUTEN MAG JE ALS NIET LAPO ZIJNDE EEN EIGEN TOPIC OPENEN. BIJ VOORBAAT DANK.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:33 schreef Monopoly het volgende:
WEEKEND en Primetime
Het weekend is voor iedereen toegankelijk om te draaien.
Mij lijkt het het leukst om op zaterdag en zondag een 2 uur durende live show van de crew te doen, en dat we er een doldwaze boel van maken.
Vooral de zaterdag, lekker luisteren en meelachen voordat je gaat stappen
Maar dat laatste is dus een idee, als dat niet door gaat, dan moeten we de hele prime afschaffen en op de zaterdag lekker iedereen z'n gang laten gaan
[Lees: Vantevoren het uitzendschema maken, zodat iedereen eerlijk aan de beurt komt]
Einde bericht
SSB, stel voor dat we samen met Giester en de eckte eckte Brank broeders een..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zebrahead![]()
Ok laatste nummertje dan voordat ik ga slapen!
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:10 schreef Nitrouz het volgende:
Ik wil roken, maar ben bang om een vet nummer te missen
Ah gossie, mag je niet roken van paps en mams?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:10 schreef Nitrouz het volgende:
same herequote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:10 schreef Nitrouz het volgende:
Ja vervelend he, ik moet nog de prullenbak legen, maaar Radio ONZ weerhoudt mijquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:10 schreef Nitrouz het volgende:
Slim.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:11 schreef Monopoly het volgende:
Ik rook gewoon binnen, want ik ben ook een baas!
Best ranzig, opzich.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:11 schreef Monopoly het volgende:
Rook je ook de filter?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:11 schreef Monopoly het volgende:
Ga niet haten hier, Radio ONZ is een vredelievende zender. Geen haat of wegwezenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah gossie, mag je niet roken van paps en mams?
Is dat niet brankgevaarlijk?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:11 schreef Monopoly het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:12 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ga niet haten hier, Radio ONZ is een vredelievende zender. Geen haat of wegwezen
Monoquote:
Ik wil een uurtje mix van top 40, fout, negermuziek en racisten muziekquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:11 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
SSB, stel voor dat we samen met Giester en de eckte eckte Brank broeders een..
'' Brankerlauw uurtje negermuziek'' opzetten.
wat jij?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nu echt slapen
have fun allemaal!
Trustenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nu echt slapen
have fun allemaal!
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nu echt slapen
have fun allemaal!
vrijdag en zaterdagquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nu echt slapen
have fun allemaal!
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nu echt slapen
have fun allemaal!
dat was wel de bedoelingquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:16 schreef Monopoly het volgende:
Gaat Yvonne nog een slaapliedje zingen vanavond ?
Jij niet, de gast in het liedjequote:
Nicequote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:17 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb een best random show voorbereid voor om 12 uur straks. Niet alleen maar stampwerk, dus voor iedereen luisterbaar.
Wel kut dat ik weer van te voren samples in moet spreken dus dat klinkt vrij kut, maja ik wil wel dingen zeggen, anders is het geen radio.
Bereid je maar voor op een random show
Komt eraanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:17 schreef utopie het volgende:
Alweer een goeie vriend van je. Waar blijft Dutch Master?
Jij snapt er duidelijk helemaal niks vanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:18 schreef mash_ het volgende:
Ik vind het idee van onz radio wel leuk. Maar sorry hoor die dj bakt er weinig van.
Tsja, dan luister je een andere keer weer, met een andere DJquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:18 schreef mash_ het volgende:
Ik vind het idee van onz radio wel leuk. Maar sorry hoor die dj bakt er weinig van.
Probeer het zelf. Ik ga zelf op Zondag een liveset draaienquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:18 schreef mash_ het volgende:
Nee, ik weet dat ik het niet goed kan. Daarom begin ik er ook niet aan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:19 schreef sciter het volgende:
[..]
Probeer het zelf. Ik ga zelf op Zondag een liveset draaien
Meer mensen zouden tot dat inzicht moeten komen. Te laat...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:19 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat ik het niet goed kan. Daarom begin ik er ook niet aan.
Als je beter bent dan deze DJ dan is dat al goed genoeg.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:19 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat ik het niet goed kan. Daarom begin ik er ook niet aan.
Haters keep hatinquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Meer mensen zouden tot dat inzicht moeten komen. Te laat...
Het gaat ook om de liedjes die hij draait, niet om de manier van praten oid.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:20 schreef sciter het volgende:
[..]
Als je beter bent dan deze DJ dan is dat al goed genoeg.
Komt zo.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:20 schreef jesperrrrsss het volgende:
ik wacht godverdomme op patrick fucking hernandez !
waarom blijf je hier hangen als je het toch niet leuk vind? ga dan weg.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Meer mensen zouden tot dat inzicht moeten komen. Te laat...
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:21 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Het gaat ook om de liedjes die hij draait, niet om de manier van praten oid.
Ik vind dat Rockiejj het goed doet
damn right.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:21 schreef Michhas het volgende:
Wat loopt iedereen nou weer te janken, stelletje wijven hier man
Je kan ook op de mute knop drukken, en als je er niks aan vind luister je niet
Nou dat is best belangrijk voor een Radio DJ hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:21 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
flikker! ik wist hetquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ok ik had hem nog aanstaan stiekem![]()
BAZENNUMMER!
Ben jij Amsterdammer?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ok ik had hem nog aanstaan stiekem![]()
BAZENNUMMER!
Ik hoop dat mensen hier een beetje van house houdenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:21 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Scheelt dat het geen professionele zender isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:21 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nou dat is best belangrijk voor een Radio DJ hoorhoe je praat.
Hoor je niet dat ik verkouden ben dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:21 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nou dat is best belangrijk voor een Radio DJ hoorhoe je praat.
House? Als in 2unlimitedquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:22 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik hoop dat mensen hier een beetje van house houden
Truequote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:22 schreef Keselo het volgende:
Haha jezus, alle andere topics in Onz zijn fucking uitgestorven___!
iedereen zit hierquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:22 schreef Keselo het volgende:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:23 schreef poqpoq het volgende:
kek nummertje hoor, leuke overgang ook tussen de nummers: serieus, lekker contrast.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:23 schreef poqpoq het volgende:
kek nummertje hoor, leuke overgang ook tussen de nummers: serieus, lekker contrast.
Dan komen ze vanzelf hierheenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:22 schreef Keselo het volgende:
salam broeder, ik luister al sinds vanmiddag. Toen was er de hele tijd Hardstyle, whoella.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:22 schreef utopie het volgende:
[..]
speciaal voor jou aangevraagd jonguh !
Het krikt mijn postgehalte een eind iigquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:23 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Lijkt me ook overduidelijk. ONZ RADIO IS BAAS!
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:23 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Dit zoiezo.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:24 schreef Neroje het volgende:
[..]
Het krikt mijn postgehalte een eind iig
Wilde jongen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:23 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Neem een pilletje dan. Ik heb nog liggen, oranje kersen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:23 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
salam broeder, ik luister al sinds vanmiddag. Toen was er de hele tijd Hardstyle, whoella.
Heb genoeg gehoord voor vandaag. Tot mijn grote spijt
Allah zij met je
Niet roken, longkanker etc.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:24 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik wil eigenlijk roken, maar ben bang dat ik een leuk nummer mis
Jammer voor die longkanker danquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:23 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
is dat niet die plus?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:24 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dit zoiezo.
500+ posts in 2 dagen, deze er niet bij gerekend.
Muziek > Roken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:24 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik wil eigenlijk roken, maar ben bang dat ik een leuk nummer mis
120 van de 1000 rokers krijgen longkanker..quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:24 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Jammer voor die longkanker dan
Nicequote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:25 schreef Keselo het volgende:
Tevens, in 4 dagen heeft onzin radio zo'n 24.000 posts gegenereerd
Ik weet niet meerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:25 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
oke wie heeft dit aangevraagt?
Bestaat dat tegenwoordig nog dan?quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:25 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
oke wie heeft dit aangevraagt?
quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:26 schreef mc-Piel het volgende:
BORN TO BE ALIVE IS TOGH VAN DE VILLAGE PEOPLE OF NIET KUT?
okquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:26 schreef Boterhamzakje het volgende:
IK WIL OOK WEL GRAAG DAT LIEDJE SKIDDILLY HOREN DIE IS ECHT GARPPIG
Gele haas is ziekquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:27 schreef mc-Piel het volgende:
IK WIL LVO BEWEGING - HET LAND VAN OOIT <3
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:27 schreef FreezePop het volgende:
K bitchens wie draait en wat lusteren we?
Rockiejjquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:27 schreef FreezePop het volgende:
DJ ROCKquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:27 schreef FreezePop het volgende:
FAPFAP!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:27 schreef utopie het volgende:
1 stel zoenende meiden voor baws Rockiejj
[ afbeelding ]
Ken je die niet?quote:
Broeder, ik ben trots op je.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:27 schreef utopie het volgende:
1 stel zoenende meiden voor baws Rockiejj
[ afbeelding ]
Die stond volgens mij op vrijheid van penisuitingquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:27 schreef Keselo het volgende:
Hoe krijg ik het voor elkaar, een double quote
Ik weet het niet.. :Squote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:27 schreef Keselo het volgende:
Hoe krijg ik het voor elkaar, een double quote
Vanavond aan het eind een track van Activators album.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:27 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Broeder, ik ben trots op je.
Tam haydi
Je bent mijn vaderquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:28 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Vanavond aan het eind een track van Activators album.
jaja, site doet het nog steeds volgens mij!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die stond volgens mij op vrijheid van penisuitingzo heette dat ene album van LVO toch, waarvoor ze zijn aangeklaagd enzo
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:28 schreef Keselo het volgende:
Die jingle van net erin houden rock, fucking hard kwam die
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |