SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zoekt dus een goedkope vrouw?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:51 schreef RetepV het volgende:
Ik vind het fijn als er aan het einde van de maand nog wat geld op de bankrekening staat.
Oke, ik hou van schouderklopjes.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:51 schreef schouderklopje het volgende:
Dit is geen ONZ dus gaarne serieuze reacties.
Zo lang ze er maar niet goedkoop uitziet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:52 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Je zoekt dus een goedkope vrouw?
Van een vrouw?quote:
ik ook! Aww wat schattig dat jij dat als man ook fijn vindt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:54 schreef RetepV het volgende:
Ok, ik hou gewoon van simpel knuffelen of gewoon tegen elkaar aan zitten/hangen en wat praten.
Ehm, ja, maar dan gaat het alleen over het genot van de man. Mannen willen toch ook hun vrouw laten genieten?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind het fijn als je je smoel houdt, me voetbal laat kijken, in die tijd gaat koken, tussendoor een koud biertje pakt en me 's avonds pijpt met slikken...
Geen idee, ik lul maar wat.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:54 schreef schouderklopje het volgende:
[..]
thanks
maar how do you know?
En ik hou NIET van TV kijken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:55 schreef schouderklopje het volgende:
[..]
ik ook! Aww wat schattig dat jij dat als man ook fijn vindt.
ja hoor, met jou?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Geen idee, ik lul maar wat.
Alles goed?
Godverdomme verkeerde topic!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:56 schreef MultiBanaan het volgende:
He laat je hormonen niet spelen, weer ontopic naar radio ONZ
Niet echt. Als mannen mij nou eens goede tips geven, dan krijgt een andere man hier nog eens wat voor terug. Denk aan jullie bro's.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Prima...
Dit topic loopt niet echt lekker he?
Neequote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:58 schreef schouderklopje het volgende:
[..]
Niet echt. Als mannen mij nou eens goede tips geven, dan krijgt een andere man hier nog eens wat voor terug. Denk aan jullie bro's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |