quote:Op maandag 10 januari 2011 21:15 schreef Monopoly het volgende:
Over primetime, DJ's etc etc
We zijn nu 3 dagen in de lucht, met hillarische stukken. Het is een daverend succes, waarvoor dank uiteraard
Toch gaan we ervoor om een beetje structuur in de uitzendingen te brengen.
Immers willen we allemaal dat Radio ONZ door blijft uitzenden tot in de eeuwigheid.
Het plan is dus om tijdens de prime-time uren [tussen 17:00 en 22:00] elk uur een vaste DJ te laten draaien.
Dit doen we omdat we dan wat meer live kunnen doen.
Denk aan interviews met users/mods, roddels, en vele ONZ rubrieken
Het is dan de bedoeling dat elke DJ wel zijn eigen stijl aanhoudt, maar het is ook leuk als elke DJ dan naast het gelul, ook wat request etc doet.
Daarover kunnen we zometeen wel stemmen in een poll.
De Primetime DJs zijn geselecteerd, en daar kan natuurlijk altijd wat aan veranderd worden.
Voorwaarde is natuurlijk wel dat je er als Primetime DJ een leuke show van maakt, met veel live, bellen en lekkere muziek
Buiten de prime-time uren kunnen we het uitzendschema natuurlijk gewoon voor iedereen houden.
ONZ radio is VOOR en DOOR ons allemaal
Ik weet dat dit voor sommige niet helemaal is wat ze ervan verwachtte, maar we doen dit om ONZ Radio door te laten gaan.
Er zullen altijd gaatjes komen als er bepaalde DJ's op vakantie zijn of andere verplichtingen hebben. En dat kan allemaal zo geregeld worden
Ik hoop dat we ONZ Radio naar the next level tillen met z'n allen.
We gaan ervoor.
Allen voor bier, bier voor allen.
Monopoly, Graseter, -Datdus- en Eziechelk
PS: DE LAPO OPENT HET VOLGENDE TOPIC VIA DE 'NIEUW-TOPIC'-KNOP EN DOET NUMMERTJE +1 EN BRENGT EEN ORIGINELE TT IN. PAS BIJ EEN WACHTTIJD VAN 2 MINUTEN MAG JE ALS NIET LAPO ZIJNDE EEN EIGEN TOPIC OPENEN. BIJ VOORBAAT DANK.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:33 schreef Monopoly het volgende:
WEEKEND en Primetime
Het weekend is voor iedereen toegankelijk om te draaien.
Mij lijkt het het leukst om op zaterdag en zondag een 2 uur durende live show van de crew te doen, en dat we er een doldwaze boel van maken.
Vooral de zaterdag, lekker luisteren en meelachen voordat je gaat stappen
Maar dat laatste is dus een idee, als dat niet door gaat, dan moeten we de hele prime afschaffen en op de zaterdag lekker iedereen z'n gang laten gaan
[Lees: Vantevoren het uitzendschema maken, zodat iedereen eerlijk aan de beurt komt]
Einde bericht
Die daarvoor in 9 ofzoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:28 schreef Dannare het volgende:
Tering vorig topic binnen 17 minuten vol..
Alles luistert naar The Man With The Horrible Radio Voice.quote:
Wel tochquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:28 schreef Dalando het volgende:
PiRANiA is echt heel druk bezig om alle PM's af te handelen.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Alles luistert naar The Man With The Horrible Radio Voice.
...? Ik sta nog niet in het lijstjequote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:29 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Wel toch. Ik stuur alleen niet altijd een reply yerug.
Hier ookquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:29 schreef 045represent het volgende:
ik heb niet eens meer tijd om in andere topics te kijkenik krijg dit topic niet eens bijgehouden!!!!
Haha hier nog eenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:29 schreef 045represent het volgende:
ik heb niet eens meer tijd om in andere topics te kijkenik krijg dit topic niet eens bijgehouden!!!!
Ze komen voor mij allemaal weer terug.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik draai voor jou
ik hoop dat je nog luisteraars heb dan
en eerst konden we er 5000 kwijt?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:29 schreef PiRANiA het volgende:
Stream Status: Stream is up at 192 kbps with 68 of 150 listeners (67 unique)
Record is 4 minuten tijdens Serious Request paar weken terugquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:28 schreef Dannare het volgende:
Tering vorig topic binnen 17 minuten vol..
Hehequote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:29 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ze komen voor mij allemaal weer terug.
Daarom mag Heloef ook voor mij
taz we pakken hunquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Record is 4 minuten tijdens Serious Request paar weken terug
Dat wasquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Jay z en linking park - numb encorequote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:30 schreef Rockiejj het volgende:
WIL JIJ DAT JE PLAAT OVER EEN HALF UUR BIJ DJ ROCK WORD GEDRAAID?
Quote dan nu dit bericht met JOU nummer!
en donderdag, draai jij dan ook om 11 uur?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:29 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ze komen voor mij allemaal weer terug.
Daarom mag Heloef ook voor mij
Linkje?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Donderdag weet ik het niet eigenlijk..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
en donderdag, draai jij dan ook om 11 uur?
want ik zei het verkeerd, ik draai donderdag dan vóór jou
Ik ben een Zwollenaarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:30 schreef Rockiejj het volgende:
patrick Hernandez - born to be alivequote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:30 schreef Rockiejj het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
[SR @ 3FM #2686] I think I like it; Wat gaat dat hard!
Dire Straits - In the gallery.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:30 schreef Rockiejj het volgende:
gorillaz - clint eastwoodquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:30 schreef Rockiejj het volgende:
Donderdag heb ik me ingeschreven voor dit uur zover ik weet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
en donderdag, draai jij dan ook om 11 uur?
want ik zei het verkeerd, ik draai donderdag dan vóór jou
Was al geregeldquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:31 schreef jesperrrrsss het volgende:
[..]
patrick Hernandez - born to be alive
alvast bedankt, zonder dit nummer kan ik niet slapen
Guillermo & Tropical Danny - Toppertjequote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:30 schreef Rockiejj het volgende:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:32 schreef conobram het volgende:
[..]
Guillermo & Tropical Danny - Toppertje
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:30 schreef Rockiejj het volgende:
Fake Blood - Fix your accentquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:30 schreef Rockiejj het volgende:
Quote dan nu dit bericht met JOUW nummer!
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:32 schreef conobram het volgende:
[..]
Guillermo & Tropical Danny - Toppertje
Ja daar luisterden 100 duizenden mensen naar en hier 70quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
oke thanksquote:
kijk OP..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Donderdag heb ik me ingeschreven voor dit uur zover ik weet.
Toppertje draaien!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:32 schreef Rockiejj het volgende:
[..]Ik zal hem downloaden, draaien is punt 2
Toppie, wel doen, anders wordt je show geen succes.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:32 schreef Rockiejj het volgende:
[..]Ik zal hem downloaden, draaien is punt 2
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:30 schreef Rockiejj het volgende:
Ik geef je 50 cent als je een nummer van 50 cent doet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:33 schreef -Datdus- het volgende:
Hey, ik zing live een request liedje voor de hoogste bieder!![]()
10 cent voor Björkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik geef je 50 cent als je een nummer van 50 cent doet.
I Just Had Sexquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:30 schreef Rockiejj het volgende:
Is het goed als ik die straks al draai.quote:
Horen ze hem 2xquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Is het goed als ik die straks al draai.
Dat is rappen man!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik geef je 50 cent als je een nummer van 50 cent doet.
Wat draaide je zoalquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:35 schreef djkoelkast het volgende:
Mochten er liefhebbers zijn, hier is de complete uitzending te downloaden:
http://hotfile.com/dl/960(...)_djkoelkast.zip.html
de aids van radio onzquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Is het goed als ik die straks al draai.
Pleuris captcha'squote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Van alles, maar het werd vooral gezellig
Doeg!quote:
Record...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waar staan in VirtualDJ6 die broadcast instellingen?
OP gezien?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Komt tegen die tijdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:38 schreef sciter het volgende:
[..]
Als je mij het wachtwoord even kan toesturen dan ben ik al klaar voor zondag.
Record tabje, dan broadcast. Boven de record knopquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:39 schreef Keselo het volgende:
Ik doneer wel 490 euro, snel, simpel en makkelijk.
Zemmerquote:
fantastisch.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:39 schreef Keselo het volgende:
Ik doneer wel 490 euro, snel, simpel en makkelijk.
Ja!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
Als er genoeg mensen intresse hebben in een vijf minuten durend tweede sportblok wil ik het horen. Maar dan moet het wel een dikke meerderheid zijn.
Gewoon doenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
Als er genoeg mensen intresse hebben in een vijf minuten durend tweede sportblok wil ik het horen. Maar dan moet het wel een dikke meerderheid zijn.
Au... 5 minuten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
JA SPORTBLOK!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
jay z en linking park - numb encorequote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:30 schreef Rockiejj het volgende:
Daar zit dus mijn twijfel.quote:
Nu draai ik hem niet meerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:40 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
jay z en linking park - numb encore
Zal ik doen als podcast ofzo.quote:
wow jij loopt achter XDquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:41 schreef Dannare het volgende:
Jezus lekkere overgang ditVan Meesters van de gitaar over naar de oud hollandsche kenker herrie
Hoe ken je hem? Je bent toch Utrechter?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:41 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Die hardcore jongen woont daar a sahbi
aantal hits op de index is 4250!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:42 schreef internal het volgende:
Average Listen Time: 1h 28m 21s
Blijft maar oplopen
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:42 schreef heloef het volgende:
Ik upload hem ergens straks speciaal voor de mensen die het willen horen. Morgen ga ik het verbeteren.
Heb in Ter Apel gewoondquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoe ken je hem? Je bent toch Utrechter?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:42 schreef heloef het volgende:
Ik upload hem ergens straks speciaal voor de mensen die het willen horen. Morgen ga ik het verbeteren.
Worden daar dan f5jes ook meegeteld?quote:
Nouja, alleen de proletarische klasse luister MOH dus dat zit eigenlijk wel goed.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:41 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Die hardcore jongen woont daar a sahbi
Luister nooit naar mensen die je niet kent hoor.quote:
Dat denk ik dan weer wel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:43 schreef internal het volgende:
[..]
Worden daar dan f5jes ook meegeteld?
quote:
bedankt voor de mededelingquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:43 schreef Driepink het volgende:
OH WAT KRIJGEN JULLIE DONDERDAG OP VRIJDAG EEN GEWELD NAAR JULLIE OREN GEGOOID! uwhahaha
alleen de overgangen worden HEEL KUT dus bereid je voor
ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:44 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ga straks wat leuks doen.
Luister goed!
Veendam Till I Die! Of niet?quote:
Als je googled op buma stemra ook op de eerste paginaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:45 schreef internal het volgende:
Als je googled op onz radio staan de topic boven de site
roflquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:45 schreef Keselo het volgende:
8 haters hebben nog nooit sex gehad. Thumbs up als je het met me eens bent.
zie OPquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Is 78.159.97.251 het goede adres, of is dat die van de test gebeuren ?
Ik zie je post niet, even de tranen uit mijn ogen vegen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat met die 30 seconden? Of alles?
Justin Bieber made 6 accounts to dislike this videoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:45 schreef Keselo het volgende:
8 haters hebben nog nooit sex gehad. Thumbs up als je het met me eens bent.
Duidelijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:45 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik zie je post niet, even de tranen uit mijn ogen vegen.
IK!!!quote:
Die is test.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Is 78.159.97.251 het goede adres, of is dat die van de test gebeuren ?
ja er staat dat dat de goede is, maar dat ik niet kan connecten is zeker omdat er al iemand op zit nuquote:
Die dude kwam een keer langs bij mij op school toen ik nog op de middelbare school zat, toen was hij nog helemaal niet bekend. Wat een mongoolquote:
Was mijn droom om daar te werken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:46 schreef Dannare het volgende:
Onbegrijpelijk dat er bij Fok! zoveel radio talent rond loopt he..
3FM eat you're hart out!
Morgen lieverd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:47 schreef utopie het volgende:
heloef, held !
Kan je Dutch Master - Million Miles Away voor me in de playlist doen?
Kusjens je boii
Had je hem geklapt saaf?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die dude kwam een keer langs bij mij op school toen ik nog op de middelbare school zat, toen was hij nog helemaal niet bekend. Wat een mongool
Hoi! lees je pm'squote:
http://radioactive.blog.n(...)beginnen-onzin-radio hier ook een artikel btwquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:45 schreef internal het volgende:
Als je googled op onz radio staan de topic boven de site
Slijmbalquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:47 schreef utopie het volgende:
heloef, held !
Kan je Dutch Master - Million Miles Away voor me in de playlist doen?
Kusjens je boii
ik zweer het echt je stem lijkt echt op raymond van de witte chocolade song ECHT!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Was mijn droom om daar te werken.
Maar die stem he.
Schijt ONZ Radio gaat heel groot worden!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Was mijn droom om daar te werken.
Maar die stem he.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://radioactive.blog.n(...)beginnen-onzin-radio hier ook een artikel btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |