Ik begin het hier eng te vinden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi epileren it is.
GvsE zal langskomen met haar pincet
t schijnt.. ik ga me er in ieder geval niet in verdiepenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh.er zit een hele strekking achter ook nog?
Ja jou moet ik hebben.quote:
can't help it. Die zachte gquote:
Het went wel hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik begin het hier eng te vinden.
Friesland net zo ergquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
can't help it. Die zachte gen al helemaal die zachte ronde G's . Sowieso snap ik niet waarom mensen vrijwillig in Limboland rondhangen
Dat klinkt niet correct nee.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja jou moet ik hebben.
Dreft reclame. Hebben ze het over "die filter" dat is fout toch?
iets met nooit vrijwillig naar Limboland enzoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi epileren it is.
GvsE zal langskomen met haar pincet
Jij.... bent... NIET... alwetend?????quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
echt he.. al die afkortingen.. alsof wij alles weten..
Kinderen: Ja, maar nu nog ff niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh en vraag meteen of ie kinderen wil, van paarden houd, welke schoenen ie mooi vind en offie van MD houdt![]()
dan zijn we meteen goed op de hoogte
Ik ga die reclame opzoekenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat klinkt niet correct nee.
Heb je een context?
Kan je bedenken wat de anderen al doorstaan hebben hierzo.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik begin het hier eng te vinden.
is dat Friesland nou nog niet platgebombardeerd dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het went wel hoor
[..]
Friesland net zo erg
Ook niet om een man te epileren?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
iets met nooit vrijwillig naar Limboland enzo
Nee, ik hou niet van dat soort strakke koppies met die strakgetrokken haren en zo. Pony's enzo zijn veel te schattig en mooi bij appetijtelijke meiskesquote:
Nee er waren wel plannen om er een muur om te zetten, het aan Duitsland te verkopen en strenge controle bij de grens te houdenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
is dat Friesland nou nog niet platgebombardeerd dan?
Ik ben er geboren, kom ik er nu mee weg?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
iets met nooit vrijwillig naar Limboland enzo
mocht ik ooit daar gevonden worden, dan is het dood. Dan kan ik namelijk niet meer tegenstribbelenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook niet om een man te epileren?
dat dusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:25 schreef Ripley het volgende:
Marlies Dekkers is de "stoute kant" van provinciaal Nederland: voor vrouwen met een hip kapsel, die wel eens tipsy zijn en die een hele gekke meid zijn. So please no.:')
iedereen over 1 kam scherenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:25 schreef Ripley het volgende:
Marlies Dekkers is de "stoute kant" van provinciaal Nederland: voor vrouwen met een hip kapsel, die wel eens tipsy zijn en die een hele gekke meid zijn. So please no.:')
lieve schat, het gaat hier daadwerkelijk over het ondergoed, niet het modelquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet van dat soort strakke koppies met die strakgetrokken haren en zo. Pony's enzo zijn veel te schattig en mooi bij appetijtelijke meiskes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |