Beste fotografen,
Volgende week woensdag , 19 januari, organiseer ik met een aantal medestudenten HBO Sportmarketing een voetbaltoernooi waar circa 140 kinderen aan deelnemen. Het doel van dit evenement is om geld op te halen voor het Jeugdsportfonds. Dit is een fonds dat zich inzet voor kinderen waarvan de ouders financieel niet krachtig genoeg zijn om zelf contributie e.d. te maken.
Voor deze dag zijn wij op zoek naar iemand die voor ons die dag mooie foto's zou willen maken. Wij hebben helaas geen budget en hopen dus dat er iemand is die dit vrijblijvend zou willen doen. Wij verwachten absoluut geen gigantische creaties e.d. maar alleen een aantal mooie foto's die wij aan sponsoren kunnen tonen (naam van de fotograaf er natuurlijk op). De foto's laten ontwikkelen e.d. zorgen wij natuurlijk allemaal zelf voor!
Het zal plaatsvinden op de voetbalvelden van Zuidoost United. Dit is in Amsterdam Zuidoost. Het zal vanaf ongeveer 14.00 tot 17.00 duren.
Ik hoop dat er iemand is die mij hierbij wil helpen. Mocht je vragen hebben, stel ze gerust!
Sportieve groet,
Dennis
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009