Ik zeg probeer het eens! Ziet er wel interessant uit.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:09 schreef Wells.p het volgende:
ik heb ff onderzoek gedaan maar heeft er iemand ervaring mee ?
er zit standaard een Li-Ion 1230 mAh
maar je kan er ook een 1500 mAh in doen
ebay ¤5
Engeland 9 pond
maar heeft iemand het hier al ik denk er best over na om het te doen want het scheelt wel een hoop, want er zit standaard ook een betere accu in de gewone desire dan de HD waarom?? terwijl de HD veel groter scherm heeft. en eigenlijk als dit werkt heb je gewoon de BESTE telefoon die er er bestaat
Het scheelde amper, die 1500 mAh, als ik (volgens mij) Tweakers mag geloven...quote:Op zondag 16 januari 2011 16:09 schreef Wells.p het volgende:
ik heb ff onderzoek gedaan maar heeft er iemand ervaring mee ?
er zit standaard een Li-Ion 1230 mAh
maar je kan er ook een 1500 mAh in doen
ebay ¤5
Engeland 9 pond
maar heeft iemand het hier al ik denk er best over na om het te doen want het scheelt wel een hoop, want er zit standaard ook een betere accu in de gewone desire dan de HD waarom?? terwijl de HD veel groter scherm heeft. en eigenlijk als dit werkt heb je gewoon de BESTE telefoon die er er bestaat
Power Traveller eXplorer PowerMonkeyquote:Op zondag 16 januari 2011 16:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
http://www.ohgizmo.com/20(...)ectricity-from-wifi/
wifi slurpt volgens mij ook behoorlijk, live wallpapers ook.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:39 schreef stoeltafel het volgende:
Kan maar niet wennen aan de batterij, tering wat is dat ding snel leeg zeg. Wat kan je doen om de batterij wat langer mee te gaan? Lichthoeveelheid heb ik al minimaal maar dan is die nog snel leeg. Heb ook niet zoveel apps geïnstalleerd en GPS gebruik ik zelden, wel altijd wifi aan ivm mail update
Heel veel...quote:Op maandag 17 januari 2011 00:13 schreef stoeltafel het volgende:
Hoeveel langzamer zou 3G tov Wifi zijn?
waarom zou je hem sowieso willen rooten eigenlijk ik dacht eerst dat het handig zou zijn dat je dan gratis apps kan donwlaoden maar daar ben ik laatst achter gekomen dat je dat daar helemaal niet voor nodig hebt. alleen om te rooten maar dat is niet nodig als je het aan mij vraagt?quote:Op maandag 17 januari 2011 00:51 schreef Markster het volgende:
gelukt, gingerbread 2.3.1 staat erop
Nou heb ik alleen geen sense meer
Welke handleiding (oid) heb je gebruikt? Merk je al veel verschil?quote:Op maandag 17 januari 2011 00:51 schreef Markster het volgende:
Kan je gewoon screenshots maken op je telefoon.quote:Op maandag 17 januari 2011 01:49 schreef Wells.p het volgende:
[..]
waarom zou je hem sowieso willen rooten eigenlijk ik dacht eerst dat het handig zou zijn dat je dan gratis apps kan donwlaoden maar daar ben ik laatst achter gekomen dat je dat daar helemaal niet voor nodig hebt. alleen om te rooten maar dat is niet nodig als je het aan mij vraagt?
ps heb je perongeluk een pm gestuurd volgens mij maar ik dacht dat het iets nieuws was van fok! vond het al zo raar dat je maximaal 250 tekens kon typen
Komt denk ik omdat er nog geen 2.3 sense roms zijn?quote:Op maandag 17 januari 2011 00:51 schreef Markster het volgende:
Download dan een soort simpele schakelaar om je wifi aan te zetten wanneer nodig. Heeft m'n neef ook op z'n HTC Legend.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:13 schreef stoeltafel het volgende:
Hoeveel langzamer zou 3G tov Wifi zijn? Mooiste zou zijn wanneer je internet opent Wifi aan gaat en hij 3G gebruikt om te sync.
Hoezo downloaden?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Download dan een soort simpele schakelaar om je wifi aan te zetten wanneer nodig. Heeft m'n neef ook op z'n HTC Legend.
Oh sorry, dacht dat het gedownload was. Ik ben nog geen HTC-eigenaarquote:Op maandag 17 januari 2011 11:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hoezo downloaden?
Die zitten standaard al op (minimaal 2) manieren op je DesireHD.
In je Power Dashboard Widget, en je Enegiebeheer Widget.
Ah, okquote:Op maandag 17 januari 2011 12:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Oh sorry, dacht dat het gedownload was. Ik ben nog geen HTC-eigenaar
Die ja, die zijn echt gaaf. Heel simpel en toch perfect.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ah, ok
Ik heb deze op m'n home-screen staan:
[ afbeelding ]
Met v.l.n.r.:
WIFI, Bluetooth, GPS, Synchronize, Screen Brightness.
En een paar schermpjes verder nog zo'n soort widget, waarmee ook 3G uitgezet kan worden.
Werkt ideaal. Gewoon aan en uit tikken.
Volgens mij valt dat reuze mee. Zeker als je kijkt naar het percentage dat het toestel zelf aan WIFI toeschrijft. Het is grotendeels het scherm dat energie opslurpt.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:11 schreef static het volgende:
Wifi is de boosdoener. Zet eens uit en je zult versteld staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |