Je bent niet de eerste. Sterker nog, je zou de eerste zijn bij wie het wel volledig zou werken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:38 schreef Boelewapper het volgende:
Hallo,
Een vraagje m.b.t. de HTC Sene functie. Deze krijg ik niet werkend op mijn Desire HD. Je zou veel meer functies op moeten zitten?!
Onderstaand een print screen. Het overgaan werkt overigens wel.
[ afbeelding ]
Bij het telefoonnummer staat +31+316********* maar als ik de eerste +31 weghaal, werkt het alsnog niet. Wie weet wat ik verkeerd doe/kan doen? Het instellen en email verificatie is wel goed gegaan volgens mij.
Alvast bedankt!!!
Boelewapper
Jaja betaal genoeg per maand dus dat zien we dan wel weerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:37 schreef Markster het volgende:
[..]
Pas daarmee op, want dat is ook niet de bedoeling. Fair use Policy enzo.
Ik zeg alleen dat je er even op moet letten. Je moet zelf weten wat je ermee doet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:40 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Jaja betaal genoeg per maand dus dat zien we dan wel weer
Is het een beetje bekend wanneer het wél zou moeten werken? Zojuist HTC nogmaals gemaild, maar daar wordt ik niets wijzer van.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:40 schreef Markster het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste. Sterker nog, je zou de eerste zijn bij wie het wel volledig zou werken.
Van school ook niet, zie ikquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:43 schreef Boelewapper het volgende:
[..]
Is het een beetje bekend wanneer het wél zou moeten werken? Zojuist HTC nogmaals gemaild, maar daar wordt ik niets wijzer van.
Hey, bij mij werkt het wel gewoon!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:40 schreef Markster het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste. Sterker nog, je zou de eerste zijn bij wie het wel volledig zou werken.
Volgens mij heb jij gewoon enorm geluk gehad met je mobielquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey, bij mij werkt het wel gewoon!
pics or it didnt happenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik constant mensen verbeter met d en t :pquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:52 schreef Markster het volgende:
[..]
Van school ook niet, zie ik
Maar er is nog geen idee wanneer het wel gaat werken volgens mij.
Heb ik nou ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:06 schreef Boelewapper het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik constant mensen verbeter met d en t :p
Ik ken welgeteld ook 1 persoon bij wie het wel werkt, ook meteen vanaf dag 1.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Beste ***** *****,
Bedankt voor u vraag over HTCSense.com.
HTC is op dit moment bezig met werkzaamheden aan de server, daardoor zullen verschillende functie's niet optimaal werken.
Het is op dit moment nog niet bekend wanneer de website weer volledig werkt. Onze excuses voor het ongemak.
Als u verdere vragen heeft, of u wilt laten weten dat uw probleem is opgelost, dan kunt u dat aan ons laten weten door naar de ContactUs te gaan en daar in te loggen met je e-mailadres en het volgende ticketnummer **************.
Met vriendelijke groet,
HTC
dat is waar...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:24 schreef Faceoff het volgende:
ik heb die specifieke reclame ook al lang niet meer gezien trouwens. Die over de locatiezoeker in ieder geval. Het is nu de hele tijd die reclame voor de stil-na-omdraaien optie.
als je hem in de hand pakt als hij afgaat/trilt, dan gaat het geluid zachter en/of stopt hij met trillenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:32 schreef APK het volgende:
Stil na omdraaien
Bij mij gaat 'ie dan op speakerphone
Nou, wat een featurequote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:35 schreef ReMcOrE het volgende:
als je hem in de hand pakt als hij afgaat/trilt, dan gaat het geluid zachter en/of stopt hij met trillenvolgens mij moet dat ook gebeuren als je hem pakt en omdraait...
Xonder dat je eerst opneemt. Als je hem hebt opgenomen gaat hij idd naar speakerfunctie.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:32 schreef APK het volgende:
Stil na omdraaien
Bij mij gaat 'ie dan op speakerphone
De meeste winkels hebben hem gewoon op voorraad.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoelang duurt levering dan nog? Ik wil eind februari een nieuwe + abo, dus op tijd bestellen dan maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |