True.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ooh niet gezien. Nouja je zou de eerste niet zijn die zo denkt.
In mijn situatie: was met Nokia 5800, meteen genomen bij uitkomt, moest volgens mij €140,- eenmaal betalen en daarna €20,- in de maand (zonder internet toen nogquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
True.
Maar het zet me wel aan het denken. 1 jaar abo nemen en dan over op Sim-only... ff uitrekenen of dat goedkoper is!
Mja, als ik zo snel even kijk haal je het er niet uit, als je 1+1 jaar neemt ipv een 2-jaar abo.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
In mijn situatie: was met Nokia 5800, meteen genomen bij uitkomt, moest volgens mij €140,- eenmaal betalen en daarna €20,- in de maand (zonder internet toen nog). Betaal nu €23,- met onbeperkt internet en 170 minuten, sim only via Vodafone.
Klopt, maar ik ben altijd heel snel met telefoon wisselen dus ik wilde niet 2 jaar een abonnement. Maargoed, toch 2 jaar uitgehouden!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, als ik zo snel even kijk haal je het er niet uit, als je 1+1 jaar neemt ipv een 2-jaar abo.
Ach ja, het viel te proberen.
Nee.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:46 schreef stoeltafel het volgende:
Hoe kan je je geluid van het binnen komen van een mail veranderen?
Is dat instellingen - geluid - meldingen ?
Goeie tip, werkt prima, bedanktquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:27 schreef svann het volgende:
Of je bestelt een duosimkaart voor een eurootje of veertien.
Gedaan, had voor de verandering een keer de manual gelezen omdat het een korte wasquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:51 schreef static het volgende:
Denk er wel om om je contacten te backuppen want je oude SIM gaat leeg.
Ik gebruik de Dolphin Browser, maar de normale browser werkt ook prima. Ik had hiervoor ook een 3G, maar ik ben juist blij verrast dat het internetten op Android-toestellen kennelijk net zo soepel werkt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:09 schreef stoeltafel het volgende:
Wat vinden jullie van de standaard browser? Vind het echt drie keer niks en hij reageert ook erg slecht op mijn vingers. Probeer nu Opera mini maar dat werkt ook nog niet echt lekker. Terwijl in alle reviews het internet zo goed moest werken of ligt het aan mij? Het is gelukkig wel een stuk sneller.
Had hiervoor de iphone 3G
3g watchdog.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:34 schreef stoeltafel het volgende:
Weten jullie een app waarmee ik me dataverbruik kan bijhouden?
Heb dan wel onbeperkt internetten van t-mobile maar na 2 GB wordt de snel extreem vermindert dus het is wel fijn als niet over de 2 GB kom
wat als je alles installeert zonder wifi te gebruikenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:16 schreef -J-D- het volgende:
[..]
3g watchdog.
En 2GB haal je niet snel
Pas daarmee op, want dat is ook niet de bedoeling. Fair use Policy enzo.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:34 schreef stoeltafel het volgende:
2GB haal ik inderdaad niet snel maar op me werk op zaterdag gebruik ik het internet van de htc op me laptop dus dan kan het aardig aantikken van 8.30 tot 16 uur maar thnx, ff downloaden
Je bent niet de eerste. Sterker nog, je zou de eerste zijn bij wie het wel volledig zou werken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:38 schreef Boelewapper het volgende:
Hallo,
Een vraagje m.b.t. de HTC Sene functie. Deze krijg ik niet werkend op mijn Desire HD. Je zou veel meer functies op moeten zitten?!
Onderstaand een print screen. Het overgaan werkt overigens wel.
[ afbeelding ]
Bij het telefoonnummer staat +31+316********* maar als ik de eerste +31 weghaal, werkt het alsnog niet. Wie weet wat ik verkeerd doe/kan doen? Het instellen en email verificatie is wel goed gegaan volgens mij.
Alvast bedankt!!!
Boelewapper
Jaja betaal genoeg per maand dus dat zien we dan wel weerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:37 schreef Markster het volgende:
[..]
Pas daarmee op, want dat is ook niet de bedoeling. Fair use Policy enzo.
Ik zeg alleen dat je er even op moet letten. Je moet zelf weten wat je ermee doet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:40 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Jaja betaal genoeg per maand dus dat zien we dan wel weer
Is het een beetje bekend wanneer het wél zou moeten werken? Zojuist HTC nogmaals gemaild, maar daar wordt ik niets wijzer van.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:40 schreef Markster het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste. Sterker nog, je zou de eerste zijn bij wie het wel volledig zou werken.
Van school ook niet, zie ikquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:43 schreef Boelewapper het volgende:
[..]
Is het een beetje bekend wanneer het wél zou moeten werken? Zojuist HTC nogmaals gemaild, maar daar wordt ik niets wijzer van.
Hey, bij mij werkt het wel gewoon!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:40 schreef Markster het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste. Sterker nog, je zou de eerste zijn bij wie het wel volledig zou werken.
Volgens mij heb jij gewoon enorm geluk gehad met je mobielquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey, bij mij werkt het wel gewoon!
pics or it didnt happenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik constant mensen verbeter met d en t :pquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:52 schreef Markster het volgende:
[..]
Van school ook niet, zie ik
Maar er is nog geen idee wanneer het wel gaat werken volgens mij.
Heb ik nou ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:06 schreef Boelewapper het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik constant mensen verbeter met d en t :p
Ik ken welgeteld ook 1 persoon bij wie het wel werkt, ook meteen vanaf dag 1.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Beste ***** *****,
Bedankt voor u vraag over HTCSense.com.
HTC is op dit moment bezig met werkzaamheden aan de server, daardoor zullen verschillende functie's niet optimaal werken.
Het is op dit moment nog niet bekend wanneer de website weer volledig werkt. Onze excuses voor het ongemak.
Als u verdere vragen heeft, of u wilt laten weten dat uw probleem is opgelost, dan kunt u dat aan ons laten weten door naar de ContactUs te gaan en daar in te loggen met je e-mailadres en het volgende ticketnummer **************.
Met vriendelijke groet,
HTC
dat is waar...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:24 schreef Faceoff het volgende:
ik heb die specifieke reclame ook al lang niet meer gezien trouwens. Die over de locatiezoeker in ieder geval. Het is nu de hele tijd die reclame voor de stil-na-omdraaien optie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |