Niks. Vandaar ook geen smile-smiley maar eenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat is daar dan weer grappig aan?
Zal ik me voor de gein ook eens opgeven?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.jaikwilmeedoen.nl/
erg informatief is het nog niet he?
ow...quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niks. Vandaar ook geen smile-smiley maar een....
Nee het is de : en de o, ofwel de OOOHHHH!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow...
vertaal ik die smiley verkeerd, ik dacht dat het een clowntje was
Verkeerde pausquote:
je moet wel in elk geval minimaal 1 glas Becherova gaan drinken, dat is het nationale medicijn voor alles daar :>)quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:18 schreef Steve het volgende:
Zo, op naar Amsterdam, morgenvroeg naar Praag..
de tijd heeft sinds seizone 3 niet stil gestaan zie ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat wel jammer is dat als je aan shamless begint dat je dan nog 6 of 7 seizoenen verwijderd bent om Carl in volle glorie te zien
De US versie vind ik vooralsnog minder
[ afbeelding ]
Ik moest direct aan Creno denkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik me voor de gein ook eens opgeven?
Alhoewel... 3mnd aaneensluitend vrij.....
denk aan het trapje in het vliegtuigquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:12 schreef mike_hunt het volgende:
g'day perras![]()
koffer is eindelijk gepakt!![]()
@TT je probeert het niet eens meer.![]()
O ja, met die lap tekst van het homohuisquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik moest direct aan Creno denken
Pardon?quote:
ja ook maar die heeft zich toch ook voor verschillende seizoenen BB aangemeld ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, met die lap tekst van het homohuis
dan moeten we het dan maar weer eens gaan vragen als hij hier isquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:42 schreef Ang3l het volgende:
O geen idee
Ik hou de levens van andere fokkers niet zo gedetailleerd bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |