Die bierviltjes daarvan worden dus echt iedere maand gejatquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind die flyers met hun gekleurde driehoekjes zo leuk.
Februari is n de grote zaalquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:19 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben 4 maanden terug nog geweest, ik hoef nog 2 maanden niet te gaan
En het dus eigenlijk nooit goed is?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ja, met dat ongemakkelijke liefdesgedoe. Waarbij het teleurstellend is als je geen berichten krijgt, en ongemakkelijk als je er dan toch één krijgt.
Ritsel 2 nummertjes en stuur berichtjes naar jezelfquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ja, met dat ongemakkelijke liefdesgedoe. Waarbij het teleurstellend is als je geen berichten krijgt, en ongemakkelijk als je er dan toch één krijgt.
Ja gewoon met je rug naar dat scherm staan en drinkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:27 schreef Great.Expectations het volgende:
Gewoon iedereen blokkeren, krijg je ook geen teleurstellende berichten.
Exactquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En het dus eigenlijk nooit goed is?
Vorig jaar had ik een bericht van Roosje: Zeg... ben jij niet van Fok?quote:
Met je vingers in je oren en intussen lalalalalalalala doen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja gewoon met je rug naar dat scherm staan en drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |