Gruwelijk vet!quote:

Voor een M.O.O.R is het aardig wat verkeer ja, in TDU 1 was er een stuk minder verkeer iig.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:47 schreef RiKe het volgende:
@Mutant01
Vind je dat aardig wat verkeer?
Ik zou willen dat ik die hoeveelheid verkeer hier op de weg heb!
Wat een verademing zou dat zijn.
O ja, en geen flitsers

quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:49 schreef Revje1 het volgende:
Misschien niet vergeten dat het Ibiza is en geen randstad:)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Je kan hem downloaden denk ik, maar dat valt onder warez en mogen we niet bespreken, want ik heb al eerder een topic geopent over warez. Of er een demo is, weet ik niet, maar ik zou wachten tot 11 Februari, want het is gewoon een prachtspel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:06 schreef Sandeeer het volgende:
Waar kan ik een demo downloaden voor de pc? Of is die er niet?

Heb jij hm al? Zoja waar vandaan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:50 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Je kan hem downloaden denk ik, maar dat valt onder warez en mogen we niet bespreken, want ik heb al eerder een topic geopent over warez. Of er een demo is, weet ik niet, maar ik zou wachten tot 11 Februari, want het is gewoon een prachtspel.![]()
Gamertag: iDutchSpiike (Free 2 Add)

Ik heb hem helaas nog niet, en al kan ik hem downloaden, doe ik dat niet. Ik ga gewoon wachten tot 11 Februari, dat ik gewoon met trillende handen en een big smile op mijn gezicht het spelhoesje openmaak zoals bij CoD.quote:

Ja, dat begint me ook op te vallen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik hoor veel negatieve verhalen op het TDU forum. Vooral op de PC schijnt ie aardig kut te zijn.

360 schijnt wat last te hebben van framedrops..quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, dat begint me ook op te vallen.
Ik ga bijna denken dat de PC versie een matige port is.
Ik vraag me af hoe de 360 versie is, en of iedereen hier die zo negatief is de pc versie heeft geprobeerd.

Het is denk ik ook geen topspel maar ik vond deel 1 nog wel altijd de ''leukste'' racer die ik heb gespeeld op de 360!quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, dat begint me ook op te vallen.
Ik ga bijna denken dat de PC versie een matige port is.
Ik vraag me af hoe de 360 versie is, en of iedereen hier die zo negatief is de pc versie heeft geprobeerd.

Nee, komt als DLC. Net zoals de motorenquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:43 schreef AQuila360 het volgende:
Ik zie nu pas dat er geen Lamborghini in zit

Bahquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:02 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nee, komt als DLC. Net zoals de motoren

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |