Idd, dat slaat ook nergens op.. Geloof dat t irl kan tot 15kmh..quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:44 schreef RiKe het volgende:
Nee dat kon niet, maar je kan het hier wel doen terwijl je 200 rijdt.....*zucht*
DVD wisselen als je van Hawaï naar Ibiza vliegt?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:51 schreef Glijdt_licht het volgende:
I vraag me wel af..
PC-versie is 15GB, maar de X360 kan niet meer dan 8,5GB op een schijfje hebben.. Hoe doen ze dat daar
Nee hoor... 1 dvd...quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
DVD wisselen als je van Hawaï naar Ibiza vliegt?
Heb je immers een uur of 20 voor.
Xbox heeft maar 1 resolutie van 720p en hoeft maar op 1 set hardware te werken dus dat zal aardig schelen...quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Minder mooi uitgewerkte eilanden en auto's?
Dat heet naief. Ik speel GT5 niet eens meer. Het verveelt ontzettend snel en ik mis te veel dingen en zie te veel fouten. Dus ja, spijt heb ik wel van mijn optimisme.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:28 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Toch vreemd. hoe overdreven positief jij bleef bij GT5 en je bij TDU2 wel meteen de forum posters gelooft..
Hoogstwaarschijnlijk wordt de ps3 versie gewoon geport...quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:24 schreef delano.888 het volgende:
Dus ps3 heeft 42gb aan lege ruimte per schijfje
Of niet, en dan is t 10x mooier, maar dat lijkt me vreemd.
Alt+Enter proberen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:27 schreef Revje1 het volgende:
zo nu me eerste paar kilometer gereden in de ferarri. Besturing vind ik gewoon goed gaan. Staat bij mij gewoon op hardcore maar ik merk niks van de wat ze zeggen gare besturing.
Het spel krijg ik nog niet helemaal beeldvullend op me scherm. Iemand die weet waar ik dat kan instellen?
Omdat dat irl ook zo is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:56 schreef Zuivelkoe het volgende:
Waarom is mijn RS6 in godsnaam begrensd op 250 km/h.
DLC ?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:37 schreef HL_Dog43 het volgende:
Zo net gehaald bij de MM in Eindje. Gratis cd? Toe maar. DLC? Tuurlijk, dus ik kom bij de kassa. Afrekenen, in tasje stoppen kom ik thuis. HEEFT DIE TRUT DE DLC VERGETEN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |