Mn ouders gaan van de zomer 4wkn vanuit de camper levenquote:
Ik ook, was er zelfs al een keer naartoe gereden. Achter MissB aan that isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is niet handighad op Google Maps al gezien waar ik moest zijn
Ach ja, ik kom uit een gehucht, dus dan is deventer nogal snel beter hequote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
goed zo, kom maar voor mij op
Roadtrip!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaan we gewoon in onze auto's leven.
Tent achterin. Katten, hond, biggel, snotapen erbij.
Lijkt me beregezellig.
Overigens wachten we dan wel even tot halverwege de lente op zn vroegst
Ja, de binnenstad valt mee. Maar dat compenseert dat kutvolk en die pauperheid over het algemeen niet.quote:
Zwolle is nog beterquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach ja, ik kom uit een gehucht, dus dan is deventer nogal snel beter he
Niet te ver want geld voor benzine hebben we niet hequote:
De manier waarop zij me liet rijden zou ik ook niet kunnen reproducerenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook, was er zelfs al een keer naartoe gereden. Achter MissB aan that is
Ja eens!quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet te ver want geld voor benzine hebben we niet he
Ik ben al ziekquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja eens!
Volgensmij ga ik ziek worden, verklaart wel waarom ik me al 3 dagen klote voel..
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De manier waarop zij me liet rijden zou ik ook niet kunnen reproduceren
Vind Zwolle helemaal niks want daar ben ik een keer flink verdwaald toen de tomtom er mee stopte.quote:
Met een omweg ook al is de normale weg sneller?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De manier waarop zij me liet rijden zou ik ook niet kunnen reproduceren
Je mag je bed wel in het verdeel station van de stadsverwarming hier in de flat zetten? Daar komt water met 95 graden binnenquote:
Nou er woont een hoop tuig hoor, maar goed, dat woont zowat overal wel hequote:
niet de dop?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
hebben we het nu over deventer? dan ga ik wel mn schoenen poetsen ofzo.
Hoe ver komen jullie autotjes met een volle tank dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Rondje Deventer wordt het dan
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
hebben we het nu over deventer? dan ga ik wel mn schoenen poetsen ofzo.
Ik vind de binnenstad nu ook niet zo geweldigquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, de binnenstad valt mee. Maar dat compenseert dat kutvolk en die pauperheid over het algemeen niet.
Oh wel een eind hoor, geen idee hoe ver precies eigenlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe ver komen jullie autotjes met een volle tank dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |