Blijkbaar.quote:
Ja ik ben er ook nog steeds helemaal kapot vanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, waarom denk je dat ik zo reageer?
Sorry schat, maar bijna iedereen in Overijssel heeft iets tegen Deventerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij heeft iets tegen Deventer, Zwolle he...
Minpuntje dit.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik ben er ook nog steeds helemaal kapot van
Deventer is gewoon een tyfusstad.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry schat, maar bijna iedereen in Overijssel heeft iets tegen Deventer
Hmmm, spannendquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Nijmegen ook geloof ik
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is toch pas in maart.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt ze terug is dr woning in een zwembad veranderd
Wat is er zo slecht aan Deventer?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
We houden nog wel van jequote:
Ikkequote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:23 schreef missbehavin het volgende:
Nou vooruit, wie biedt mij onderdak?
Zie sigquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:23 schreef missbehavin het volgende:
Nou vooruit, wie biedt mij onderdak?
Bag ladiesquote:
Het centrum is kut, de huizen zijn enorm verpauperd (enkele uitzonderingen daargelaten) en het is gewoon een kutstadquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is er zo slecht aan Deventer?
Ik vind het er wel leuk. Vooral als ik verdwaald bij MissB door de wijk rij ruim een kwartier om dan te ontdekken dat ik letterlijk een kwartier rondjes om dr huis heb gereden
Dat is niet handigquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is er zo slecht aan Deventer?
Ik vind het er wel leuk. Vooral als ik verdwaald bij MissB door de wijk rij ruim een kwartier om dan te ontdekken dat ik letterlijk een kwartier rondjes om dr huis heb gereden
Ach het scheelt dat ie niet meer in een autostoeltje hoeftquote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach het scheelt dat ie niet meer in een autostoeltje hoeft
Gaan we gewoon in onze auto's leven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |