cheatsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb ooit Sims 1 gespeeld maar jezus christus, wat was dat hard werken![]()
Daarna nooit meer aangeraakt.
Dat weet hij toch nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik niet, ik zit niet aan de IJssel he
Dat had ik gedaan maar toen kon ik de huizen niet uitbouwen, was beveiligd ofzo. Wel kut.quote:
Weet ikquote:
Annet welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik niet, ik zit niet aan de IJssel he
Ik vond het wel grappig vooral die foto's maken. Zagen er allemaal hetzelfde uitquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die heb ik uitgespeeld op de oude XBOX, beetje zelfde idee, maar de sims is leuker.
Ja, dat dus. En met cheats vond ik er weer geen hol aanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
cheats
die lui zijn net echt, willen 's ochtends nooit naar het werk. staan ze te janken naast het bed en dan moeten ze nog eten en pissen en douchen en dan missen ze de auto en dan zijn ze ontslagen. of je doucht en eet niet 's ochtends en dan zijn ze weer goor, en als ze niet pissen voor je weggaat dan doen ze dat wel als ze terugkomen, in de tuin ofzo.
Was het zo ergquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn ouders zijn helemaal naar de kloteshit, moet ff mn perspas laten verlengen zie ik net
Jonkiequote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vond er al snel niks meer aan, was nog ff leuk nadat ik ontdekt had dat je ze sex kon laten hebben en die blokjes dan niet had.
Maar toen was ik 16 ofso
Ik heb toch echt nog nooit in de tuin staan pissenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
cheats
die lui zijn net echt, willen 's ochtends nooit naar het werk. staan ze te janken naast het bed en dan moeten ze nog eten en pissen en douchen en dan missen ze de auto en dan zijn ze ontslagen. of je doucht en eet niet 's ochtends en dan zijn ze weer goor, en als ze niet pissen voor je weggaat dan doen ze dat wel als ze terugkomen, in de tuin ofzo.
Ook wel eens gehad dat ik dan mot kreeg met iemand, waar je dan mee kan vechten enzo.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
cheats
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ook wel eens gehad dat ik dan mot kreeg met iemand, waar je dan mee kan vechten enzo.
Kwamen die gasten later terug om een drol voor je deur te leggen die ze in de vik staken, of je tuinkabouter te jatten, vuilnis omgooien. Heel sneaky, savonds.
I know!quote:
volgens mij scheel ik maar een paar jaar met jouquote:
3quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
volgens mij scheel ik maar een paar jaar met jou
Dat is dan wel geinig, is t ook voor de PS3 te krijgen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ook wel eens gehad dat ik dan mot kreeg met iemand, waar je dan mee kan vechten enzo.
Kwamen die gasten later terug om een drol voor je deur te leggen die ze in de vik staken, of je tuinkabouter te jatten, vuilnis omgooien. Heel sneaky, savonds.
Ooit 1x gelukt om een baby in Sims 1 tot kind te krijgen, wat een hel was dat, heeft 3 banen gekost, maar goed, toen was het ook gelukt. Toen ging het kind niet naar school en werd het meegenomen door child services. Daarna nooit meer aan geraakt $@%@#%#@spelquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
cheats
quote:
Nee, maar de sims is op de console helemaal niet leuk. Althans, wat ik ervan ken. Is gewoon een pcgame.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is dan wel geinig, is t ook voor de PS3 te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |