Blijkbaar.quote:
Ja ik ben er ook nog steeds helemaal kapot vanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, waarom denk je dat ik zo reageer?
Sorry schat, maar bijna iedereen in Overijssel heeft iets tegen Deventerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij heeft iets tegen Deventer, Zwolle he...
Minpuntje dit.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik ben er ook nog steeds helemaal kapot van
Deventer is gewoon een tyfusstad.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry schat, maar bijna iedereen in Overijssel heeft iets tegen Deventer
Hmmm, spannendquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Nijmegen ook geloof ik
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is toch pas in maart.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt ze terug is dr woning in een zwembad veranderd
Wat is er zo slecht aan Deventer?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
We houden nog wel van jequote:
Ikkequote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:23 schreef missbehavin het volgende:
Nou vooruit, wie biedt mij onderdak?
Zie sigquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:23 schreef missbehavin het volgende:
Nou vooruit, wie biedt mij onderdak?
Bag ladiesquote:
Het centrum is kut, de huizen zijn enorm verpauperd (enkele uitzonderingen daargelaten) en het is gewoon een kutstadquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is er zo slecht aan Deventer?
Ik vind het er wel leuk. Vooral als ik verdwaald bij MissB door de wijk rij ruim een kwartier om dan te ontdekken dat ik letterlijk een kwartier rondjes om dr huis heb gereden
Dat is niet handigquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is er zo slecht aan Deventer?
Ik vind het er wel leuk. Vooral als ik verdwaald bij MissB door de wijk rij ruim een kwartier om dan te ontdekken dat ik letterlijk een kwartier rondjes om dr huis heb gereden
Ach het scheelt dat ie niet meer in een autostoeltje hoeftquote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach het scheelt dat ie niet meer in een autostoeltje hoeft
Gaan we gewoon in onze auto's leven.quote:
Mn ouders gaan van de zomer 4wkn vanuit de camper levenquote:
Ik ook, was er zelfs al een keer naartoe gereden. Achter MissB aan that isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is niet handighad op Google Maps al gezien waar ik moest zijn
Ach ja, ik kom uit een gehucht, dus dan is deventer nogal snel beter hequote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
goed zo, kom maar voor mij op
Roadtrip!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaan we gewoon in onze auto's leven.
Tent achterin. Katten, hond, biggel, snotapen erbij.
Lijkt me beregezellig.
Overigens wachten we dan wel even tot halverwege de lente op zn vroegst
Ja, de binnenstad valt mee. Maar dat compenseert dat kutvolk en die pauperheid over het algemeen niet.quote:
Zwolle is nog beterquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach ja, ik kom uit een gehucht, dus dan is deventer nogal snel beter he
Niet te ver want geld voor benzine hebben we niet hequote:
De manier waarop zij me liet rijden zou ik ook niet kunnen reproducerenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook, was er zelfs al een keer naartoe gereden. Achter MissB aan that is
Ja eens!quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet te ver want geld voor benzine hebben we niet he
Ik ben al ziekquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja eens!
Volgensmij ga ik ziek worden, verklaart wel waarom ik me al 3 dagen klote voel..
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De manier waarop zij me liet rijden zou ik ook niet kunnen reproduceren
Vind Zwolle helemaal niks want daar ben ik een keer flink verdwaald toen de tomtom er mee stopte.quote:
Met een omweg ook al is de normale weg sneller?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De manier waarop zij me liet rijden zou ik ook niet kunnen reproduceren
Je mag je bed wel in het verdeel station van de stadsverwarming hier in de flat zetten? Daar komt water met 95 graden binnenquote:
Nou er woont een hoop tuig hoor, maar goed, dat woont zowat overal wel hequote:
niet de dop?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
hebben we het nu over deventer? dan ga ik wel mn schoenen poetsen ofzo.
Hoe ver komen jullie autotjes met een volle tank dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Rondje Deventer wordt het dan
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
hebben we het nu over deventer? dan ga ik wel mn schoenen poetsen ofzo.
Ik vind de binnenstad nu ook niet zo geweldigquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, de binnenstad valt mee. Maar dat compenseert dat kutvolk en die pauperheid over het algemeen niet.
Oh wel een eind hoor, geen idee hoe ver precies eigenlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe ver komen jullie autotjes met een volle tank dan?
Vanaf t tankstation? Rechts, rechts, links, links? Maar ik weet t dus niet meer zekerquote:
ik betwijfel of dat genoeg isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je mag je bed wel in het verdeel station van de stadsverwarming hier in de flat zetten? Daar komt water met 95 graden binnen
Ja, het is de schuld van Zwolle dat jij de weg niet kan vindenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind Zwolle helemaal niks want daar ben ik een keer flink verdwaald toen de tomtom er mee stopte.
Ik welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:07 schreef missbehavin het volgende:
Ik niet, ik zit niet aan de IJssel he
Ik kom ook niet verder dan de binnenstadquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou er woont een hoop tuig hoor, maar goed, dat woont zowat overal wel he
Ehm nee, bijna goedquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vanaf t tankstation? Rechts, rechts, links, links? Maar ik weet t dus niet meer zeker
Waarschijnlijk verder dan ik op 47 literquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volle tank ongeveer 460 kmquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar zitten best leuke straatjes in en zulks. En oud centrum, dat is wel leuk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de binnenstad nu ook niet zo geweldig
Ik haal 600+ op 45 literquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verder dan ik op 47 liter(dat is maximaal 450 km)
Precies, want ik verdwaal nooit aangezien ik een man ben.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het is de schuld van Zwolle dat jij de weg niet kan vindenGrapjas.
TomTomquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind Zwolle helemaal niks want daar ben ik een keer flink verdwaald toen de tomtom er mee stopte.
Ik verdwaal altijd en overalquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies, want ik verdwaal nooit aangezien ik een man ben.
Als ik verdwaal dan is een plaats gewoon niet logisch ingedeeld
Met de Swift?quote:
Moet je eens in Apeldoorn gaan rondrijden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat ik al eerder zei: Dat ben ik, ook al voel ik me klotequote:
Mja, Deventer doet echt niks voor mijquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar zitten best leuke straatjes in en zulks. En oud centrum, dat is wel leuk.
Heb er 5 jaar gewoond.
Of Veenendaalquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Moet je eens in Apeldoorn gaan rondrijden.
Maar mijn auto staat dan ook niet meer op de lijn als het licht weer oranje wordtquote:
Ben je een wijf of zo?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is leuk hoorquote:
Ja, ex-clubgenoten snapten er ook geen tering van.. Mijn 1.3tje doet dat gewoon maar evenquote:
Apeldoorn is echt een doolhof iddquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja klopt, maar wij reden voor het werk toen met alleen tom tom in de auto, was ook geen probleem dat hij ermee stopte, maar niet als je in een nieuwbouw wijk moet zijn die ook nog niet op het informatiebord staatquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
TomTom
Echt serieus, leer kaart lezen. Dan verdwaal je nooit meer.
Bijkomend voordeel een stratenboek kost minder dan 2 tientjes en de kaarten aan het begin van elke gemeente zijn gratis.
Ik vond Apeldoorn wel makkelijk an sich hoor..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb ooit folders gelopen in een wijk waarvan ik bepaalde nummers nooit heb kunnen vinden.quote:
Veenendaal is ergerquote:
Bepaalde wijken niet. En qua infrastructuur is het sowieso matig.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vond Apeldoorn wel makkelijk an sich hoor..
Oohquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:32 schreef stbabylon het volgende:
Jij zit aan de Hollandse IJssel. Dat is iets anders.
Ach ik moest altijd wel lachen als ik een vriend belde dat ik weer eens verdwaald rondreed ergens.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lopend of met de fiets is geen probleem, maar met de auto vind ik het minder tof.
Je reed auto op de TomTom, dan ben je sowieso een nepman.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb TomTom alleen als back-up, als ik de weg ff kwijt zou zijn, in de praktijk nog nooit nodig gehad. Als ik ergens 1x zelf heen ben gereden, vergeet ik het nooit meer.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar wij reden voor het werk toen met alleen tom tom in de auto, was ook geen probleem dat hij ermee stopte, maar niet als je in een nieuwbouw wijk moet zijn die ook nog niet op het informatiebord staat
Wageningenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Veenendaal is ergerOverigens wordt je van Wageningen ook niet vrolijk
Moet je tegenwoordig eens in het centrum van Den Haag komen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Veenendaal is ergerOverigens wordt je van Wageningen ook niet vrolijk
Scheelt, ik hoefde meestal alleen vanuit Dieren/Zutphen 't centrum in en er weer uit na een paar uur..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bepaalde wijken niet. En qua infrastructuur is het sowieso matig.
Utrecht is dan net zo erg. Sowieso zijn centra een ramp. Muv Rotterdam misschien, maar dat is een kut stadquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet je tegenwoordig eens in het centrum van Den Haag komen.
Is allemaal eenrichting geworden.
Zat de hele dag op de weg, maar geen vaste routes. En pickups, duurt het te lang als je op de kaart je route moet gaan uitstippelen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je reed auto op de TomTom, dan ben je sowieso een nepman.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb ooit folders gelopen in een wijk waarvan ik bepaalde nummers nooit heb kunnen vinden.
En ik heb 14 jaar in die wijk gewoond.
Google Maps is echt super betrouwbaar! Plus je kan nu met streetview de route alvast kijkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Overigens WEIGER ik een tomtom of wat voor navigatie dan ook te nemen.
Ik heb een kaart in de auto en verder infoborden![]()
De routeplanner van de ANWB gebruik ik ook niet want die is niet te vertrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |