Dan is het nog makkelijk om er weer terug op te komen.. Dat scheelt..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kon ze ook![]()
Maar ze zat te kleppen met mij ipv op te letten. Geloof afslag feyenoord gepakt dan ga je voor de brug eraf ofzo
Ja ben ik met je eens als je veelal in hetzelfde gebied zit, maar dat zat ik niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Echt niet, in het begin misschien wel, maar na een tijdje merk je dat je het zelf veel sneller kan.
Die route bepaalt hij zelf, en tussendoor pikt hij weer ergens wat op.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar die kreeg dan gewoon 's morgens een vaste route mee neem ik aan?
Ik kreeg gewoon op het moment zelf het nieuwe adres door. En dan vind ik een Tom tom een stuk sneller werken.
Ik mócht em niet eens gebruiken tijdens het chauffeuren. Uiteraard net die ene keer dat ik het wel deed en mn route niet had voorbereid, stopte die er midden in een wijk in A'dam mee, geen idee waar ik was en ik moest naar een adres in Den Haag welke ik niet kendequote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt, vorige werkgever daar had ik een vast gebied waarin ik werkte, na enkele weken gebruikte ik de Tom steeds minder en deed alles uit m'n hoofd..
Oepsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moest met rijlessen met de tomtom rijden, kans dat ik met examen ook ermee moest rijden namelijk.
Mn instructeur: Oh god ik hoop dat ie jou niet op de tomtom laat rijden, dan haal je het niet![]()
dus reed ik de eerste keer examen maar gewoon door rood![]()
Was het ook. Maar toch hebben wij ons rotgelachen. Jaren later nog voor dr voeten gegooidquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan is het nog makkelijk om er weer terug op te komen.. Dat scheelt..
Asterdam uit is niet zo'n ramp, richting Den Haag ook niet.. Alleen in Den Haag.. ja dag..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik mócht em niet eens gebruiken tijdens het chauffeuren. Uiteraard net die ene keer dat ik het wel deed en mn route niet had voorbereid, stopte die er midden in een wijk in A'dam mee, geen idee waar ik was en ik moest naar een adres in Den Haag welke ik niet kende![]()
Toen met schaamrood op mn kaken naar de planning moeten bellen of ze een route voor me wilde opzoeken en doorbellen
Dat had ik ook, klanten die ineens een adres er tussendoor gooien, dan hup stratenboek uit de tas, ff spieken en rijdenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ben ik met je eens als je veelal in hetzelfde gebied zit, maar dat zat ik niet.
Zat in heel nederland, belgie en een stuk van duitsland en elke dag verschillend.
En dan weet ik echt niet elke straatnaam uit mijn hoofd.
Vaak aan de hand van postcode wel welk gebied je moet zijn.
Maar vind een tom tom dan wel heel handig.
M'n instructeur zei tegen mij dat ik met afrijden of een clusteropdracht kreeg of een route met de TomTom en ik zou dan maar voor de TomTom kiezen want als er werd gezegd: tweede links, driekwart op de rotonde, na de benzinepomp rechts dan was ik het gelijk vergeten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moest met rijlessen met de tomtom rijden, kans dat ik met examen ook ermee moest rijden namelijk.
Mn instructeur: Oh god ik hoop dat ie jou niet op de tomtom laat rijden, dan haal je het niet![]()
dus reed ik de eerste keer examen maar gewoon door rood![]()
Ik wist niet waar in A'dam ik zatquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Asterdam uit is niet zo'n ramp, richting Den Haag ook niet.. Alleen in Den Haag.. ja dag..
Zenuwenquote:
Ja en dan vind ik een tomtom dus makkelijker, hoef ik niet onder het rijden het stratenboek te pakken en dingen op te gaan zoeken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat had ik ook, klanten die ineens een adres er tussendoor gooien, dan hup stratenboek uit de tas, ff spieken en rijden
Sowieso onder het rijden spullen zoeken/pakkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en dan vind ik een tomtom dus makkelijker, hoef ik niet onder het rijden het stratenboek te pakken en dingen op te gaan zoeken.
En je rijdt inmiddels hoe lang?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zenuwen![]()
En ik vond het al heel wat dat ik mn theorie in 1 keer had gehaald. Terwijl ik een zware kaakontsteking had, verging van de pijn, ibu at alsof het M&M's waren en antbioticakuur
Bij ons was het tomtom, cluster of rij maar naar ...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n instructeur zei tegen mij dat ik met afrijden of een clusteropdracht kreeg of een route met de TomTom en ik zou dan maar voor de TomTom kiezen want als er werd gezegd: tweede links, driekwart op de rotonde, na de benzinepomp rechts dan was ik het gelijk vergeten.
Eerst kijken en dan rijden stond er ookquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en dan vind ik een tomtom dus makkelijker, hoef ik niet onder het rijden het stratenboek te pakken en dingen op te gaan zoeken.
Ja klopt, heb ik ook een hekel aan, maar wij kregen dus onder het rijden ineens een pickup tussendoor ofzo, en dan vind ik ff de postcode in de tomtom invoeren makkelijker dan het stratenboek erbij pakken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sowieso onder het rijden spullen zoeken/pakken
Rijbewijs gehaald 03 -06 -2009quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En je rijdt inmiddels hoe lang?
Ik kan die opdrachten trouwens niet van m'n rijlessen, ook niet met de busquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij ons was het tomtom, cluster of rij maar naar ...
Ik moest naar de Hema rijden, Hema zit naast mn kroeg, de route die ik als eerste wist toen ik 3 jaar geleden in Emmen kwam wonen
Hoeveel km's heb je gemaakt sindsdien?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rijbewijs gehaald 03 -06 -2009![]()
Aww toe vraag nu even hoeveel kilometers ik al heb gemaakt ongeveer in die tijd
Nou, vertel het eens meidquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rijbewijs gehaald 03 -06 -2009![]()
Aww toe vraag nu even hoeveel kilometers ik al heb gemaakt ongeveer in die tijd
Kenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan die opdrachten trouwens niet van m'n rijlessen, ook niet met de bus![]()
Gewoon aanwijzingen volgen van instructeur of examinator, en als ie z'n muil hield de doorgaande weg volgen
Is om te kijken of je ook zelfstandig kan rijdenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan die opdrachten trouwens niet van m'n rijlessen, ook niet met de bus![]()
Gewoon aanwijzingen volgen van instructeur of examinator, en als ie z'n muil hield de doorgaande weg volgen
dat gaat prima hoor, fokken/facebook/whatever onder het rijdenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sowieso onder het rijden spullen zoeken/pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |