De rest mag gerust meegenieten vanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, wij doen ook alles open en bloot he Q![]()
Dit!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een genialer spel (of reeks) dan Grand Theft Auto is in mijn ogen nooit gemaakt, op Mario Kart na.
Ja ik vroeg het net ook en kreeg geen reactiequote:
DotT had ook zeker wat, absoluut, maar maar 1 deel. Monkey Islands gaat nog steeds door.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Day of the Tentacle was ook niet verkeerd.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:43 schreef Q. het volgende:
[..]
De rest mag gerust meegenieten vanons
.
.
het eerste deel kwam eerst op de playstation uitquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En GTA is dan ook.... beter op PC (sterker nog, de eerste 2 delen zijn PC only)
Voor dat soort informatie mogen ze altijd pm-enquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:32 schreef Gasol het volgende:
[..]
De dames zijn vooral geïnteresseerd in penislengte en dikte, een soa-vrij verklaring, en bedprestatie referenties inclusief telefoonnummers.
Goed! Krijg deze week nog te horen of ik op 2e gesprek mag.quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Goed! Krijg deze week nog te horen of ik op 2e gesprek mag.
Ik duim voor je!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, sorry, dat heb ik dan ff gemist.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik vroeg het net ook en kreeg geen reactie
Tofquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind GTA 3+ ook geen fuck aan om te spelen. Vind vooral de besturing maar kut. Alsof je Carmegeddon met verbeterde graphs zit te spelen. Daar was de besturing ook al zo kut.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel ja, dat dat gewoon goed moet zijn.
En ik heb nergens gezegd dat hij dat niet mag vinden.Ik vind GTA alleen vooral leuk om te kijken, maar geen reet aan om te spelen.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zal in het vervolg nóg harder schreeuwenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, sorry, dat heb ik dan ff gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |