Heb het nergens anders dan op de PC gespeeld. Deel 1 was gewoon lachen. Vanaf III werd het geniaal. Heb er weken aan besteed (voordat ik op FOK! zatquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En GTA is dan ook.... beter op PC (sterker nog, de eerste 2 delen zijn PC only)
SNES en Wii (ik kan niet kiezen!)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:39 schreef rival het volgende:
[..]
en dan de originele he
niet die van de 64!
Coachquote:
Vice City was echt zoooooo briljant.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb het nergens anders dan op de PC gespeeld. Deel 1 was gewoon lachen. Vanaf III werd het geniaal. Heb er weken aan besteed (voordat ik op FOK! zat)
quote:
Vooral natquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:41 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, bij jou is het nu ook grauw en grijs?
Consolegames zijn vaak zo 'mainstream' en gericht op ADHD-kindjes die instant gratification nodig hebben.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:38 schreef rival het volgende:
[..]
een pc is om te werken, een console exclusief om te gamen... Ja meneer
Precies!quote:
Hij mag dat best vinden. Ik heb er een andere mening over.quote:
Posts zijn sowieso een paar uur later gewist, dus ach...quote:
Dank voor de tip! Laten we hopen op een weergaloze afloop!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:41 schreef L-E het volgende:
[..]Heb je net terug gemaild. Dat zie je vanzelf, dus dit is een nutteloze opmerking. Maar ik kan het hebben.
Day of the Tentacle was ook niet verkeerd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meest humoristische spel ooit: Monkey Island
Da's flauw.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Posts zijn sowieso een paar uur later gewist, dus ach...
Incrowd! Of hier alles communiceren of alles binnen de mail houden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dank voor de tip! Laten we hopen op een weergaloze afloop!
I've heard you were a contemptible sneak.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij mag dat best vinden. Ik heb er een andere mening over.
Briljanste spelserie ooit: Civilization (1, 2, AC, 3, 4, 5)
Beste spel ooit: WoW (je kunt er allerlei meningen over hebben hoe kut het is, maar 5+ jaar 10M+ betalende abo's zegt genoeg)
Dat geloof ik ook wel ja, dat dat gewoon goed moet zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij mag dat best vinden. Ik heb er een andere mening over.
Briljanste spelserie ooit: Civilization (1, 2, AC, 3, 4, 5)
Beste spel ooit: WoW (je kunt er allerlei meningen over hebben hoe kut het is, maar 5+ jaar 10M+ betalende abo's zegt genoeg)
Ja, wij doen ook alles open en bloot he Qquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Incrowd! Of hier alles communiceren of alles binnen de mail houden.
90% van de kinderen tegenwoordig.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Consolegames zijn vaak zo 'mainstream' en gericht op ADHD-kindjes die instant gratification nodig hebben.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Incrowd! Of hier alles communiceren of alles binnen de mail houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |