Succes!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:17 schreef Yuki het volgende:
En nu over tot de orde van de dag!
Eens kijken of ik kan lopen zonder om te vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
mijne was ergerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:17 schreef Gasol het volgende:
[..]
MI van mini-Yuki op een surfplank die op een golf spuitend zaad surft.
Hoe kan ik nou sowieso ergens schuldig van zijn. Ik doe nooit iets fout!quote:
Van mij is je eigen schuld. Jij vindt mij raar, dus droom je raar over mij, maar dat heeft verder niks met realiteit te makenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook die van jou!!
Al jullie singles!!
Ik heb echt te raar gedroomd over jullie
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou sowieso ergens schuldig van zijn. Ik doe nooit iets fout!
Nu ook blijkbaar niet hier op het werk. Ik zou 1,5 week vanuit huis werken. Dat werd dus zuipen, slapen en af en toe wat werk (ook dat was afgesproken overigens, alleen niet in die verhouding). Maakte me een beetje druk hoe ze daar op zouden reageren. Zijn ze blij dat ik uberhaupt wat heb gedaan
[..]
Van mij is je eigen schuld. Jij vindt mij raar, dus droom je raar over mij, maar dat heeft verder niks met realiteit te maken
Ik heb er ook al een tijd niet besteld, en dat terwijl ik nog wat kortingsbonnen heb liggenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Spam in m'n mailbox van Bol.com over de fantastische kortingen op games in de opruiming!
Nou vooruit, eens kijken dan. "Hmmm, Starcraft II in de aanbieding? Nu al?" *checkt prijs* "Van 60 naar 50 euro".
Ik heb volgens mij serieus nog nooit een fatsoenlijke aanbieding gezien bij BOL. Of het is zo'n bagger dat ik het gratis nog niet wil of het is op zijn best 'redelijk' geprijst
50e voor een spel waar nu al zoveel extreem toffe officieele mods voor zijn en dat minstens 8 jaar meegaat, is een goede dealquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Spam in m'n mailbox van Bol.com over de fantastische kortingen op games in de opruiming!
Nou vooruit, eens kijken dan. "Hmmm, Starcraft II in de aanbieding? Nu al?" *checkt prijs* "Van 60 naar 50 euro".
Ik heb volgens mij serieus nog nooit een fatsoenlijke aanbieding gezien bij BOL. Of het is zo'n bagger dat ik het gratis nog niet wil of het is op zijn best 'redelijk' geprijst
O in november nog, een boek dat ze in m'n dorrup nergens hadden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er ook al een tijd niet besteld, en dat terwijl ik nog wat kortingsbonnen heb liggen
Ik wacht wel tot ie 20 euro is.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
50e voor een spel waar nu al zoveel extreem toffe officieele mods voor zijn en dat minstens 8 jaar meegaat, is een goede deal
Waarom staat daar eigenlijk geen lijst van in de OP?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, er zijn heel wat mensen echt dus NIET welkom hier!
Ze hadden vh weekend nog Red Dead Redemption voor de helft van het geld.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |