Klopt, maar vaak is het wel prima vermaak vind ik. Beetje net zoals het gros van de US films. Het blijft allemaal niet hangen, maar prima besteding van anderhalf á twee uur.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet anti NL films, er zijn geweldige films uitgekomen zoals Simon en Karakter. Alleen zo jammer dat de rest zo shit is.Van Loft en de Eetclub heb ik ook geen hoge verwachtingen. Het is meestal zo net niet.
Ja, die was ook goed.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klopt, maar vaak is het wel prima vermaak vind ik. Beetje net zoals het gros van de US films. Het blijft allemaal niet hangen, maar prima besteding van anderhalf á twee uur.
Ik vond Terug Naar de Kust wel echt verrassend goed en spannend
Wtf.quote:
Oh dat vond ik juist weer nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:58 schreef -Miauw- het volgende:
Goede TT![]()
Terug naar de Kust vond ik echt een baggerfilm. Zó voorspelbaar
Dat was grappig, in het boek kon ik Stijn wel uitstaan en begreep ik zijn motieven. Maar in de film haatte ik hem echt. Dus dat ligt gewoon aan de performance van Batsma.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:58 schreef Loveless85 het volgende:
KEVBDD vond ik dan weer heul niet zo geweldig, maar volgens mij is dat dan ook iets wat vooral op de angst en emotie van de vrouwen inhaakt.
Ik vond de mannelijke hoofdpersoon ook heul niet zo'n klootzak eigenlijkWant ze wist al vóór ze ziek was dat hij vreemdging en toen was het prima. En toen werd ze ziek en haat ineens heel vrouwelijk NL hem...
Terwijl hij wel nog alles voor haar deed en met haar meeging etc. etc.
Uit principe, of wat? Ook geen muziek?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik durfde het bijna niet te typen.
Ik vind Linda nog wel okquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dat vond ik juist weer nietMaar ik dácht dat het echt een kutfilm zou zijn (want; Linda
) en toen vond ik hem echt nog alles meevallen
Nee, niet uit principe. Muziek ook amper. Films downloaden heb ik me nooit in verdiept, interessekwestie. Al zou ik wel graag willen weten hoe ik dat het beste kan doen, ik ben wel van plan een inhaalslag te maken op filmgebied.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uit principe, of wat? Ook geen muziek?
Die vond ik ook niet zoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:00 schreef Bellatrix het volgende:
De Gelukkige Huisvrouw lijkt me beter. Alleen wanneer stopt Carice nou eens met depressieve films maken, wordt ze daar zelf ook niet moe van. Ik wel.
Die vond ik dan weer echt ubervoorspelbaar en saaiquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:00 schreef Bellatrix het volgende:
De Gelukkige Huisvrouw lijkt me beter. Alleen wanneer stopt Carice nou eens met depressieve films maken, wordt ze daar zelf ook niet moe van. Ik wel.
Ligt beetje aan of je het snel wil (als in; snel beschikbaar en snel binnen) en wat voor verbinding je hebtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, niet uit principe. Muziek ook amper. Films downloaden heb ik me nooit in verdiept, interessekwestie. Al zou ik wel graag willen weten hoe ik dat het beste kan doen, ik ben wel van plan een inhaalslag te maken op filmgebied.
Er is maar een site waar ik alles van leen. En daar vind je eigenlijk ook alles.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, niet uit principe. Muziek ook amper. Films downloaden heb ik me nooit in verdiept, interessekwestie. Al zou ik wel graag willen weten hoe ik dat het beste kan doen, ik ben wel van plan een inhaalslag te maken op filmgebied.
Ik snapte 'mquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:02 schreef Avey het volgende:
Ik had een DVD screener geloof ik, kwam om de 20 minuten een klein beetje tekst in beeld maar dat maakte niet zoveel uit.
Ik ga em denk ik alsnog gewoon in de bios kijken, beste film die ik in 2010 gezien heb
(Black Swan dan)
Ik wil hem ook nog zien in de bios, zo goed was ie zeker. Ik had echt een geweldige versie, geen tekst of iets, en geweldige kwaliteit.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:02 schreef Avey het volgende:
Ik had een DVD screener geloof ik, kwam om de 20 minuten een klein beetje tekst in beeld maar dat maakte niet zoveel uit.
Ik ga em denk ik alsnog gewoon in de bios kijken, beste film die ik in 2010 gezien heb
(Black Swan dan)
Die baai ja.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Er is maar een site waar ik alles van leen. En daar vind je eigenlijk ook alles.
Ik leg het je wel een keer uit.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die baai ja.Maar wat ik dan moet hebben en hoe je ze afspeelt, ik heb geen idee. Snelheid is het probleem niet op dit glasvezelnetwerk.
Ja snap ik.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:05 schreef Loveless85 het volgende:
Volgens mij had ik die trouwens ook Avey, want ik dacht dat een DVDSCR ook als source gewoon een cam versie had. Nouja, maakt ook niet uit, maar verder ben ik beetje verwend omdat ik alles op 720p of 1080p (HD-ready of Full-HD) kijk, dus dan vind ik zo'n CAM-versie weer niks
Tof!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik leg het je wel een keer uit.
Doeiquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga eens thuis kiekenTot straks kinders, gedraag jullie
Tot straks.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Tof!
Ik moet weer bezig, tot vanavond allemaal.
een kachelquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:10 schreef Avey het volgende:
Hmm wat geef je iemand die een housewarming party geeft?
quote:
Iets leuks voor in het huis? Iets van de Expo ofzo.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:10 schreef Avey het volgende:
Hmm wat geef je iemand die een housewarming party geeft?
quote:
Ah, een leuke poster voor de kale muur misschien.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Iets leuks voor in het huis? Iets van de Expo ofzo.
quote:
NIET!quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NIET!
Rollercoaster World, hij ligt naast me want ik ging kijken
Ik heb sinds kort mn PS2 terug en ik zit te kwijlen bij de oude spelletjesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:15 schreef Loveless85 het volgende:
Nou, iedereen heeft veel te vertellen zie ik
Die van mij/ons is nog uitgeleend geloof ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort mn PS2 terug en ik zit te kwijlen bij de oude spelletjes
Nog 13 dagen werkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:16 schreef -Miauw- het volgende:
Nou barst jij eens los met een leuk verhaal dan
Balenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die van mij/ons is nog uitgeleend geloof ik![]()
Hoiquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:18 schreef omearos het volgende:
Thuis
geen zin om een heel topic terug te lezen
niet heel boeiend dusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoi![]()
Het ging over stalkers geloof ik, en worst
You go girl!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:28 schreef omearos het volgende:
[..]
niet heel boeiend dus
ik ben me psychisch aan het voorbereiden op mijn eerste hardlooples
Niet zo boeiend als je eerste hardlooples.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:28 schreef omearos het volgende:
[..]
niet heel boeiend dus
ik ben me psychisch aan het voorbereiden op mijn eerste hardlooples
aah, de winegum periodequote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben bang dsat ik verslaafd ben aan winegums..
thanks mate!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
aah, de winegum periode
good luck
De gasleiding-boren-methode was niet succesvol?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:38 schreef DeZwabber het volgende:
ik denk ik ga m'n kamer eens opruimen
I've just made it worse
quote:
Dankjulliewel! Ik ga zo maar eensquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niet zo boeiend als je eerste hardlooples.
Zet 'm op!
quote:
wie is dat?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:43 schreef omearos het volgende:
[..]
[..]
Dankjulliewel! Ik ga zo maar eens
[..]die zie ik morgen pas weer
ga bij een musicalverenigingquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
oh mai god, darling! I'm so jealous right now!
homo's of musicalverenigingen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja. Dat wil ik ook.. Alleen beetje lastig te vinden hier :p
Both!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
homo's of musicalverenigingen?
Als je er eentje vindt dan kan de ander niet ver zijn hihi
checkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Zwabber, jij hebt toch ook een 21+ toets gedaan voor hbo?
ik wil in september beginnen op t HBO, dus had me ingeschreven.. nu kreeg ik een mail terug dat die toets vrijdag al is.. maar lijkt mij dat dat voor februari is.. denk ik dat goed, of is dat echt al zo ver van te voren?quote:
Is voor februari. Maar vraag na of je hem nu al mag doen, je voor september al klaar bent. Zo ja: tof. Zo nee: later dan maar.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik wil in september beginnen op t HBO, dus had me ingeschreven.. nu kreeg ik een mail terug dat die toets vrijdag al is.. maar lijkt mij dat dat voor februari is.. denk ik dat goed, of is dat echt al zo ver van te voren?
Waarom hou je van moviesense?quote:
Of gewoon onder die ballenbak gaan zitten en ze er intrekken. Verwachten ze nooit.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:12 schreef Renesite het volgende:
Die dudes bij lingo... Ik wil ze slaan. Dat domme bewegen als ze lingo hebben. Pleurt op!
Die vind ik zelfs nog wel leuk!quote:
zou best kunnen, op de HRO hadden ze periodes in januari, april en in juni voor de toetsen, maar dat verschilt per hogeschool natuurlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik wil in september beginnen op t HBO, dus had me ingeschreven.. nu kreeg ik een mail terug dat die toets vrijdag al is.. maar lijkt mij dat dat voor februari is.. denk ik dat goed, of is dat echt al zo ver van te voren?
Ken iemand die per februari op de Hanze gaat beginnen. Heeft vorige week voor zijn colloquium doctum gebeldquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zou best kunnen, op de HRO hadden ze periodes in januari, april en in juni voor de toetsen, maar dat verschilt per hogeschool natuurlijk
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die vind ik zelfs nog wel leuk!
Viel het mee?quote:
Elke keer als Dicaprio zei: Else you get stuck in Limbo!!! Dacht ik, nee ik zou inderdaad niet vast in Limburg willen zitten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zo ver weg is limburg nou ook weer niet hoor
en dan kom je Limburg niet meer uit totdat iermand je een rotschop verkooptquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Elke keer als Dicaprio zei: Else you get stuck in Limbo!!! Dacht ik, nee ik zou inderdaad niet vast in Limburg willen zitten.
YOU WILL DIE ALONE.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en dan kom je Limburg niet meer uit totdat iermand je een rotschop verkoopt
TUM TUM TUMquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:10 schreef DeZwabber het volgende:
het eerste wat ik zou doen als ik in limbo zat is al m'n oude computerspelletjes weer spelen
...
wait a minute
saai, the sims duurt een eeuwigheid om te installerenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
TUM TUM TUM
Hoe is het in Limboland?
Flevoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Limbo, Brabo, zijn er nog meer provincies waar ze er een 'o' bijstoppen? Grono, Gelderlando klinkt zo raar.
Alleen shine provincies krijgen zoveel bijnamen. Because we're worth it.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Limbo, Brabo, zijn er nog meer provincies waar ze er een 'o' bijstoppen? Grono, Gelderlando klinkt zo raar.
de l'Oreal gordelquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alleen shine provincies krijgen zoveel bijnamen. Because we're worth it.
aha, het stukje nederland dat zich dapper verzet tegen riolering en electriciteitquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar ik woon in een soort Gallië, Twente. Het superieure van Overijssel.
We zijn alweer een stap verder. Maar ik vertel dat niet, anders is de shock zo groot.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
aha, het stukje nederland dat zich dapper verzet tegen riolering en electriciteit
Geniale vergelijking.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Precies.quote:
Dat siewosie.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Onder de rivieren is ook onder de gordel?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:21 schreef -Vaduz- het volgende:
He bah, zag je het toch zelf eerst?quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:13 schreef PatriQue89 het volgende:
En toen had ik een bloedneus in de trein.. Wat een feest..
Echt ook zomaar uit het niets
ja die stortvloed voelde ik wel ja!quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
He bah, zag je het toch zelf eerst?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja die stortvloed voelde ik wel ja!
Minder snuivenquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:13 schreef PatriQue89 het volgende:
En toen had ik een bloedneus in de trein.. Wat een feest..
Echt ook zomaar uit het niets
Ik ben het zonnetje in huisquote:
Off coursequote:Op woensdag 12 januari 2011 08:55 schreef Loveless85 het volgende:
Heb je ook kleine brilletjes voor Sjef en Nelis dan?
Die worden natuurlijk verblind door je glimmende venusheuvelquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Off course![]()
Heb ook een bak met reserve-brillen staan voor bezoek
Denk jij dat ik naakt door mn huis huppel ofzo?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die worden natuurlijk verblind door je glimmende venusheuvel
hihi
Niet altijd iigquote:
Loop jij nooit naakt door huis dan?quote:
Miauwquote:
Van de slaapkamer naar de badkamer, of door het hele huis als ik een kledingstuk zoek maar niet als doel op zichquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Miauw![]()
Loop jij wel eens naakt door je huis?
Niet alleen vanmorgen hoor, op alle meets ziet hij er zo uitquote:
Haha lekker ding!quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet alleen vanmorgen hoor, op alle meets ziet hij er zo uit
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet alleen vanmorgen hoor, op alle meets ziet hij er zo uit
quote:
Een Possum toch?quote:
Oh, het is een écht beestquote:
Meer status.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En wat kun je extra nu je dat tagje hebt?
Een dier in een duitse dierentuin.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, het is een écht beest![]()
Ik dacht dat het een of ander knuffelpopje was
En zo ontstond een konijn met een identiteitscrisisquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een Possum toch?
Ik heb ooit mn konijn daarnaar vernoemd
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een Possum toch?
Ik heb ooit mn konijn daarnaar vernoemd
Heidi, de schele buidelratquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, het is een écht beest![]()
Ik dacht dat het een of ander knuffelpopje was
Valt tegen, believe mequote:
Nee ik vroeg aan Yvonne of ik een tagje mocht en dat gaat ze regelen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Valt tegen, believe me![]()
Maar serieus, zit je ergens in de redactie of wat?
Das een (O)possum jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Heidi, de schele buidelrat
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:01 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee ik vroeg aan Yvonne of ik een tagje mocht en dat gaat ze regelen.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:01 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee ik vroeg aan Yvonne of ik een tagje mocht en dat gaat ze regelen.
Had je nou een konijn of een buidelratquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Das een (O)possum ja
Mijn Possum was doof
Konijn dat Possum heettequote:Op woensdag 12 januari 2011 10:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Had je nou een konijn of een buidelrat
Voor Good Charlotte?quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, want ik heb de tickets gewonnen
Jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:16 schreef Bellatrix het volgende:
Draai jij zelf ook op ONZ radio, Bart?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, want ik heb de tickets gewonnen
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:21 schreef -Miauw- het volgende:
Ll, ik heb het icoontje van de prullenbak weggegooidWeet jij hoe ik 'm weer terug krijg?
Het is waarquote:
Ik vind het schattig.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is waar
En nu kan ik de prullenbak niet legen, weet je hoe vervelend![]()
Jammer dat die wedstrijd tot morgen looptquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is waar
En nu kan ik de prullenbak niet legen, weet je hoe vervelend![]()
Oh.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jammer dat die wedstrijd tot morgen loopt
Jij zelf, dat je daar in traptquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Oh.Vuile homofiele gehandicapte kutcavia dat het is!
Ik weet het nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het schattig.En ook zo'n paradox, de prullenbak weggooien, maar waar gaat ie dan heen? In een nog grotere prullenbak?
Heb je vista? Of xp?quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik weet het niet![]()
Ik zag alleen te laat "Are you sure you wish to remove this and that icon?"
Oh ik was er steeds bijnaquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:28 schreef tombolafan het volgende:
Miauw:
http://www.vistainfo.nl/v(...)bak_terugzetten.html
Okee, gelukt nu?quote:
Fixed bij Tomboquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:35 schreef Loveless85 het volgende:
Gewoon via eigenschappen van je bureaublad weer aanvinken? Of heb je 'm zeg maar een ander icoontje gegeven maar staat hij er nog wel?
Spuit elfquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:35 schreef Loveless85 het volgende:
Gewoon via eigenschappen van je bureaublad weer aanvinken? Of heb je 'm zeg maar een ander icoontje gegeven maar staat hij er nog wel?
quote:
quote:
quote:
quote:
MAAR DAN DRAAI IK HEUL NIET!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:08 schreef -Miauw- het volgende:
Ik kom vanavond wel even luisteren Gras![]()
Voor mij is dat geschreeuw genoeg, op dit tijdstipquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:14 schreef DeZwabber het volgende:
het is rise against, dat is niet bepaald geschreeuw
Negers wat.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:17 schreef DeZwabber het volgende:
Graseter, na een refresh zijn de DJ Naam en aantal luisteraars ineens leeg
Dat kaasprikkertje heeft altijd wel wat.quote:
Ja en ik zie nog een artiest van een paar liedjes terugquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:17 schreef DeZwabber het volgende:
Graseter, na een refresh zijn de DJ Naam en aantal luisteraars ineens leeg
jepquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:23 schreef Loveless85 het volgende:
schrapt Google h.264 ondersteuning uit Chrome?
Gaan we nu dood?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:23 schreef Loveless85 het volgende:
schrapt Google h.264 ondersteuning uit Chrome?
nee, je moet alleen hopen dat voor (wat, 2013 was de geplande release van HTML 5 ?) google zijn zaakjes op orde heeft en de open source plugin die het forceert dezelfde kwaliteit kan biedenquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:28 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien moeten wij een nieuwe samenleving opbouwen, als enige overlevenden van de h.264-crisis
Yaaaaay!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:28 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien moeten wij een nieuwe samenleving opbouwen, als enige overlevenden van de h.264-crisis
Doe ik heel de tijd al.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yaaaaay!![]()
Oh Gras, gaat eindelijk goede muziek draaien
Wutquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:30 schreef Graseter het volgende:
Vergeten jullie niet op de advertenties te klikken die op de site staan van onz radio.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:30 schreef Graseter het volgende:
Vergeten jullie niet op de advertenties te klikken die op de site staan van onz radio.
donequote:Op woensdag 12 januari 2011 11:30 schreef Graseter het volgende:
Jij hebt die site gemaakt? Je zit gewoon te cashenquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
IK WIL VANDAAG 75 EURO VERDIENEN AAN ADVERTENTIES!
Ja, gister 55 euro verdiend.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij hebt die site gemaakt? Je zit gewoon te cashen
Nou nog niets. Binnenkort 321 euro per jaar.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:35 schreef DeZwabber het volgende:
hoeveel daarvan ben je kwijt om em draaiende te houden?
Maak jij de stelletjes?quote:
Jahquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Draai es ff Motorcycle Emptiness ofzo
Bij mij ook niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
Je moet uitzendrechten gaan betalen?
En heel dat 'now playing' blokje doet het gewoon bij mij niet
Er zijn nog andere liedjes op de wereld hoor Llquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Draai es ff Motorcycle Emptiness ofzo
HEUL WEL!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NIEMAND KLIKT OP ADS VOOR HET GEMAAKT IS
Echt?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Er zijn nog andere liedjes op de wereld hoor Ll
ja, beetje met een slecht functionerende site lopen cashen, wie denk je dat je bent, hyves?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NIEMAND KLIKT OP ADS VOOR HET GEMAAKT IS
Ja, dat dacht ik al, daarom zeg ik het ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt?ik heb een CD met 20x dit nummer in de auto, en op m'n werk heb ik 'm ook riepiet staan
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, beetje met een slecht functionerende site lopen cashen, wie denk je dat je bent, hyves?
Waarom moet ie hem nu draaien dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt?ik heb een CD met 20x dit nummer in de auto, en op m'n werk heb ik 'm ook riepiet staan
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, beetje met een slecht functionerende site lopen cashen, wie denk je dat je bent, hyves?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |