Concurrentievervalsing. Dat vind ik aardig de boel omdraaien. Grmbl.quote:
Nee, dat klopt wel. Gekker vind ik dat er hierover vanuit de gemeente geen berichtgeving naar mij toe is. Geen bericht van hold your horses. Zal toch wel weer contact opnemen. Maar zo zie je, oktober aangevraagd, op de voormiddag voor kerst vergunning gekregen, daarna zes weken bezwaar. En die bezwaren zijn ingediend in die termijn en nu nog wachten op het besluit. We zitten nu al in maart.quote:
Had ik aardig gelijk he hoe lang het kan duren maar als je de vergunning toch krijgt heb je nu gratis reclame, zo moet je het zien. Maar het artikel heeft wel een punt. Waarom moeten andere kramen weg in andere steden en mag jij er wel komen? Vind een frietkraam nou niet echt een verrijking voor de stad, als je kijkt wat voor een toki's erop af komen maar dat is persoonlijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:09 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee, dat klopt wel. Gekker vind ik dat er hierover vanuit de gemeente geen berichtgeving naar mij toe is. Geen bericht van hold your horses. Zal toch wel weer contact opnemen. Maar zo zie je, oktober aangevraagd, op de voormiddag voor kerst vergunning gekregen, daarna zes weken bezwaar. En die bezwaren zijn ingediend in die termijn en nu nog wachten op het besluit. We zitten nu al in maart.
Ondanks het vertrouwen dat ik er in heb ben ik blij al die tijd nog geen ongebruikte kar in een stalling te hebben staan.
Begin je nu alweer over je stad en tokkies?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:23 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Had ik aardig gelijk he hoe lang het kan duren maar als je de vergunning toch krijgt heb je nu gratis reclame, zo moet je het zien. Maar het artikel heeft wel een punt. Waarom moeten andere kramen weg in andere steden en mag jij er wel komen? Vind een frietkraam nou niet echt een verrijking voor de stad, als je kijkt wat voor een toki's erop af komen maar dat is persoonlijk.
omdat de gemeente iedereen de kans moet geven om bezwaar te maken moeten de plannen openbaar gepubliceerd worden in bijvoorbeeld een huis aan huis gemeente blad.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:57 schreef stoeltafel het volgende:
Hoe weten de inwoners dat jij met je vergunning bezig bent?
Oke wist ik niet, naja duimen dat het goed komt en een beetje snel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:14 schreef The_Hives het volgende:
[..]
omdat de gemeente iedereen de kans moet geven om bezwaar te maken moeten de plannen openbaar gepubliceerd worden in bijvoorbeeld een huis aan huis gemeente blad.
Mwoa, daarmee kunnen ze als gemeente ook nog wel wat sturen hoor, het aantal lezers van zo'n blad is in de bouwvak bijvoorbeeld veel minder..quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:14 schreef The_Hives het volgende:
[..]
omdat de gemeente iedereen de kans moet geven om bezwaar te maken moeten de plannen openbaar gepubliceerd worden in bijvoorbeeld een huis aan huis gemeente blad.
En als er dan geen frietkot of restaurant meer is door al die klagers dan lopen ze te klagen dat er geen voorzieningen zijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:56 schreef Staal het volgende:
*****Update*****
Het is nog steeds niet beklonken. Krijg net de krantjes in de bus. Hier een scan van het artikeltje, hoop dat het leesbaar is.
[ afbeelding ]
Zeiken en afgunstig zijn zaken die me zeer storen in NL. Alles wordt neergesabeld, en als het een succes is zijn ze jaloers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |