Byequote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:46 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga even wat eten, en dan duik ik me bed in met 2 paracetamol
Tot later
Nee hequote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:13 schreef MaleDuck het volgende:
Ah, hier loopt het ook al storm vandaag...
Slaat CRVquote:
lichaam schudquote:
Zie, je leeft nogquote:
en weer stilquote:
part of the jobquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:59 schreef Crazy-M het volgende:
Zucht, pakket geinstalleerd op 10 servers. blijkt dat de applicatiebeheerder waarschijnlijk de verkeerde add-ins heeft aangegeven om uit te schakelen ...
dus waarschijnlijk dat we de dadelijk weer opnieuw kunnen doen
Tja, dat kloptquote:
Sorryquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:00 schreef Kally het volgende:
Gatverregatverredamme wat kots ik op sommige mensen zeg
Jij nietquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:00 schreef Kally het volgende:
Gatverregatverredamme wat kots ik op sommige mensen zeg
Nee ik ben kwaad niet normaal, ik sta echt op ontploffen nuquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo ik heb heel de middag geslapen
Nu even hond uitlaten en eten. Daarna even in badwat klote weer trouwens, het zou toch droog worden in het westen?
Wat is er danquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik ben kwaad niet normaal, ik sta echt op ontploffen nu
Nee is prive, laat ook maar het gaat al weer,quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat is er dan
Of is dat TAL SC gerelateerd?
Heb hem ook niet gezien in GRTDOJWquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:03 schreef charmed_angel het volgende:
Het is echt rustig vandaag
Waar is Benny? Ik hoop dat alles goed met hem gaat?
Maak me een beetje zorgennom hemquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb hem ook niet gezien in GRTDOJW
hoe gaat?quote:
Mwa. weet het gewoon niet, laat maar hangen.quote:
mjah gaat welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa. weet het gewoon niet, laat maar hangen.
En met jou?
Moest je al een hoop doen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:09 schreef pgrferrari het volgende:
c_a
Ik ben kapot![]()
Maar stage ging opzich wel goed.
Hey Bosquote:
Nou ja das beter dan niks doen toch?quote:
Van wat ik er tot nu toe van gezien heb wel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja das beter dan niks doen toch?
Leuke "collega's" ook?
Dat hoeft niet slecht te zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Van wat ik er tot nu toe van gezien heb wel.
Klein bedrijfje..
Kloptquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat hoeft niet slecht te zijn
Vaak is het daar een stuk gemoedelijker dan die grote bedrijven waar je een nummer bent.
Oke doei doeiquote:
Heyquote:
Haai creeziequote:
quote:
Gaat weer, moest even mijn gal spugen maar ik ben het kwijtquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Gaat weer, moest even mijn gal spugen maar ik ben het kwijt
En nog een uur extra gewerkt vandaag
Hey pgrquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:09 schreef pgrferrari het volgende:
c_a
Ik ben kapot![]()
Maar stage ging opzich wel goed.
hey heyquote:
moet jij nog iets ?quote:
Hey Erikquote:
Awww meisje tochquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:08 schreef Lutte het volgende:
![]()
Ik kan echt amper typen, heb meerdere malen ruzie gemaakt met een volleybal.
Ik neem aan dat de volleybal een pijnlijke dood gestorven is?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:08 schreef Lutte het volgende:
![]()
Nee.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de volleybal een pijnlijke dood gestorven is?
Moet ik haar slaanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee.Ik had hem eigenlijk lek moeten prikken hè? Of dat stomme kind dat die bal keihard op mijn pols smashte. (Iets met nerd zonder sportkwaliteiten (Lutte) en huppelkutje dat goed is in sport en met slijmen en afkijken toch hogere punten haalt (degene die smashte).
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:08 schreef Lutte het volgende:
![]()
You are very welcome my dearquote:
Oh, je verwacht ook dat ik het doequote:
PM haar foto maarquote:
Tuurlijk. Ik ben compleet niet haatdragend maar voor haar maal ik een uitzondering. Al moet ik wel op gaan passen nu, ik heb haar al een paar keer op FOK! zien zitten tijdens een tussenuur.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, je verwacht ook dat ik het doe. Ik dacht dat je zou zeggen "nee joh, doe maar niet" zodat het zou lijken alsof ik heel heldhaftig was, en toch niets hoefde te doen.
Wil alleen mn stad weer ombouwen, weet alleen nog niet hoequote:
aaah, gecondoleerdquote:
dankquote:
jammerquote:
nah, kun je in Moerdijk doenquote:
is een aardig beerputje aan het worden geloof ikquote:
quote:
Ja dat is het zekerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:38 schreef crv het volgende:
[..]
is een aardig beerputje aan het worden geloof ik
quote:
Rauzerquote:
Tha_Erikquote:
Bosquote:
Kallyquote:
tjah ....quote:
goed ideequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:02 schreef crv het volgende:
Roxeanne Hazes stopt met school
Kan beter stoppen met zingen 1 ramp is genoeg
nou doei was gezelligquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:07 schreef Kally het volgende:
Ik sluit af voor vandaag, ga even wat andere dingen doen
Tja ze kan ook beter doorgaan met school, vind ik. Dan heeft ze teminste iets. Ik zie haar niet tot d'r 50ste doorzingen met dit repertoire. Of ze moet succes gaan boeken met eigen liedjes..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:02 schreef crv het volgende:
Roxeanne Hazes stopt met school
Kan beter stoppen met zingen 1 ramp is genoeg
Okay, tot morgen!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:07 schreef Kally het volgende:
Ik sluit af voor vandaag, ga even wat andere dingen doen
Okee, ik deed dat, omdat ikwist dat je in dit topic zat..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, we waren loze namen aan het roepen, en 'Lutte' associeer ik al gauw met Benny.
![]()
vrouwen zijn geen dingen bosquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Wel levensgevaarlijk en daarom laat ik ze ook niet te dichtbij komen.
Dus je zegt nooit tegen een vrouw. Oe jij bent een lekker ding?quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus je zegt nooit tegen een vrouw. Oe jij bent een lekker ding?
NIet meer naar gekeken. Ben het ook niet van plan. Te zwaar voor mequote:
laffaardquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:30 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M houd wijselijk zijn mond dicht
ik ga het wel proberen maar nu even niet te drukquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
NIet meer naar gekeken. Ben het ook niet van plan. Te zwaar voor me
* Crazy-M gaat wel slapenquote:
jezus jij gaat ook steeds vroegerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M gaat wel slapen
slaap lekker TALlers
Welterusten Crazyquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M gaat wel slapen
slaap lekker TALlers
stuquote:
tjah vandaag redelijk moe, zat ook niet echt lekker in vel zeg maarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:33 schreef crv het volgende:
[..]
jezus jij gaat ook steeds vroeger
leegloop hier
O neem me niet kwalijk dat ik even een wat mindere bui heb zeg, pfff hoorde je ons gisterenquote:
Jij mag ook wel eens een kutbui hebben en dat er hier uitgooien hoor, want normaal steun/help jij de rest.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:57 schreef Kally het volgende:
Laat ook maar, ik ga niet zitten bitchen op anderen omdat ik een kutbui heb, sorry
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij mag ook wel eens een kutbui hebben en dat er hier uitgooien hoor, want normaal steun/help jij de rest.
Kallyquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:57 schreef Kally het volgende:
Laat ook maar, ik ga niet zitten bitchen op anderen omdat ik een kutbui heb, sorry
Moet je daar blauw voor zijn?quote:
een dikke knuffel dan maarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:57 schreef Kally het volgende:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Stu heeft een nieuw trucje geleerd in GRTDOJW.![]()
Alles goedquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:00 schreef Symphonic het volgende:
Zo, ik had "ff" mams aan de telefoon
Ehm, ik gebruikte ze al in 2004 lieverdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Stu heeft een nieuw trucje geleerd in GRTDOJW.![]()
Dank je wel Symphiequote:
M.a.w. ik word oudquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, ik gebruikte ze al in 2004 lieverd![]()
Hey Koentjequote:
Waarom die zwangerschapsdingen?quote:
slaap lekkerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:03 schreef Lutte het volgende:
Ik ga ook slapen, na twee weken weer naar school is toch wel wennen.
Trusten allemaal, sterkte Kally!![]()
Sweet dreams lieverd en succes morgen op schoolquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:03 schreef Lutte het volgende:
Ik ga ook slapen, na twee weken weer naar school is toch wel wennen.
Trusten allemaal, sterkte Kally!![]()
Ja, sommige mensen krijgen dat keer op keer weer voor elkaarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Dank je wel Symphie
Het is ook allemaal niet zo heel erg, of toch, ik weet niet, maar mensen blijven je teleurstellen en ook al verwacht je het, toch raakt het je weer.
Nee niet voor mij, voor Lutte dan weer welquote:
Mijn moeder is net een langspeelplaat als ze belt. Die praat maar en ik hoef alleen maar te luisterenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja hoor, ze had ff zin in een praatje
Hey Kally, hoe gaat ie?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Hey Koentje
Lutje liefslaap lekker
Dat is waarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee niet voor mij, voor Lutte dan weer wel
Ik krijg hele rare MI's nuquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Kal, als je wil ventileren, dan ben ik er ook nog altijd.
Ja jammer genoeg wel, maar goed morgen weer een nieuwe dagquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen krijgen dat keer op keer weer voor elkaar
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:05 schreef Bos81 het volgende:
Sterkte Kally, met wat dan ook.
IK ga nog even lezen en dan proberen te slapen. Morgen MOET EN WIL ik echt kunnen werken.
Welterusten Bosquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:05 schreef Bos81 het volgende:
IK ga nog even lezen en dan proberen te slapen. Morgen MOET EN WIL ik echt kunnen werken.
Het kan iets beter, maar ik mag niet klagenquote:
Slaap lekker Bos, succesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:05 schreef Bos81 het volgende:
ik al helemaal..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee niet voor mij, voor Lutte dan weer wel
Ik ben heul niet oudquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik al helemaal..
Ben door Koen gelukkig niet de oudste
dat soort managersquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Het kan iets beter, maar ik mag niet klagen
O wacht toch wel, ik moet aan het einde van de maand een gesprek aan waarin duidelijke afspraken worden gemaakt over mijn werk, want nu wordt echt alles bij mij gegooid. Zegt de manager ja iets meer initiatief tonen
Heb me toch een riedel afgestoken, ik doe bijna alleen al de administratie, val in op de centrale wanneer nodig, heb haar werk overgenomen, ik zei wanneer verwacht je dat initiatief, ik heb maar 2 handen
slaap lekker Bosquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:05 schreef Bos81 het volgende:
wat een droplul zegquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:08 schreef Kally het volgende:
[..]
O wacht toch wel, ik moet aan het einde van de maand een gesprek aan waarin duidelijke afspraken worden gemaakt over mijn werk, want nu wordt echt alles bij mij gegooid. Zegt de manager ja iets meer initiatief tonen
Heb me toch een riedel afgestoken, ik doe bijna alleen al de administratie, val in op de centrale wanneer nodig, heb haar werk overgenomen, ik zei wanneer verwacht je dat initiatief, ik heb maar 2 handen
In KSC ben ik niet de alleroudstequote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik al helemaal..
Ben door Koen gelukkig niet de oudste
Nee maar ze had even niet in de gaten hoeveel ik eigenlijk deedquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat soort managers![]()
Een blinde, niet nadenkende hork dus
als het nu maar duidelijk isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar ze had even niet in de gaten hoeveel ik eigenlijk deed
Ze schrok er wel een beetje van, ik zit nu nog het werk erbij te doen voor 2 mensen die nog ingewerkt worden (2 mensen) maar ze wist niet dat ik dat op me had genomen, ik zei daar heb je je initiatief
Even correctiequote:
in de KSC hebben we de overtreffende trapquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In KSC ben ik niet de alleroudste
Hier wel
Ja geloof het welquote:
Ah, de befaamde schaamlipcorrectie. Van de advertentie die rondom [HOMO] wel eens opduiktquote:
Whehehehe want daar hebben jullie behoefte aan ookquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah, de befaamde schaamlipcorrectie. Van de advertentie die rondom [HOMO] wel eens opduikt.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:53 schreef Kally het volgende:
[..]
O neem me niet kwalijk dat ik even een wat mindere bui heb zeg, pfff hoorde je ons gisteren
Nietus, ze hebben nog nooit iemand pijn gedaanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze zijn ook evil. Nee, ik was even dagboeken aan het teruglezen
![]()
.
Ik had al sorry gezegdquote:
Ja, hij gebruikt mijn kloonquote:
kan het zijn dat je manager niet kan communiceren en bedoelt dat je gewoon moet delegeren en mensen aanspreken op hun verantwoordelijkheden zonder alles zomaar over te nemen ?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat klopt ook wel een beetje, maar ja dat kan ik nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:20 schreef crv het volgende:
[..]
kan het zijn dat je manager niet kan communiceren en bedoelt dat je gewoon moet delegeren en mensen aanspreken op hun verantwoordelijkheden zonder alles zomaar over te nemen ?
jij hoeft geen sorry te zeggen. en als je wilt praten (quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Nietus, ze hebben nog nooit iemand pijn gedaan![]()
[..]
Ik had al sorry gezegd
Ik zeg wel sorry als ik fout zitquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:21 schreef crv het volgende:
[..]
jij hoeft geen sorry te zeggen. en als je wilt praten () weet je me te vinden
ok dus dan moet je daar dus in gecoached wordenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat klopt ook wel een beetje, maar ja dat kan ik niet
Nee ik bedoel, het moet goed gebeuren en de enige die me kan helpen administratief is uhm nou ja niet zo goed, onzeker, vraagt alles 600 x, nou ja datquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:21 schreef crv het volgende:
[..]
ok dus dan moet je daar dus in gecoached worden
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zeg wel sorry als ik fout zit![]()
En weet ik
die moet eruitquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik bedoel, het moet goed gebeuren en de enige die me kan helpen administratief is uhm nou ja niet zo goed, onzeker, vraagt alles 600 x, nou ja dat
trusten Koenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:23 schreef Koen66 het volgende:
Wie zijn er over een uurtje nog![]()
(niet veel ben ik bang)
Want ik ga wat kabels aansluiten
een bad nemen
verhuizen
Diegenen die weg zijn:![]()
![]()
De overigen: laterrrrrrr
Geniet van je bad en tot laterquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:23 schreef Koen66 het volgende:
Wie zijn er over een uurtje nog![]()
(niet veel ben ik bang)
Want ik ga wat kabels aansluiten
een bad nemen
verhuizen
Diegenen die weg zijn:![]()
![]()
De overigen: laterrrrrrr
Sorryquote:
Hij wordt steeds liever Symph, hij is echt een kroel aan het wordenquote:
tof, en het was al een gaaf beestquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij wordt steeds liever Symph, hij is echt een kroel aan het worden
Ja en hij probeert de baas te zijn over Lynxiequote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tof, en het was al een gaaf beest
Jij hoeft geen sorry te zeggen gekkiequote:
Nou ja je had kunnen weten dat ik het was, ze noemen me allemaal Siep hierquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij hoeft geen sorry te zeggen gekkie
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja je had kunnen weten dat ik het was, ze noemen me allemaal Siep hier
Oke jij nietquote:
ik heb andere koosnaampjes voor jequote:
Zuigmuts jaquote:
quote:
Geeft niks, zo noemen ze me al sinds mijn 13e, een paar eeuwen terug dusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:38 schreef Symphonic het volgende:
Ik wel.
Ik probeer wel eens om sim simo simo.
En dan wordt het toch weer siep
komt gewoon door die Walravenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Geeft niks, zo noemen ze me al sinds mijn 13e, een paar eeuwen terug dus
Zuignapjequote:
waarom eigenlijk siep ?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Geeft niks, zo noemen ze me al sinds mijn 13e, een paar eeuwen terug dus
Kloptquote:
Siepie Walravenquote:
okquote:
Ik had een vermoedenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja je had kunnen weten dat ik het was, ze noemen me allemaal Siep hier
das minder ja zeker nu met die nieuwe reclamequote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:40 schreef Kally het volgende:
Ik werd ook wel monatoetje genoemd, dat vond ik erg
Hahahaquote:
Echt he?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:40 schreef crv het volgende:
[..]
das minder ja zeker nu met die nieuwe reclame![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Hahaha
[..]
Echt he?
Maar toen was ik nog een ieniemienie Siepie
Ja oke ik ben nu ook niet zo grootquote:
die is te ergquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:40 schreef crv het volgende:
[..]
das minder ja zeker nu met die nieuwe reclame![]()
smurf ?quote:
Terwijl ik er ben?quote:
jammerquote:
Nee, zo erg ook weer nietquote:
midgetquote:
Sorry, zonder jou is TAL SC geen TAL SCquote:
quote:
Kloptquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry, zonder jou is KAL SC geen KAL SC
met alle respect voor Kally, maar nu doe je de anderen tekortquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry, zonder jou is TAL SC geen TAL SC
Niet want hij zegt er niet bij dat hij de anderen wel kan missenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:44 schreef crv het volgende:
[..]
met alle respect voor Kally, maar nu doe je de anderen tekort
Tuurlijk maken jullie net zo goed de TAL SC maar zij is voor mij een icoonquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:44 schreef crv het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee lijkt er niet op, ook niet van dichtbij
indirect welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet want hij zegt er niet bij dat hij de anderen wel kan missen
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik ben niet blauw en draag geen witte muts
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tuurlijk maken jullie net zo goed de TAL SC maar zij is voor mij een icoon
Nee dat maak jij eruit opquote:
ze heeft wel zekere creditsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:44 schreef crv het volgende:
[..]
ik lees het zoals het er staatquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:46 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nee dat maak jij eruit op
Het is maar hoe je het leest
Nee wel een zwartequote:
MAMAquote:
Nee want er had nog een heleboel achter kunnen staan, als en crv zonder jou ook niet en Symph zonder jou ook niet, maar dat wordt zo'n lange zinquote:
Ik zei ik draag geen witte muts, ik zei niet ik heb geen witte mutsquote:
ik begrijp het wel, maar dat staat er niet dus dat is een aanname die je doet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee want er had nog een heleboel achter kunnen staan, als en crv zonder jou ook niet en Symph zonder jou ook niet, maar dat wordt zo'n lange zin
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zei ik draag geen witte muts, ik zei niet ik heb geen witte muts
quote:
Dat wist ik alquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben natuurlijk ook onmisbaar. Dan weten jullie dat.
Nietusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:49 schreef crv het volgende:
[..]
ik begrijp het wel, maar dat staat er niet dus dat is een aanname die je doet.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zei ik draag geen witte muts, ik zei niet ik heb geen witte muts
quote:
Ik wilde je niet kwetsen hoor smiley koningquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:49 schreef crv het volgende:
[..]
ik begrijp het wel, maar dat staat er niet dus dat is een aanname die je doet.
wellus, maar laat maar. Je bent koppig vandaagquote:
je kwetst mij niet. ik begreep je wel, probeerde enkel de discussie te starten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wilde je niet kwetsen hoor smiley koning![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:50 schreef crv het volgende:
[..]
wellus, maar laat maar. Je bent koppig vandaag![]()
Die ging ik aanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:51 schreef crv het volgende:
[..]
je kwetst mij niet. ik begreep je wel, probeerde enkel de discussie te starten.
Okay, nou, ik bedoelde het in ieder geval niet rot naar anderen toequote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:51 schreef crv het volgende:
[..]
je kwetst mij niet. ik begreep je wel, probeerde enkel de discussie te starten.
dan maar over je poes verder praten ?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:51 schreef Kally het volgende:
Ik ga het hier trouwens verder niet over mijn muts hebben
quote:
Kruimeltje, ja is goed, die is roodquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:51 schreef crv het volgende:
[..]
dan maar over je poes verder praten ?
dat weten we toch ook wel gekkiequote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, nou, ik bedoelde het in ieder geval niet rot naar anderen toe![]()
oh ja en wat eet die graagquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Kruimeltje, ja is goed, die is rood
Whiskasquote:
goh en de kleur ogenquote:
Groen net als het vrouwtjequote:
Poesjes met mutsjes op is dierenmishandelingquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Poesjes met mutsjes op is dierenmishandeling
Of het zijn poesjes met een boodschapquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Poesjes met mutsjes op is dierenmishandeling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Owwww, niet dichtbij komen want opoe is op visite?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Of het zijn poesjes met een boodschap
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn dagboeken zijn dan niet bijzonder positief, soms vind ik het wel gewoon mooi wat ik schrijf.
dat is pure poezieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Mijn dagboeken zijn dan niet bijzonder positief, soms vind ik het wel gewoon mooi wat ik schrijf.
wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Dat is heel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |