Ik kwam om half 1 mijn bed uit zettenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:34 schreef Bloempje. het volgende:
Ik kreeg verdorie vanmorgen toen ik al op Amsterdan Zuid was een smsje dat m'n les niet doorging en ik nog 2 uur langer had kunnen slapenHeb medelijden allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik kwam om half 1 mijn bed uit zetten![]()
OHHH, GEMEEN! Morgen had ik uit kunnen slapen, maar moet ik weer om 8 uur bij de dokter zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Ahwww. Maar niets ernstigs waarvoor je moet gaan hoop ik?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
OHHH, GEMEEN! Morgen had ik uit kunnen slapen, maar moet ik weer om 8 uur bij de dokter zijn
Nee hoor, ik heb alleen al iets van 1,5 maand rare jeukende/pijnlijke rode bultjes naast m'n oog, die maar niet weg gaan.. Toch maar eens vragen wat het kan zijn nuquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Ahwww. Maar niets ernstigs waarvoor je moet gaan hoop ik?
Hmm, ja na zo'n periode zou ik ook wel nieuwsgierig worden wat het is..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb alleen al iets van 1,5 maand rare jeukende/pijnlijke rode bultjes naast m'n oog, die maar niet weg gaan.. Toch maar eens vragen wat het kan zijn nu.
Jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, ja na zo'n periode zou ik ook wel nieuwsgierig worden wat het is..
Joah, meestal gaat het vanzelf wel weer overquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:47 schreef Puala het volgende:
Wel vreemd dat je dat soort dingen krijgt, maar volgens mij blijf je er nogal kalm onder
Ik heb ook nog kleinere flessen drank hier staanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Joah, meestal gaat het vanzelf wel weer over
Hahahaha, dat is een aardige fles. Ik heb hier alleen zo'n lief klein flesje staan nog..
Wat versta je onder een ladyphone?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom zijn al die ladyphones zoveel beter dan die andere.
Hier op mijn beeldscherm meet hij grofweg 81 centimeterquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:53 schreef Puala het volgende:
Ik heb mezelf vandaag een fles"je" bacardi cadeau gedaan. In de reclame folder van de gal en gal leek ie klein![]()
[ afbeelding ]
Vind je dit niet wat?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik helemaal niets.Maar dat staat er dan bij in de omschrijving.
Edit: Deze lijkt me wel wat. Maar in de beschrijving staat dan weer dat het een ladyphone zou zijn.
Edit2: Zoals ze op deze site zeggen.
Havan Club is lekkerderquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:53 schreef Puala het volgende:
Ik heb mezelf vandaag een fles"je" bacardi cadeau gedaan. In de reclame folder van de gal en gal leek ie klein![]()
[ afbeelding ]
Boeiend wat de beschrijving zegt. Het gaat er toch om wat jij wilt?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik helemaal niets.Maar dat staat er dan bij in de omschrijving.
Edit: Deze lijkt me wel wat. Maar in de beschrijving staat dan weer dat het een ladyphone zou zijn.
Edit2: Zoals ze op deze site zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |