quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is stom van hem![]()
[..]
En dan komt er zeker geen sorry uit?
Logisch.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook gedaan, maar het zou fijn zijn als ik niet bij voorbaat de lul zou zijn
Eigen schuldquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:17 schreef missbehavin het volgende:
Mag ik even mopperen over het feit dat ik veel te vaak de schuld krijg van dingen die ik niet heb gedaan?
Dat doen Denemarken en IJsland ookquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of zoals pinda's?
Maar nee, die woorden gelden voor alle Aziaten. Jappen is alleen voor Japanners. En dan ook nog voornamelijk die de eikel uithangen door op allerlei met uitsterven bedreigde dieren jagen.
quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Logisch.
Zal ik hem voor je in mekaar slaan?
Wat ben je agressief ineens!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan jassen we daar ook harpoenen in! HOPPA!
Willen uiteraard, maar ja...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:27 schreef stbabylon het volgende:
Maarreh, nu dat ik zo sporadisch heb gepost de afgelopen weken. Is het misschien nog zo dat iemand mij wil aanraken? Of zo?
En babs, die is lekker agressief merk ikquote:
Wel ooit volgens mij, dat gaat toch over Sea Sheperd?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:28 schreef Samzz het volgende:
Babs, heb jij The Cove gezien, toevallig?
Die wil vast wel iets met een harpoen doen, inderdaadquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En babs, die is lekker agressief merk ik
Ik blijf erbij dat jij mijn relatievorm niet respecteert. Je zei wel iets van dat je dat op jouw manier doet, maar dat klopt dus niet.quote:
Nee, over geheime dolfijnenjacht en slachtpartijen. Wildvang dolfijnen voor de dolfinaria waar men zo graag naartoe gaatquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel ooit volgens mij, dat gaat toch over Sea Sheperd?
Nee, jij respecteert mij daarin dan nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat jij mijn relatievorm niet respecteert. Je zei wel iets van dat je dat op jouw manier doet, maar dat klopt dus niet.
Nee, maar wel m'n paardquote:
Oh hell yeah. Of the space-laser-cannonquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die wil vast wel iets met een harpoen doen, inderdaad
Ik heb een open-relatie, ergo ik mag met anderen naar bed. Jij wil niet naar mij naar bed, omdat ik een vriendin heb. Dat is dus kromquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, jij respecteert mij daarin dan niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |