Hmm, niet mijn dingquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het lijkt me de bedoeling van dat dingDe man straffen als hij hard wordt
Van de fotoshoot neem ik aan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:05 schreef Samzz het volgende:
Ah, mijn poster is klaar
Vanmiddag maar even ophalen, vanuit school
Jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, niet mijn ding
[..]
Van de fotoshoot neem ik aan?
Hoi Babsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:06 schreef stbabylon het volgende:
Haaaaaaaaaaai mensen en in het bijzonder Samzz(want jij bent cool, want voor Sea Sheperd en tegen Japan
)
Dat zijn ook een stel prutsers!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi Babs!
(Ik ben niet per definitie vóór Sea Sheperd, tho)
Ik ben voor iedereen die met harpoenen op Jappen schietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi Babs!
(Ik ben niet per definitie vóór Sea Sheperd, tho)
Link? (in dm)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaDie ene mooie heb ik op levensgroot formaat laten afdrukken
Gaafquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaDie ene mooie heb ik op levensgroot formaat laten afdrukken
Nee, eigenlijk niet. Alleen willen ze goede dingen bereiken op een verkeerde manierquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:09 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat zijn ook een stel prutsers!
Hahahaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben voor iedereen die met harpoenen op Jappen schiet
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Deze kan je vast wel zien:O die heb ik al, maar dan vibrerend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
En dat was niet het probleem zeker?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:17 schreef missbehavin het volgende:
Mag ik even mopperen over het feit dat ik veel te vaak de schuld krijg van dingen die ik niet heb gedaan?
Dan moet je ze misschien in vervolg wel doen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:17 schreef missbehavin het volgende:
Mag ik even mopperen over het feit dat ik veel te vaak de schuld krijg van dingen die ik niet heb gedaan?
Ja. Ja inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kijk ik er nou omheen? Kan hem niet vinden...
Leuke foto!
Bewijs dat je ze niet gedaan hebtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:17 schreef missbehavin het volgende:
Of zoals pinda's?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind Jappen zo denigrerend klinken, ergens
Beetje als spleetogen en rijstvreters.
Oh dat heb ik ook gedaan, maar het zou fijn zijn als ik niet bij voorbaat de lul zou zijnquote:
Oh ja dat ken ik. En als je dat dan zegt krijg je te horen dat je ook zelf wel wat initiatief had kunnen nemen om die datum te achter halenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:19 schreef missbehavin het volgende:
Nee, zo bedoel ik het niet! Ik was niet op de hoogte van een bepaalde datum omdat die mij niet was doorgegeven
Dat is stom van hemquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:19 schreef missbehavin het volgende:
Nee, zo bedoel ik het niet! Ik was niet op de hoogte van een bepaalde datum omdat die mij niet was doorgegeven
En dan komt er zeker geen sorry uit?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook gedaan, maar het zou fijn zijn als ik niet bij voorbaat de lul zou zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |