Bah DEquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:35 schreef DarkElf het volgende:
goed bezig vanmorgen, al een hoop gedaan.
en de dokter gebeld vanwege een flinke pijnaanval
morgen (moest ik toch al voor de uitslagen) gaan we bespreken wat dat kan zijn.. *zucht
Omdat het gore troep isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:40 schreef FutureFairytale het volgende:
chips, klote DE. sterkte!
Sun; waarom wilde Thijs em niet meer?
ik wil em heel graag hoor als ie t nog doet
mwah t kan beter. t komt en t gaat, nu is t even weg.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bah DEGaat het alweer een beetje? Of nog steeds aan de gang?
ok nou ik wil em heel graag hoor! Alleen benzine is denk net zo duur naar jou als een apparaat of niet?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Omdat het gore troep is![]()
en we al een goed apparaat hebben staan die wel lekkere koffie maakt
![]()
Versturen per pakketdienst is ook een optie mits goed verpaktquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok nou ik wil em heel graag hoor! Alleen benzine is denk net zo duur naar jou als een apparaat of niet?
Kijken wel ff.. we gaan binnenkort naar Pee, misschien is dat handiger voor je om hem daar op te halen oid?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok nou ik wil em heel graag hoor! Alleen benzine is denk net zo duur naar jou als een apparaat of niet?
Dat kan altijd nog jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Versturen per pakketdienst is ook een optie mits goed verpakt
oja maar weet niet of Sun dat wil. Zoja, zeg maar hoeveel ik moet overmakenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Versturen per pakketdienst is ook een optie mits goed verpakt
geen idee. T lijkt verdomd veel op wat ik voelde toen ik nog een gal had maar goed... dat ziet er dus goed uit op de mri zei hij.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:42 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, dat is klote DEKunnen het niet je darmen zijn?
Oh jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Kijken wel ff.. we gaan binnenkort naar Pee, misschien is dat handiger voor je om hem daar op te halen oid?
doe ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:45 schreef Duderella het volgende:
Oeh DE, dat lijkt me naast pijnlijk (obvious), ook erg schrikken.
Hopelijk kunnen ze je morgen geruststellen en is het inderdaad 'maar' gal.
Rustig aan dame.
Ik zat net het zelfde te denken jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:46 schreef Duderella het volgende:
Er rust geen zegen op treinreizen naar het zuiden hè?
Oh dat is fijn ja.. hopen dat ze kunnen vinden wat het is en wat er aan te doen is..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
doe ikik ga straks even een tukje doen
en de mr gaat morgen mee, ook wel fijn.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb ook nog wel een home cinema setje voor je eventueel FF. Niet hele super kwaliteit maar hoeft dan ook niets te kostenWij gebruiken hem al heel lang niet meer en ik heb hem ooit gratis gekregen bij een telefoon abbo. Het is een dvd speler met surround boxen en subwoofer.
* Sunnythesun ziet eindelijk kans allerlei ouwe troep kwijt te kunnen wat nog prima werkt maar niet meer gebruikt wordt!
Blijf dan ook van alle knopjes afquote:
een dvd speler? Jaaaa!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb ook nog wel een home cinema setje voor je eventueel FF. Niet hele super kwaliteit maar hoeft dan ook niets te kostenWij gebruiken hem al heel lang niet meer en ik heb hem ooit gratis gekregen bij een telefoon abbo. Het is een dvd speler met surround boxen en subwoofer.
* Sunnythesun ziet eindelijk kans allerlei ouwe troep kwijt te kunnen wat nog prima werkt maar niet meer gebruikt wordt!
Hey! Hij is gratizzz he.. dus ze doet het er maar mee als ze hem wilquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Verkooptechnisch gezien is het handiger als je het wat positiever formuleert
Dat lijkt me dan wel groot voor 25 m2.....quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:50 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, het halve huis is dus inmiddels ingerichtIk hoorde hier een collega spreken over een 3 en een 2 zits bank van leer die nu bij hem in de garage staat en in de verkoop gaat. Moet ik ff vragen of-ie een foto stuurt, FFT?
Als het geld moet kosten kan ze ook zelf wat uitzoeken op MPquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:50 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, het halve huis is dus inmiddels ingerichtIk hoorde hier een collega spreken over een 3 en een 2 zits bank van leer die nu bij hem in de garage staat en in de verkoop gaat. Moet ik ff vragen of-ie een foto stuurt, FFT?
Zat er niet ver vandaanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:53 schreef Isabeau het volgende:
Zo, ontbijtje gemaakt en was gedaan. Nu eens bedenken wat ik verder vandaag ga doen.
Morgen gesprek over anaesthesie opleiding, P
Zo, dat klinkt goed!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:00 schreef PdeHoog het volgende:
LunchCouscous met kip en sperzieboontjes
quote:
Dan zou ik het wel een keer zat zijn denk ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:01 schreef PdeHoog het volgende:
Nog een restantje van zondag. Heb er nu effectief drie dagen van gegeten
hmm denk geen leer en 2 banken is huge. 1 bank en evt een stoel denk. kleine woonkamerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:50 schreef PdeHoog het volgende:
een kinderhand is gauw gevuldquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hey! Hij is gratizzz he.. dus ze doet het er maar mee als ze hem wil![]()
![]()
(ben ik er mooi vanaf)
Ik niet hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan zou ik het wel een keer zat zijn denk ik
lunch bedenken?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als het geld moet kosten kan ze ook zelf wat uitzoeken op MP
Zo, ontbijtje gemaakt en was gedaan. Nu eens bedenken wat ik verder vandaag ga doen.
Morgen gesprek over anaesthesie opleiding, P
Helemaal waarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:03 schreef PdeHoog het volgende:
Ik niet hoorMaar ik probeer gewoon een beetje op de kleintjes te letten en anders gaat het weer de vuilnisbak in. Da's zonde
quote:
Gewoon recept gevolgdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helemaal waarTe veel klaar gemaakt dus
Wil je niet zo zielig doen over die 25m2quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm denk geen leer en 2 banken is huge. 1 bank en evt een stoel denk. kleine woonkamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |