Area of freedom, security and justice. Een van de treaties van Europa.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:28 schreef Ripley het volgende:
Wat is AFSJ samzz? Jij gebruikt te veel vage afkortingen vind ik
Het is nog waar ook MissBquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:29 schreef rival het volgende:
[..]
Jammer dat je mij niet irl kent, anders had je nooit boos kunnen blijven
Vandaag gesprek toch?quote:
Heeft rival puppy-oogjes?quote:
Opbokken met die radio. Moet vanavond weer verplicht luisterenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Jullie zijn officieel niet meer het snelste topic, dat is vanaf heden Radio ONZ
[ONZIN RADIO] #56 Problemen? Waar?
Dat je dat neit wist, Ripley. Dat weet toch iedereen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Area of freedom, security and justice. Een van de treaties van Europa.
haha van wiequote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Opbokken met die radio. Moet vanavond weer verplicht luisteren
Succes zal voor je duimenquote:
Hoe is het met de kleine man nu?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, als je 'm flink te pakken hebt, ben je zo een week goed ziek meid. Uitzieken, veel meer kun je niet doen..
ALLES wat met ONZ te maken heeft is natuurlijk per definitie kut.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
haha van wie?
Ik vind het op zich wel tof zo
Veel afwisseling etc.
Ja joh, in mijn vrije tijd denk ik aan niks anders. Natuurlijk!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat je dat neit wist, Ripley. Dat weet toch iedereen.
gewoon een pretbek!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heeft rival puppy-oogjes?
Die zijn zo handig.
Ik geloof dat ik dat ook wel een beetje heb ja.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
gewoon een pretbek!
de blik die ik heb als ik een gemene grap/opmerking maak zorgt ervoor dat ik bijna alles kan maken
Het stomme is, je zou het nog moeten weten ookquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat je dat neit wist, Ripley. Dat weet toch iedereen.
Ik had recht van een homoseksuele Maleisiër, dat woord kan ik niet meer zien zonder te moeten lachen, hij kon t niet normaal uitsprekenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Area of freedom, security and justice. Een van de treaties van Europa.
Kluts, jij verbitterde singlequote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
ALLES wat met ONZ te maken heeft is natuurlijk per definitie kut.
Zo ben ik. Verbitterd. Frigide.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kluts, jij verbitterde single
Je vindt mij dus ook kut
Ach. Studenten en leraren denk ook dat SPSS nuttig is. En dan komen ze in het echte leven.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:32 schreef Samzz het volgende:
Het stomme is, je zou het nog moeten weten ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |